Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Κατάλληλο μόνο για Ενηλίκους

Η τηλεόραση, θέλοντας και μη, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Εκπομπές, ειδήσεις, ντοκιμαντέρ και χίλια δυο άλλα «ψυχαγωγούν» και είτε το παραδεχόμαστε, είτε όχι διαμορφώνουν αντιλήψεις και πεποιθήσεις. Αυτός είναι και ο λόγος θαρρώ που στην Ελληνική τηλέοραση υπάρχουν και τα ειδικά σηματάκια στην εκάστοτε εκπομπή, που προειδοποιούν την καταλληλότητα ή μη του περιεχομένου του για τους ανήλικους, μη και αλλοτριωθούν απο την όποια ανηθικότητα και διαστροφή που προβάλλεται. Θυμάμαι πριν χρόνια σε ελληνική σειρά όπου «κόπηκε» η ακατάλληλη προφανώς σκηνή ενός ομόφυλου ζευγαριού να φιλιούνται κι έπειτα πάλι μια αντίστοιχη σκηνή σε κάποιο videoclip πριν λίγα χρόνια.

Πέρισυ η άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής θεάματος, εισήγαγε δεκάδες νέους ομοφυλόφιλους χαρακτήρες στην τηλεόραση και τη μουσική βιομηχανία, ίσως γιατί έγινε και της μόδας λόγω της προεδρίας του Ομπάμα και ένα απο τα πράγματα που ξεχώρισα ήταν το τραγούδι του Macklemore & Ryan Lewis “Same Love”. Το τραγούδι μιλά σχετικά με την ομοφυλοφιλία και το αντίστοιχο  του videoclip αφηγείται την ιστορία ενός παιδιού απο τη στιγμή της γέννησης του έως το θάνατο του, μέσα απο το πρίσμα της σεξουαλικής του ταυτότητας. Το τραγούδι  λόγο του μηνύματος που ήθελε να περάσει βραβεύτηκε σα το καλύτερο videoclip  στα βραβεία Grammy, ενώ υπήρξε υποψήφιο στην κατηγορία “Καλύτερο Τραγούδι της Χρονιάς”. Δεν θα σας πω εαν είναι όντως καλό τραγούδι, καθότι δεν έχω μουσική παιδεία, θα πω μονάχα πως είναι απο τις ελάχιστες φορές στις οποίες εκτίμησα την τηλεόραση και το ρόλο που πραγματικά θα μπορούσε να παίξει στη διαμόρφωση αντιλήψεων.

Το συγκεκριμένο τραγούδι δεν ακούγεται απο την Ελληνική ραδιοφωνία, απο κανένα σταθμό. Όσον αφορά το videoclip δεν προβλήθηκε απο κανένα εγχώριο μουσικό κανάλι. Ακόμα κι αν κατά τη βραδιά της απονομής των βραβείων Grammy εκτελέστηκαν υπό τους ήχους του, τριάντα τρεις γάμοι ομοφύλων και κάποιων ετερόφυλων υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ισότητα στο δικαίωμα του γάμου, μια και ταίριαζε με την Αμερικάνικη επικαιρότητα, η μόνη δημοσιότητα που δόθηκε ήταν υπό τον τίτλο πως η Madonna πάντρεψε κόσμο και κοσμάκη στα βραβεία Grammy. Κι έχοντας όλα αυτά στο μυαλό μου, σκέφτομαι το σχόλιο της συν-μπλόγκερ Νάσια στο προηγούμενο post μου, να λέει πως είχε έναν μαθητή ο οποίος έλεγε πως θα σκότωνε το παιδί του, εαν εκείνο γινόταν gay.

