Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Τρελλές Αδελφές υπό Σκέψιν




Διάβασα το τελευταίο post της Serenata και πολύ με προβλημάτισε. Τόσο που πήγα στην Ψιλικατζού της γειτονιάς, που πολύ με αγαπάει, γιατί όποτε με πιάνουν ντέρτια κι προκάμω για  γλυκό ώστε να ξεδώσω, της πάω το μισό ταψί και πήρα μια μποτίλια κρασί με δυο  ευρώ (μου κάνει εκπτωση 20%). Η Serenata λοιπόν αναρωτιέται γιατί είναι μόνη και σηκώνει τα χέρια ψηλά στο θέμα «Άντρες-Σχέση», ένα θέμα που μου είναι τόσο οικείο και σηκώνω όχι μόνο τα χέρια, αλλά και τα πόδια συνάμα, κάτι σα στάση “La Cucaracha” μετά απο απεντόμωση.

Η τελευταία μου σχέση ήταν πριν, (κάτσε να μετρήσω), οχτώ χρόνια πάνε. Πριν απο αυτό ήμουν απο τη μια σχέση μετά την άλλην, με μέσο όρο τα 2,5 χρόνια, Ολυμπιακό ρεκόρ για τις Αδελφές ένα πράμα, όχι του Ελέους, αλλά για κείνες που την τινάζουν την Αχλαδιά (Νάσια βοήθα, γιατί πότε μπαίνει το κόμμα σε ανα(η)φορική πρόταση, ποτέ δεν το κατάλαβα!). Αν αναρωτιέστε για τα χρόνια που έχω στην καμπούρα μου, για τους  μη μυημένους, ας πούμε 27 καράτια, (σε μονόπετρο), χωρίς τα καλοκαίρια και τους χειμώνες, γιατί οι λούγκρες πέφτουμε στα αζήτητα μετά τα thirties. Μετά απο εκείνη τη σχέση…το απέραντο Χάος! Αλλά, άλλο αυτό κι άλλο αν το μουσκεύουμε το παξιμάδι, που πανάθεμα το Λεβεντονήσι, που μας έμαθε τον Ντάκο, αλλά τσουνάμι να γένει, όπως τότες στη Θήρα, να το ξαναπνίξει το Νησί. Χαμέτι μου αμέτι μου,(Ζουζούνα μου διορθωσέ με άμα κάνω λάθος ;-) όλοι οι μουσαφιραίοι στην κλίνη μου (Τάφε μου κρεβάτι νυφικό μου…!) απο το Κωλόνησο ήταν.

Το σκέφτηκα πολύ που λες Κοπελιά κι αναρωτιόμουνα: “Λες να είναι κακό το Feng Shui;... μετέφερα τον καφρέφτη πιο πέρα κι απομάκρυνα τις γλάστρες απο το δωμάτιο.
           
             Λές ; ...σα άλλος «Μοιραίος» να...

-       “Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
-       Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
-       Φταίει το κεφάλι το κακό μας!

-       Φταίει πρώτ' απ' όλα το κρασί!”

ΟΚ... για το τελευταίο δεν παίρνω όρκο, γουστάρω Τζένη Βάνου με χίλια να λέει... «Σε βλέπω στο ποτήρι μου και πίνοντας σε πίνω...»

Λες... «Στραβός είναι ο Γιαλός ή στραβά αρμενίζω;»... κι καθόμουνα ο Δόλιος σα χαροκαμένη Γιολάντα, με τα πόδια ανοιχτά (για να φτάνω στον τοίχο, τι νομίζατε;;;), να χτυπάω το κεφάλι μου σε αυτόν ...τον Τοίχο, (σα τότες που ήμουνα παιδί κι άνοιγα τα πόδια μου για να κοπανήσω την κεφάλα μου στο πάτωμα, επειδή δε μου δίνανε το γάλα μου ΟΤΑΝ το ήθελα), να αναρωτιέμαι «Άντρα θέλω, ΤΩΡΑ το ‘νε θέλω» γιατί δεν μου κάθεται; Λέτε να μου έμεινε βλάβη απο τότες;;;...ρητορική η ερώτηση Νάσια μην απαντήσεις!!!

