Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Ο Διάβολος φοράει Σαμπό


Είναι κάποιες συνήθειες που όταν τις αποχωρίζεσαι σου στοιχίζουν. Βασικά επειδή είμαστε πλάσματα της συνήθειας, όλες μας στοιχίζουν, απλά είναι κάποιες που πραγματικά, ότι κι αν κάνεις, με ότι κι αν τις αντικαταστήσεις, σου λείπουν πραγματικά και για μένα αυτό είναι το blogging.

Έχουν περάσει δυόμιση μήνες από την τελευταία μου επίσκεψη και το άνοιγμα του «σπιτικού» μου, δυστυχώς όχι για τους λόγους που πιστεύει η Τρελλοκαθηγήτρια της Κάσου, (σιγά μην άφηνα  μια καψούρα να με απομακρύνει από Εσάς), απλά για λόγους εργασίας και καριέρας (Μαμά Γερνάω το αγαπημένο μου τραγούδι), έφυγα από την Αθήνα (Σεζόν λέγεται) και προσεδαφίστηκα σε ένα νησί του Αιγαίου με πολύ αέρα. Ευτυχώς η τσάντα που κουβαλώ καθημερινά είναι πολύ βαριά αλλιώς θα είχα βραθεί στην απέναντι παραλία του ξενοδοχείου. Ναι δουλεύω δίπλα στη θάλασσα, αλλά πριν αρχίσετε να μακαρίζετε την τύχη μου, την θάλασσα την βλέπω από απόσταση και δεν έχω πατήσει καν στην άμμο από την ώρα που ήρθα. Βλέπετε είμαι καριερίστας και παθιασμένος με τη δουλειά μου, που σημαίνει πως αποτελεί την ΠΡΩΤΗ μου προτεραιότητα, με όλες τις συνέπειες στην προσωπική μου ζωή, τις σχέσεις μου με τους άλλους ανθρώπους, την δουλειά μου και την υγεία μου.

Υποθέτω πως πολλοί από εσάς έχετε δει την ταινία «Ο Διάβολος φοράει Prada”  με την εκπληκτική Meryl Strip στο ρόλο της στριμμένης διευθύντριας, (το βιβλίο ήταν κάκιστο  πάντως), ε,  όταν βγήκε η ταινία οι υφιστάμενοι μου με παρομοιάσαν με εκείνην. Προσωπικά πάντως προτειμώ την Γουλιελμίνα στο  “Ugly Betty”, μια σειρά που είδα πριν κάποιο διάστημα και πραγματικά, ώρες-ώρες νομίζω πως έχουν δίκιο που λένε πως είμαι σαν εκείνη. Οκ , δεν έχω την ηθελημένη κακία, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον, αλλά πραγματικά το workacholic και careerfreak νομίζω με κάνει να ταυτίζομαι πολύ με την ηρωϊδα, ειδικά αναφορικά με το γεγονός ότι το προσωπικό μου με τρέμει και δεν με αντέχει με τίποτα.

Να σκεφτείτε πως μέσα σε δυο λειψούς μήνες λειτουργίας, παραιτήθηκαν εφτά άτομα, και κάθε μέρα πρέπει να προσέχω την πλάτη μου, μην και πεταχτεί κάνα μαχαίρι ξώφαλτσα. Πριν με κακοχαρακτηρίσετε πάντως, σας ενημερώνω πως είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ειλικρινής με όλους τους, πριν ακόμα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε μαζί. Συγκεκριμένα τους αναφέρω πως τουλάχιστον πέντε φορές την μέρα θα θέλουν να μου πετάξουν το μαχαίρι στην πλάτη κι ότι η εκπαίδευση που κάνω είναι τύπου Επίλεκτων Ειδικών Δυνάμεων. Η ειρωνεία είναι ότι ΟΛΟΙ όσοι το ακούν αυτό, ενθουσιάζονται και θέλουν να δουλέψουν μαζί μου, αλλά μετά στην πράξη κλάνουν μέντες. Προς υπεράσπιση μου πάντως να αναφέρω πως πρόκειται για κάτι λεβέντες που ακόμα τους ξεσκατίζει η μάνα τους και βλέπουν την σκούπα κι αναρωτιούνται από πια μεριά σκουπίζει. Κατά τα άλλα θεωρείται ένα αντροκρατούμενο επάγγελμα, μη χιέσω, γιατί δυο κοπέλες που έχω στο τμήμα τους έχουν φάει λάχανο. Εννοείται βέβαια πως αποχωρώντας, δεν ξεχνούν να αναφέρουν δεξιά κι αριστερά για το πόσο κακός είμαι, οπότε όταν κάποια στιγμή κλήθηκα να απολογηθώ γιατί από το τμήμα μου υπάρχουν τόσες αποχωρήσεις η απάντηση μου ήταν: Κακού γαμιά οι τρίχες τον ποδάνε. Μα συγνώμη, όταν έχεις εξηγήσει τα πράγματα μια, δυο, τρεις φορές κι ο άλλος κάνει αυτό που τον «βολεύει» επειδή βαριέται να κουνήσει το ποδάρι του να κάνει αυτό που ΠΡΕΠΕΙ του γαμάς το κέρατο ή όχι; Όταν εξηγείς για ποιο λόγο πρέπει να είσαι καθαρός και εσύ και ο χώρος που εργάζεσαι και σου σκάει σα φανταράκι «μαγκεψαμέ» γιατί παλιώσαμε, αξύριστος, λερωμένος κι έχει την απαίτηση να καθαρίζουν οι άλλοι για εκείνον του κατεβάζεις τα σώβρακα και τον στέλνεις στην μανούλα του; Οεο?