Δεν θα σταθώ στα κλισέ  που προκύπτουν απο ένα τέτοιο θέμα, σχετικά δηλαδή με το σπίτι, το σχολείο, την παιδεία, τους γονείς κτλπ. απλά αναρωτιέμαι, εαν εκείνο το παιδί είχε περισσότερες εικόνες σχετικά με τους ομοφυλόφιλους, θα είχε άραγε την ίδια αντίληψη; Εαν δηλαδή οι εκπομπές οι οποίες χαρακτηρίζονται και κατάλληλες δεν είχαν μόνο ημίγυμνες παρουσιάστριες, που διαιωνίζουν το πρότυπο πως μια γυναίκα πρέπει να είναι ξέκωλο προκειμένου να κάνει καριέρα κι  ο άντρας ο σωστός πρέπει να είναι μαγκιά, κλανιά κι εξάτμιση. Παράλληλα να δίνουν δικαίωμα και προβολή σε οποιοδήποτε κύρηγμα μίσους, είτε απο το στόμα ενός Μητροπολίτη, ο οποίος κηρύττει κατά τα άλλα την αγάπη, είτε απο τον κάθε πολιτικό με φασιστικές αντιλήψεις κι όλα αυτά υπό τη σήμανση «Κατάλληλο για Όλους».

Για πόσο καιρό θα πρέπει να προβάλλεται το στερότυπο του «φτερά και πούπουλα» και του gay καρικατούρα προκειμένου να προκαλέσει γέλιο. Ένα γέλιο εις βάρος κάθε παιδιού που μπορεί να θηλυπρεπίζει ή να αντροφέρνει αντίστοιχα για τα κορίτσια και να γίνεται αντικείμενο κοροϊδίας κι εκφοβισμού την επόμενη ημέρα στο σχολείο. Γέλιο που αναγκάζει την πλειοψηφία των  ομοφυλόφιλων, μικρών και μεγάλων, να λέει ψέματα για τον εαυτό του κι ακόμα χειρότερα, να αποκτήσει το ίδιο το άτομο ομοφοβία προς άλλους ομοφυλόφιλους. Ένα γέλιο που υποχρεώνει εμένα, που θέλω το ίδιο δικαίωμα με εσένα, να φιλάω δηλαδή δημόσια τον φίλο μου, να ψάχνω όχι σύντροφο αλλά ακτιβιστή, επειδή δεν ανέχομαι να Ζω μονάχα κεκλισμένων των θυρών.

Όλα αυτά μπορεί να σας φαίνονται υπερβολικά. Δεν μπορείτε να φανταστείτε όμως πως είναι να είσαι ομοφυλόφιλος, trans, transgender στην Ελληνική κοινωνία, γιατί πολύ απλά δεν είστε. Εκ του ασφαλούς λοιπόν κάθε συμπόνια μπορεί να εκφράζεται αφείδωλα προς τον γνωστό του γνωστού που μπορεί να είναι gay και να δηλώνεται άνετα το κλισέ «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο άλλος στο κρεββάτι του.» Σας ρωτώ όμως το εξής: Θα επιτρέπατε στο παιδί σας να δει το παρακάτω videoclip; Ή ακόμα καλύτερα, όλοι εσείς που δηλώνετε τόσο άνετοι με την ομοφυλοφιλία των άλλων και το δικαίωμα στο γάμο μπλα, μπλα, μπλα, θα το ποστάρετε στη σελίδα σας στο facebook;


Εύχομαι με όλη μου την Καρδιά σε εκείνο το μαθητή της Νάσιας, να μην του «βγει» το παιδί του gay, γιατί το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένα παιδί, είναι να απορρίψει τον ίδιο του τον γονέα.



34 σχόλια:

  1. Είναι κάποια ελπίδα, να βλέπεις ότι υπάρχει ακόμα πραγματικά στρατευμένη μουσική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποια ελπίδα να βλέπεις την όποια προσπάθεια να αλλαχτεί ο κόσμος...

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν είμαι της χιπ χοπ απάντησα στο ερώτημά σου στο φβ και ναι θα δείξω στις κόρες μου το βιντεοκλιπ....
    δεν είχα ιδεα σχετικά με το τραγούδι σε ευχαριστώ για αυτο που έμαθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κομμάτι και το βιντεοκλιπ είναι πανέμορφα, ούτε το `χα ακούσει, ούτε το `χα δει.

    Η τηλεόραση δυστυχώς προβάλει τέσσερα πρότυπα: 1) γυναίκα υστερική/ χαζογκόμενα/ μπίμπο, που είναι αδύναμη, κουτοπόνηρη και εξαρτάται από τον άνδρα της, 2) άντρας πολλά βαρύς, μάτσο κι ασήκωτος και δυναμικός ή όπως είπες εσύ ορθότερα μαγκιά, κλανιά και εξάτμιση κι ο κώλος φινιστρίνι (να συμπληρώσω εγώ), 3) λεσβία (πολύ σπάνια) βαρύμαγκας, χωρίς ίχνος θηλυκότητας και γενικότερα μπάμπης σουγιάς, πέτρος πέτρας, νίκος πεταλούδας και γενικότερα όλα τα λατρεμένα ονόματα χούλιγκαν των ΑΜΑΝ, 4) γκέι σα τελειωμένη λουλουδού να κουνιέται λες και περνάει το κάβο ντόρο με εννιά μποφόρ και η φωνή να πιάνει πιο ψηλές συχνότητες κι απ` το γέλιο μου!

    Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί με το που δούμε έναν θηλυπρεπή άντρα, ο οποίος δεν είναι γκέι ή μια όχι και τόσο θηλυκή στρέητ γυναίκα, τους βάζουμε κατευθείαν την ταμπέλα του ομοφυλόφιλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ταμπέλα του ομοφυλόφιλου δεν είναι κακή, το τι απορρέει απο αυτήν είναι.

      Διαγραφή
    2. Δεν το λέω για κακό, αλίμονο. Μάλλον εσύ το έθεσες σωστότερα, διότι κι εμένα δεν μ` αρέσει οι αντίστοιχες, το ότι δηλαδή μια στρεητ γυναίκα είναι υποχρεωμένη να λειτούργει με έναν συγκεκριμένο τρόπο.

      Διαγραφή
  4. εγω το έδειξα στα μικρά ,τους εξηγησα τι δείχνει και δεν έδειξαν κανενα ενδιαφερον ή απορία ....θελησαν να δουμε Τίνκενμπερλ!
    μήπως ειμαι εγω γκέι κι οχι ο μαθητης μου και δεν το ξέρω χχαχαχαχα
    τι να πω ! ποτε μου ,απο μικρη δεν μου εκανε καμια εντυπωση τι κανει ο καθενας στο κρεβάτι του,δεν εδινα την παραμικρη σημασια και όταν το κουτσομπόλευαν οι άλλοι με αποκαλούσαν αναισθητη επειδη δεν εδινα σημασια.....πάντα με ενδιεφερε το ψυχολογικό κομματι οποιουδηποτε ανθρωπου που διεφερε απο τα κατεστημένα πρότυπα και εχω μεγαλη αντίδραση μπροστα σε ανθρωπους που δε νοιαζονται για τα αισθηματα αυτων των ανθρωπων!
    Πριν μερικες μερες ετυχα σε συζητηση νέων δασκάλων ,όπου μια από αυτες ,δήλωσε πως αν ειχε μαθητη παιδί ομοφυλόφιλων δε θα το δεχόταν,δε θα συζητουσε μαζί τους! Φρίκαρα ,πνίγηκα με τον καφέ ,μου ηρθε να στειλω τα στοιχεια της στο Υπουργειο να την απολύσουν,πραγματικά εγκεφαλικό έπαθα!
    Από την άλλη σκέφτομαι την αστυνομικό που άλλαξε φύλο και εξετάζουν ,λέει,αν θα την απολύσουν ή όχι, αν θα μπορει να ανταπεξέλθει στη δουλειά της κ.τ.λ.!
    έλεος ,σωμα άλλαξε ,τι περισσότερο έκανε ως γυναικα που δε θα μπορει τωρα ως άντρας;Εδω όμως οι συνάδελφοί της ,τη δέχονται γιατι ''παίζει'' αυτο με την εικόνα που λες! Εχουν δει πολλά και δεν τους φαίνεται τόσο παράξενο αυτη η αλλαγή (μπορει να παιζει και ρολο που η αλλαγή έγινε στο φύλο τους βέβαια,αλλά δεν ειδα και διαμαρτυρια να τη διώξουν....)
    γενικά δεν ξερω πως θα αντιδρασω κι εγω αν μου φερει ένας γιος μου το φίλο του και φιληθούν μπροστα μου,δεν ειμαι τόσο εξοικειωμένη ,όπως επίσης δε θελω να φιλιεται μπροστα μου με κοριτσι ,το δουλευω όμως μεσα μου,θα το καταπιώ κι αυτο το ποτηρι!Είναι μεγαλο μάθημα μανάδες όπως της Κουρουπού ,που αν και αμόρφωτη φέρεται όπως φερεται στην κόρη της!
    Εγω δε θα δείξω χαρακτήρα; χαχαχαχα
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι κι εκεί εστιάζω σε αυτό το blog στο να πείσω μια μάνα πως το παιδί της δεν είναι τέρας.