Αποτέλεσμα αυτού είναι ναι μεν να πάρω θετικά σχόλια για τη δουλεία μου γιατί είπαμε είμαι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός, αλλά να χάσω δώδεκα κιλά, καλύπτοντας θέσεις και κενά καθώς και να δουλεύω περί τις δεκαεφτά ώρες την ημέρα. Είναι να μην εξαφανιστώ από το φτωχόσπιτο μου ή όχι, που το μόνο που θέλω και διατείθομαι να κάνω είναι να κοιμηθώ, το φαϊ το έχω ξεχάσει πια, τρώω κάθε δυο-τρεις μέρες. Για sex; Ούτε λόγος, που όλοι νομίζουν πως έχω πάρει την Άρτα και τα Γιάννενα εδώ πέρα, αλλά ειλικρινά, δεν θυμάμαι από πότε έχει να μου κάνει κου – κου, που να νομίζω πως είμαι στο πρώτο μήνα στο κέντρο εκπαίδευσης στο στρατό και ψάρωνα όταν άκουγα να μας λένε πως μέσα στον καφέ στο πρωϊνό μας ρίχνουν αντι-κουκου για να μην έχουμε στύση και παρθούμε μεταξύ μας, όχι ότι αυτό δεν γινόταν γιατί για να λέω την αμαρτία μου, αποθήκη για αποθήκη δεν είχα αφήσει.

Έτσι λοιπόν έχουν τα πράγματα κι εξαφανίστηκα, να με συγχωράτε, αλλά σήμερα είναι η ΠΡΩΤΗ μέρα που βγήκα εκτός του χώρου εργασίας και ύπνου και το γιορτάζω τρώγωντας δίπλα στην θάλασσα, γράφοντας τούτο το post, πίνοντας κρασάκι και απολαμβάνοντας την αλμύρα, το αεράκι και τον ήχο των κυμάτων. Οκ! Τώρα μπορείτε να ζηλέψετε! Αλλά σκεφτείτε πριν με γλωσσοφάτε ότι δυο μήνες είχα ο καψερός να βγω εκτός και να πατήσω άσφαλτο, ειλικρινά σα φαντάρος στην πρώτη άδεια νοιώθω, ακόμα και για τσιγάρα στέλνω άλλους να μου φέρουν. Σας υπόσχομαι όμως ότι απο δω και πέρα θα δίνω το παρόν, ίσως όχι τόσο με  post γιατί μάλλον δεν προλαβαίνω αλλά θα πετάγομαι σα την τσουτσού, ελπίζω όχι σαν την δικιά μου και να εμφανίζομαι στα δικά σας.

Μου έχετε λείψει τρελλά και εύχομαι να είστε ΟΛΟΙ καλά και σας ευχαριστώ για τα μηνύματα και τις μνείες που έχετε κάνει για μένα, ξέρετε εσείς κι επιφυλάσσομαι, αλλά τώρα λέω να καταβροχθίσω ένα καλαμάρι που μου κλείνει το μάτι μόρτικα και να πιω εκείνη τη μπύρα που ξεροσταλιάζει. Κι όλα αυτά στα γρήγορα γιατί πρέπει να πάω για ύπνο διότι αύριο έχω να κάνω μια απόλυση και τη βάρδια πάλι εγώ θα την βγάλω. Shit!