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν, κάτσε να το πάρουμε από την αρχή.
    Κι εγώ θυμάμαι ένα σήριαλ που κόπηκε λόγω φιλιού δύο αγοριών, το "Θύματα Ειρήνης" από το βιβλίο του Β. Βασιλικού ήταν. Δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο.
    Ναι, τα ΜΜΕ διαμορφώνουν αντιλήψεις, αλλά κάπου πρέπει να επεμβαίνουν και οι γονείς για να καταρρίπτουν ορισμένα πράγματα από αυτά που βομβαρδίζουν τα παιδιά τους. Άρα, μάλλον είναι τελικά θέμα παιδείας (δεν εννοώ πανεπιστημιακής μόρφωσης) και των γονέων.
    Το τραγούδι είναι αρκετά καλό, χωρίς προσωπικά να με ξετρελαίνει το συγκεκριμένο είδος μουσικής. Δεν ξέρω εάν άλλοι συνάδελφοι στα εφ εμ το έπαιξαν από τις εκπομπές τους, εγώ στην δική μου το είχα παίξει επανειλημμένα όταν κυκλοφόρησε.
    Το βίδεο κλιπ θεωρώ ότι είναι άψογο.
    Τίποτε από όσα γράφεις δεν μου φαίνεται υπερβολικό, διότι μπορεί να μην είμαι γκέι, είμαι όμως χοντρή και κάτι γνωρίζω από ρατσισμό.
    Όσον αφορά το παιδί μου (δεν είναι βέβαια πλέον παιδί), μεγάλωσε σε ένα σπίτι όπου η παρουσία του γκέι κολλητού μου ήταν σχεδόν καθημερινή (φαντάσου ότι τον βοηθούσε στα μαθήματα, διότι εγώ δεν προλάβαινα), αρχικά μόνος του και αργότερα, όταν έκανε σχέση, μαζί με τον καλό του. Οπότε όπως φαντάζεσαι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα στο να του δείξω ένα αντίστοιχο βίδεο κλιπ.
    Και τελειώνοντας να πω ότι αντίθετα από εσένα, εγώ εύχομαι σε αυτόν τον μαθητή να του "βγει" το παιδί του γκέι. Πολύ θα το χαιρόμουν και δεν πειράζει, πες με και κακιά!

    ΥΓ. Δεύτερη επίσκεψη εδώ μέσα σε μια ημέρα, όμως καθόλου τυχαία αυτή τη φορά. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που απλά κάτι "τύπους" σαν εμάς μας κάνουν και χαμογελάμε.
      Καλωσήρθες και πάλι.

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις τι με πληγώνει Μπεν?
    Που ακούω κι από νέους ανθρώπους, να λένε πως όλοι έγιναν gay επειδή είναι μόδα και δεν εξηγείται αλλιώς το "φαινόμενο".
    Το θεωρούν "ασθένεια" της εποχής οι περισσότεροι ή έτσι τους βολεύει για να νιώθουν αυτοί "καλά"....αμφιβάλλω αν όλοι αυτοί θα έριχναν έστω και μια ματιά στο βίντεο, ή θα άκουγαν το τραγούδι....
    Και αναρωτιέμαι καμιά φορά πως θα αντιδρούσαν αν το δικό τους παιδί ήταν gay και πραγματικά τρομάζω...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μέλλον δεν ανήκει πια σε εμάς Μαρία, αλλά στα Παιδιά. Η δική τους διαμόρφωση της αντίληψης θα κάνει πιο όμορφο τον δικό τους κόσμο. Εμείς απλλα "πληρώνουμε" τα δανεικά των δικών μας.
      Καλή Εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Δεν είναι εκ του ασφαλούς η όποια υποστήριξη μου! Από μικρή είχα θέμα με τα δικαιώματα και με όσους περιθωριοποιούνταν από την κοινωνία για τον οποιοδήποτε λόγο! Δεν είχα πρόβλημα να ξεσπαθώσω και να υπερασπιστώ. Και δεν τα λέω τυχαία αυτά. Είμαι σε μια οικογένεια που χλευάζουν τους γκέι, τους φοβούνται και μεγάλωσαν και τα ανίψια μου έτσι και θλίβομαι!
    Θλίβομαι για τα στερεότυπα... Που περνούν από τις μάνες στα αγόρια τους: ο άντρας δεν πρέπει να κλαίει!
    Ο άντρας πρέπει να έχει πολλές! Να κερατώνει γιατί μπορεί!
    Χρόνια αργότερα ήρθε στο δρόμο μου ο καλύτερος μου φίλος και κάθε μέρα χρειάζεται να ξεσπαθώνω για αυτόν αν τύχει και ακούσω να λένε για αυτόν!
    Και ξέρεις κάτι ; Καμαρώνω πολύ για αυτόν! Και τον αγαπώ για όλα όσα είναι!
    Δεν έκανα παιδιά... μπορεί να είναι υποθετικά όσα λέω για πολλούς, ίσως και για σένα! Ξέρω όμως ότι αγάπη σημαίνει αποδοχή. Αγάπη σημαίνει υποστήριξη. Αγάπη σημαίνει μια ανοιχτή αγκαλιά...Δεν μπορώ να με φανταστώ να διώχνω αυτόν που αγαπώ γιατί δεν είναι σαν τους άλλους!

    Τα φιλιά μου Ben!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί Αριστέα μου επιτου θέματος, όμως χαίρομαι που επαναλαμβανόμαστε.
      Τα φιλιά μου και Καλή Εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Μπεν μου, εγώ θεωρώ πως είναι πρόκληση να έχει ψάξει ο καθένας τη σεξουαλικότητά του και να έχει κατασταλάξει σ' αυτή που τον απελευθερώνει και φυσικά τον ηδονίζει γιατί αυτός είναι και ο σκοπός. Κάποιοι παρανόησαν την έννοια της σεξουαλικότητας και κάνουν λεφτά και καριέρες. Αυτό όμως δεν είναι ο φυσικός σκοπός της σεξουαλικότητας. Αμα γίνει θέση και δηλώνετε η σεξουαλικότητα άστα να πάνε για 'μενα! Κι οι μοναχοί πρέπει να δηλώσουν ασέξουαλ για να κάνουν καριέρα!
    Πιστεύω δε πως είναι πολύ πιο εύκολη η ζωή του συνειδητοποιημένου γκευ από αυτή μιας ασυνειδητοποίητης και ως εκ τούτου σεξουαλικά καταπιεσμένης γυναίκας (https://www.youtube.com/watch?v=juTeHsKPWhY&feature=kp εξάλλου) ειδικά στον τόπο μας. Και αυτό είναι το πρόβλημα πίσω από την κοινωνική κατακραυγή οποιασδήποτε έκφρασης σεξουαλικότητας των άλλων. Ο κομπλεξισμός και ο επαρχιωτισμός μας δεν έχει αρχή,μέση, τέλος. Είναι άπειρος και προσπαθούμε να τον κάνουμε πεπερασμένο.
    Αυτός που έχει ψάξει λοιπόν την σεξουαλικότητά του είναι ο γονιός και ο άνθρωπος που μεγαλώνει φυσικούς ανθρώπους με την έννοια του σεξουαλικά ενεργού ανθρώπου και όχι του ασέξουαλ. Στους υπόλοιπους η αυτοκρατορία των προτύπων θα έχει πάντοτε το ελεύθερο να δρά ανενόχλητη. Κι όσο το άτομο δεν θα τολμά να σκεφτεί έξω από το κουτί (δηλαδή ες αει) αυτά θα έχουμε. Αλλού το πάει όμως η αυτοκρατορία των προτύπων τελευταία (και η εκκλησία ανέκαθεν εκεί το πήγαινε). Αφύπνιση και εκστρατεία ενημέρωσης, πρέπει να γίνει για την ασέξουαλ γενιά που δημιουργείται και όχι για να αποκτήσουμε όλοι οι υπόλοιποι το θάρρος να γουστάρουμε τη σεξουαλικότητα μας όπως επιλέγουμε ο καθένας. Αυτό με ανησυχεί εμένα ως γονιό και άνθρωπο που κάτι βλέπει να έρχεται.
    Μουσική δεν μοιράζομαι για να αφυπνίσω κανέναν, αλλά γιατί την απολαμβάνω και με εκφράζει, ούτε θα φορέσω ουδέποτε κανένα βραχιολάκι ή μπλουζάκι ή ο,τιδήποτε παρόμοιο. Μια απόφαση που πήρα εδώ και λίγα χρόνια είναι αυτή. αλλιώς δείχνεις αλληλεγγύη και όχι με τέτοιες κινήσεις. Όσο θήλαζα το παιδί μου ένιωσα την ανάγκη να υπηρετήσω και να συστρατευτώ σε έναν σκοπό τέτοιο που λες "ακτιβιστικό" ανάμεσα σε θηλάζουσες και μη, φεμινίστριες παλιάς κοπής και σύγχρονες και κατάλαβα πως όλα αυτά δεν είναι για 'μενα. Ας κάνει ο καθένας ο,τι θέλει έτσι κι αλλιώς ο διπλανός του πάντα θα ενοχλείται, και ας παίρνει θέση όταν βλέπει την καφρίλα που μπορεί να αναγνωρίσει γιατί κι αυτή δεν είναι συγκεκριμένη και για τον καθένα είναι διαφορετική. Κοινωνία είναι να κάνουμε συμβόλαια, να σπάμε συμβόλαια να κάνουμε άλλα και πάει λέγοντας. Τα πάντα ρει και ουδέν μένει. Να σκεφτόμαστε κυρίως έξω από το κουτί και να έχουμε φυσικότητα σε ο,τι κάνουμε είναι το ζητούμενο για 'μενα.
    Enjoy your sexual life φίλε μου, τουλάχιστον έχεις μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απολαμβάνω Georgina μου και με το παραπάνω κι αφηνώ κι άλλους να την απολαύσουν.