32 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες, Μπεν. Ανησυχούσα και για σένα, αλλά καθώς είμαι από τις ... ... αμίλητες αναγνώστριές σου, δεν είχα το θάρρος να σε αναζητήσω φωναχτά.

    Να περνάς καλά στο όμορφο νησί και να απολαμβάνεις όλα όσα σε κάνουν χαρούμενο. :-)

    Άντε, να τα βλέπουν μερικοί-μερικοί να μαζεύονται κι αυτοί στα μπλογκοσπιτάκια τους που τα 'χουν αφήσει κι αραχνιάζουν ΄-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eϊ! Δεν χρειάζεται να είσαι αμίλητη, τουλάχιστον εδώ.
      Χαίρομαι που η επανεμφάνιση μου σε έκανε να εμφανιστείς.

      Διαγραφή
  2. εγω δεν ανησυχησα καθολου γιατί εμπιστευομαι τα καθαρα γενναία μυαλά,
    μας έλειψες ομως , το ομολογώ
    καλα ειναι τα διαλειματα, κια εγω κανω ένα τώρα
    απο το να γραφει καποιος απλα για να υπαρχει καλλιτερα οοι χρησιμιες σιωπές
    σε φιλώ τρελλοπαιδο κ ατίθασο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Άσωτε κι εύχομαι να απολαμβάνεις το διάλειμμα σου!

      Διαγραφή
  3. Ρίξτους στ αυτιά, η δουλειά πρέπει να γίνει και να γίνει σωστά!

    Καλώς ξανάρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!!
      Κι εσύ έχεις εξαφανιστεί καιρό Tremens μου. Ελπίζω να είσαι καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Να πω και εγώ οτι μας έλειψες,μου έλειψες,να περνάς καλά στο νησί αν και δεν μας λες σε ποιο,αν μάθω ότι είσαι εδώ θα φάω τις βραβευμένες γόβες μου...
    φιλια πολλά και να προσέχεις τα νότα σου και αναφέρομε στα μαχαιρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις είδα τις γόβες και πολύ μου αρέσουν. Στο νησί σου δεν είμαι, αλλά δεκαπέντελεπτά μας χωρίζουν. Οπότε να είσαι σε ετοιμότητα μη με δεις φάτσα κάρτα στην πόρτα σου.
      Φιλιά Φούλη!

      Διαγραφή
  5. Πολυ μεγαλο θεμα βαζεις φιλε..Κι εννοω την δυνατοτητα εκπαιδευσης σε μια οποιαδηποτε δουλεια...
    Με απαιτησεις...
    Και την παρατηρουμενη..Ελληνικη φυγοπονια...!!
    Στα τριαντα τοσα χρονια "υπηρεσιας" μου...Με παιδεψε κι εμενα πολυ...

    Καλη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ότι ΟΛΟΙ θέλουν να φτάσουν στο ΕΚΕΙ, αλλά δυστυχώς δεν είναι σε διάθεση να δουλέψουν για αυτό.
      Τριάντα χρόνια στο κουρμπέτι?Τυχερός είσαι θα προλάβεις να πάρεις "σύνταξη" γιατί εγώ δεν το βλέπω!!!
      Καλό κουράγιο και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ben!
    Πόσο χαίρομαι να σε βλέπω ξανά στα γνωστά λημέρια!
    Kι εγώ τη δουλειά είχα σκεφτεί για λόγο εξαφάνισης αλλά ανησυχούσα λιγάκι , δεν σου κρύβω!
    Μας έλειψες! :)))))
    Καλά να περνάς κι αν σε ανακουφίζει λιγάκι, μένω κοντά στη θάλασσα κι ακόμα δεν την έχω δει !

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδυναμία μου!!!
      Να την δεις και να κάνεις και μια βουτιά για μένα!
      Φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  7. ήμουν έτοιμη να σε αναζητήσω στη Νικολούλη ,μέχρι και τον Χαρδαβέλλα θα έβαζα να φτιάξει πάλι την εκπομπή αναζήτησης εξαφανισμένων ανθρώπων!!!!!
    να θες να εξαφανιστείς και να μην μπορείς ,κατάλαβες;;;;

    κάτι ήξερα που φώναζα πως δεν τρως!!!!γι αυτό βρε δεν έχεις κάνει τίποτα μέχρι τώρα!!!!!!!!!
    φάεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε λέμε!