      Διαγραφή
  9. ένα τραγούδι δεν φέρνει την άνοιξη...
    παιδεία και πάλι παιδεία. Οι νέοι γονείς (δεν αναφέρομαι σε παλαιότερες γενεές) να εξηγούν ορισμένα πράγματα στα παιδιά τους χωρίς προκατάληψη. Χιμαιρικό, θα μου πεις. Ναι, αλλά μόνο από μια σωστή ενδοοικογενειακή ενημέρωση θα προκύψει η απελευθέρωση...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει οι γονείς να ξεπεράσουν πρώτα τις δικές τους προκαταλήψεις και να κάνουν τη δική τους ενδοσκόπηση πρώτα.
      Άλλωστε η παρακαταθήκη που αφήνουμε στην επόεμνη γενιά, είναι μονάχα αυτή που μπορέσαμε να κουβαλήσουμε οι ίδιοι.

      Διαγραφή
  10. Όλη αυτήν την ομοφοβία την εντάσσω σε μια γενικότερη ανθρωποφοβία που πάει αντιστρόφως ανάλογα με την εξέλιξη των ανθρώπων.
    Και έτσι όλοι οι άνθρωποι σκλαβώνονται από τους γονείς, την οικογένεια, τους φίλους, τους εραστές τους, ακόμα και από τους ίδιους τους τους εαυτούς.
    Και βλέπω ότι όσο περισσότερο προχωράμε τόσο περισσότερο χάνουμε το μυαλό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όσοι μπορούν, ας κρατήσουν όπως μπορούν τα κεκτημένα τους.

      Διαγραφή
  11. Ασπρα γράμματα στον ασπροθωρο φόντο... δεν θες να σου πω τι τράβηξα να διαβάσω. ως που το "μαύρισα" να μπορέσω.

    Είμαστε μακριά ακόμη, δυστυχώς. πολύ μακριά και οτι ξεκινά απο την οικογένεια, ειναι πολύ πίσω.
    Δεν ξέρω πότε θα πάμε ενα βήμα μπροστά. ούτε αν θα πάμε ποτέ ως εθνος.
    Εύχομαι οι νέες γενιές να μπορέσουν ν' ανταπεξέλθουν! για το καλο ολων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονάχα να ελπίζουμε μπορούμε και κάτι ψιλά που μπορούμε να κάνουμε.