    για να πω την αλήθεια σε είχα ξεγράψει ,νόμιζα πως έφυγες εξωτερικό...μόλις είδα ανάρτησή σου ,στην κυριολεξία γούρλωσα τα μάτια μου!!!!!!
    και να σου πω: μη δείχνεις έλεος! τελικά δεν το αξίζει κανένας ! έγινα σκληρή κι εγω εδω στο νησί!με επηρέασε η πέτρα του!

    φιλάκια ! ματς μουτς και ματς μουτς και ματς μουτς και

    φάεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα να κλείσουν τα σχολεία???
      Αντε να μαζευτείς σπίτι σου και μην ανησυχείς για μένα. Τον Κώστα και τον μεγάλο σκέφτομαι εγώ που θα το χουνρίξει στο ντελίβερι τόσους μήνες που λείπεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλως τον. Ρίξε, χώσε κι απολυσε. Και τρώγε παιδι μου, δεν θάχεις ρούχα να βάλεις!!!!

    φιλιά και να προσέχεις και να περνάς οπως θες εσύ καλυτερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε επειδή την είχα δει την δουλειά, εσώρουχα και κάλτσες έφερα μόνο. Ένα παντελόνι και κανα παρεό έτσι για να λέω ότι έχω ρούχα.

      Διαγραφή
  9. Καλή δουλειά και καλή δύναμη.
    Όσον αφορά τον τύπο του κέρβερου προϊσταμένου τον συχαίνομαι τα μάλα. Δεν έχω χειρότερο από κάποιον που προσπαθεί να με ψαρώσει με φωνές.
    Πάντα είχα καλά αφεντικά, πάντα ήμουν καλό αφεντικό, δεν ήθελα ποτέ να με φοβούνται ως αφεντικό και πάντα είχα καλούς υπαλλήλους. Ίσως είμαι τυχερή. Αλλά η δουλειά έτσι βγαίνει καλύτερη και καλύτερά.
    Πες και κανένα μπράβο σε κάποιον που κάνει καλά τη δουλειά του. Η επιβράβευσή κάνει καλό. Σε όλους τους τομείς.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου δεν ψαρώνω, ξηγούμαι και ξηγιέμαι απο την αρχή. Πόσες ευκαιρίες και πόση υπομονή να κάνω ο δόλιος?Στην τελική όπως έλεγε η Γιαγιά μου: Υπομονή, υπομονή θα μείνουμε χωρίς μουνί!

      Διαγραφή
  10. Μπρε-μπρε σαν τα χιόνια.
    Καλά έκανες και μας "παράτησες" για τη δουλειά, οι περισσότεροι φίλοι μου πλέον την ψάχνουν με τα κιάλια, οπότε είσαι απολύτως δικαιολογημένος. Δεν είναι να παίζεις με την καριέρα σου τέτοιες μέρες.
    Προσπάθησε πάντως να χαλαρώσεις λίγο. Εκτός από workacholic και careerfreak ένα πουλάκι μου λέει ότι πρέπει να είσαι και controlfreak. Γιατί αυτά συνήθως πάνε μαζί. Κάνω λάθος;;;
    Το έχω και εγώ αυτό το τελευταίο και κάποια στιγμή άρχισαν να μη με αντέχουν ούτε οι φίλοι μου και εκεί ήταν που μου έδωσε η ζωή την κατραπακιά και συνήλθα. Μην τους "τρελαίνεις" όταν δεν υπάρχει πραγματικά λόγος. Άτομα της ομάδας σου που σού έχουν αποδείξει την ποιότητα της δουλειάς τους και του χαρακτήρα τους να τα εμπιστεύεσαι περισσότερο και μη φοβάσαι να τα αφήσεις "ελεύθερα". Είναι δείγμα καλού και σωστού "αρχηγού" το να ξέρει ποιόν να εμπιστεύεται, ποιόν όχι και να πράττει ανάλογα, γιατί κρίνεσαι και γιαυτό.

    Καλή δύναμη και άντε ρίξε και μια βουτιά για μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς λόγο και αίτιο δεν κάνω τίποτα και νομίζω πως εκείνοι είναι που προσπαθούν να με τρελλάνουν!
      Ευτυχώς διαχωρίζω απόλυτα την προσωπική απο την επαγγελματική μου ζωή, σε βαθμό να χαρακτηρίζομαι σχοιζοφρενής, παρόλ'αυτά άσπρη μέρα στην προσωπική δεν είδα.
      Όσον αφορά την "βουτιά", περιμένω κι εγώ να την κάνω. Έφτασε Ιούλης κι ο κώλος δεν εχει παρει ακομα χρωμα!

      Διαγραφή
  11. Καλώς επέστρεψες!

    Δε με ξέρεις, αν και εγώ σε διάβαζα καιρό. Νόμιζα όμως ότι το blogging το είχες παρατήσει, τόσος καιρός που πέρασε από την τελευταία σου ανάρτηση! Χαίρομαι, πάντως, που έκανα λάθος... :-)
    Ταυτίζομαι με τον τρόπο που κάνεις τη δουλειά σου: έτσι είμαι και εγώ στη δική μου, πειθαρχία και κανόνες που τηρούνται απαρέγκλιτα! Συνέχισε γερά!
    (Ζήλεψα το καλαμαράκι που ανέφερες, αχ! Πρέπει κι εγώ επειγόντως να επισκεφτώ καμια ταβερνούλα δίπλα στη θάλασσα και να ... τσακίσω τα πάντα, χαχα! )
    Καλή συνέχεια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως-εμφανίστηκες κι θα αναμένω μελλοντικά σχόλια σου!

      Διαγραφή
  12. Καλώς τον!!!
    Πάνω που είχα αρχίσει να πιστεύω πως μας ξέχασες...
    Πολύ χάρηκα που είδα ανάρτηση σου!
    Αλλά καλέ μου, είσαι τόοοοσο σκληρός;!
    Τελειομανής και workaholic;...
    Ξέρεις μου θυμίζεις έναν καθηγητή στο Πανεπιστήμιο.
    Ετσι μπήκε κι αυτός την πρώτη μέρα να μας ψαρώσει.
    Εγώ όμως τελείωσα το έτος με 9, παρακαλώ, στο μάθημα του και δε θα με ξεχάσει ποτέ χαχαχα
    Εσύ κάνε ότι νομίζεις σωστό.
    Να τρως όμως και να κοιμάσαι καλά!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι τελείωσες το μάθημα του με 9, μήπως οφείλεται σε κάποιο βαθμό ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί εκείνος ήταν έτσι όπως ήταν?
      Και το θέμα δεν είναι το αν θα σε θυμάται, αλλά το γεγονός ότι εσύ ακόμα τον θυμάσαι ;-)

      Διαγραφή
  13. Μου έλειψες...Να σε προσέχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μπεν!
    Πάρε βαθιές εισπνοές θαλασσινής αύρας κατά διαστήματα, και όλα θα πάνε καλά. Και μην υπερβάλλεις με τη δουλειά... οκ, σταματάω το κήρυγμα!
    Χαίρομαι πολύ που είσαι καλά, σώος, με λεφτά και ξαναγράφεις, για σένα και για μας, στον ελεύθερό σου χρόνο. Δε σου κρύβω ότι είχα, και εγώ, ανησυχήσει!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ π0ολύ!
      Κι Έσύ και όλοι μου έχετε λείψει!
      Αλλά υπόσχομαι να τα λέμε!
      Φιλιά
      1

      Διαγραφή
  15. Καλώς τον πίσω! Πολύ τη χάρηκα αυτή την ανάρτηση! Να βρίσκεις χρόνο να γράφεις πιο συχνά τα νέα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε μήπως είσαι στραβόξυλο και δεν φταίνει αυτοί που ξαποστέλνεις? Και τι δουλειά είναι αυτή τέλος πάντωνε που είναι τόσο σκληρή που ξεκληρίζονται τα παλικάρια? Πολλές απορίες μου δημιούργησε το κείμενο. Πάντως χαίρομαι που επέστρεψες διότι σε ανακάλυψα προσφάτως και με έκοψες πάνω στο καλό! Μη συγχίζεσαι, απόλαυσε και λίγο ήλιο και θάλασσα γιατί μια ζωή την έχομεν βρε αδερφέ, και άμα τους αξίζει, καλά κάνεις και είσαι μπιτς. Άλλωστε η Γουιλελμίνα είναι η αγαπημένη μου περσόνα (φανατική οπαδός της σειράς, δεν έβγαινα με το γκόμενο για να μη χάσω επεισόδιο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρομαι που είσαι καλά κ για τα νέα σου :-)
    Να είσαι καλά κ να προσέχεις εαυτόν :-)

    ΥοΥο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να προσέχεις γιατι το άγχος σκοτώνει, κατά τ'άλλα να είσαι όπως είσαι, όποιος το εκτιμάει έχει καλώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...