      Διαγραφή
  12. θυμάμαι το ζευγάρι στο six feet under πολλά χρονια πριν και έλεγα στην Ελλάδα δε θα συμβεί ποτε αυτό και εξακολουθώ να το πιστεύω
    Κοιτα προσωπικά δε με χαλάει που στην τιβί προβάλλεται το πρότυπο της γκεη αδερφούλας, από την άποψη ότι κει έξω υπάρχουν πολλοί έτσι και μια χαρα είναι
    όπως υπάρχουν πολλοί στρεητ μαλακες και προλαβονται από τα ελληνικα σηριαλ, ο χαζούλης στρεητ ο μαλακό κάγκουρας! γιατί δεν ανησυχούμε για αυτούς ως πρότυπα?
    αλλα στη τελική ποιος την χέζει τη τιβί? πιστεύεις ότι μια τηλεόραση που έχει αυτά τα δελτία ειδήσεων και τις μεσημεριανές εκπομπές θα
    πρόβαλε τους γκεη αλλιώς? εδώ δεν υπάρχει σύστημα υγειας ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι υποθετικά και γίνονται υπό το πρίσμα του "Αν..." αυτό και το θέμα του post.
      Κατά τα άλλα γάμησε τα!

      Διαγραφή
  13. Δε μου αρέσει η επανάληψη... το ξέρεις...
    Ομως σε κάποιες περιπτώσεις όπως η δική σου (πρόσεξε: δε λέω "αυτή" λέω η δική σου) είναι απολύτως κατανοητή.
    Εχουμε μιλήσει κατ'ιδίαν και ξέρω τι έχεις περασει... (ούτε στον εχθρό μου δε θα το ήθελα)... Θα σταθώ όχι στο τετριμμένη της απορριψης της διαφορετικότητας του καθενός αλλά στην απόρριψη που σε κάθε της μορφή... ηλικία... περίπτωση στιγματίζει.
    Πόσο μάλλον όταν είναι ενός γονιού προς το παιδί... ή ενός παιδιού προς το γονέα.... Ακούγεται το πρώτο πιο σκληρό... είναι όμως έτσι? Πολλοί φοβάμαι ότι και οι δυο αναγκάζουν να ζουν με το ίδιο βάρος στους δρόμους...
    Σ'ευχαριστώ Ben μου... για όλα...
    Συνέχισε έτσι ... να μάχεσαι για τα δικαιώματά σου...
    Που θα πάει? Κάποτε δε θα χρειαστεί να μάχεσαι...
    Φιλί γλυκό και μια αγκαλιά σου στέλνω en pointe... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωχ... συγνώμη ... εκ παραδρομής έγραψα με το ίδιο βάρος στους δρόμους...χιχιιχιχι εννούσα "με το ίδιο βάρος στους ώμους" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λιακάδα μου.
      Απλά για μένα ότι έχει γίνει έγινε και δεν θα ήθελα να συμβεί και σε κάποιο άλλο παιδί. Αυτό και μόνο κι αυτός κι ο λόγος που εξακολουθώ και γράφω εδώ.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Θα πιαστώ λίγο από την απάντηση της Αριστέας, για να συνεχίσω και να εκφράσω την πεποίθησή μου, πως το πιο θεμελιώδεις κοινωνικό πρόβλημα, είναι ένα βαθύ έλλειμμα αγάπης.
    Η Αγάπη και η Αποδοχή, είναι αδερφές σιαμαίες. Μαθαίνοντας την μία, μαθαίνουμε και την άλλη. Όμως... Μαθαίνουμε, αλήθεια, ποτέ, να αγαπάμε;
    Τα φιλιά μου, Ben. Εύχομαι να έχεις πάντα κοντά σου μια πηγή αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αγάπη είναι σα να μαθαίνεις πως να περπατάς. Κάποια στιγμή απλά περπατάς μα υπάρχουν κι εκείνοι που απλά χορεύουν.

      Διαγραφή
  16. με μια λεσβια που μλαγα (εκανα καμακι) καποτες σε ενα μπαρ σε καποιο ελληνικο νησι, μου ειπε οτι δεν κοιμαται με γυναικες αλλα με ανθρωπους..αυτο νομιζω φτανει!!νασαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαι καλά, να 'σαι καλά, να 'μαστε όλοι καλά...όμως δεν είμαστε.

      Διαγραφή

Feel FREE to comment...