Και σου σκάει και η Αλέξω να τραγουδά το «Οι Φίλοι μου Χαράματα» και λες «Με τι να κάμω χαρακίρι τώρα, που δεν κόβει ο Bιc τις φλέβες, αλλά στομώνει κιόλας άμα έχεις και δυο βδομάδες να κάνεις αποτρίχωση;

Έτσι που λες Κοπελιά κι σε ΟΛΟ τούτο το διάστημα, γνώρισα κάτι Άντρουκλες, ίσα με ‘κει πάνω, (στο όρθιο κι στο ανάσκελο) κι αναρωτιώμουνα “Μα τι δεν κάνω κάλα κι δεν φτουράνε, τα Άτιμα!” μέχρι που γνώρισα ένανε κι πολύ μ’ άρεσε, απο τη Λεβεντομάνα κι τούτος, ο οποίος με δήλωσε πως “ΟΚ μια χαρά Κοπέλι είσαι, με τα αυτά σου και τα τούτα σου, (γιατί τις Χάρες μας τις έχουμε βεβαίως, βεβαίως!) κι ας μην έχεις προίκα αλλά…!” Ε, στο “αλλά” σφιχτήκανε τα λαγώνια μου: “Θα το χάσουμε το φιλέτο Γιολάντα!” σκεφτόμουνα κι έψαχνα να έβρω που τις καταχώνιασα εκείνες τις μαύρες τις πλερέζες που κληρονόμισα απο την Νόνα κι που φόραγε στην κηδεία της θείας της Ευτέρπης. Και μου λέει το Μορφονιό, (που να μην του ξανασηκωθεί του λεγάμενου, για top-αρος να πηγαίνει και bottom-ιέρα να βγαίνει)  “Όλα κάλα κι ωραία, αλλά το σκυλί θα το διώξεις!” ???

-Το Σκυλί μου βρε Πασά μου, βρε Τζιέρι μου να διώκω, που το εμάζεψα  απο τα σκουπίδια και μπήκα ολόκληρος με το  Dolce και τα Prada, στον κάδο να το περισώσω;
-       Ναι! Ε, τούτο!
-     Μα γιατί βρε Τζαρτζαμίνι Μου; Τι σου έφταιξε το Ζωντανό, Μάτια μου, ψυχή της Ψυχής μου, Τζιβαέρι μου, πε’ μου; Δε λυπάσαι την ουγγιά απο την κολώνια που χαράμισα για να το βγάλω απο τον κάλαθο, πριν έρθει η σκουπιδιάρα κι το κάμνει καστανόχωμα προ πάω να συναντήσω τον τότε αμόρε (μεταξύ μας Λεβέντης, δε το λέω εγώ, αλλά εδώθε στο Πασαλιμάνι, στην Βγαγγελίστρα  τον τάξανε κι η Καρδούλα μου… Να! …Με το συμπάθιο, Άντρακλας έγινε!;)
-       Μαδάει το Ζωντανό!, με είπε.
           
     Ε! κι εκεί μου βγήκε ΟΛΟ το Καλιαρτντό που έπνιγα τόσο καιρό, προκειμένου να είμαι αρεστός στον Λεγάμενο,Σώγαμπρο που μου ‘γινε, στον οποίον έστελνε η Μάμη του τα αυγά (εγώ έτσι τα γράφω εγώ, ΟΚ;;;) από  κότες Ελευθέρας Βοσκής του Νησιού, για να τα τρώει ο Κανακάρης της για πρωτεϊνες (μια χαρά Carnation υψηλής παστερίωσης κατανάλωνε) και του είπα:
-      Τι λες ρε Καραμήτρο, που όταν  στο «Ελέησον Με Κύριε» και στην «Μαγδαληνή Γονυπετής», τουμπεκί κάμω για το οδοντόνημα και θα μου πεις εσύ για την τρίχα του σκύλου; Αντέστε στη μάνα σου να σε έχει φυλακτο στο κονοστάσι!
              
    Τα παραπάνω μπορεί να μην συνέβησαν ακριβώς κατά λέξει, όχι πως η ουσία απέχει πολύ, επικαλούμαι παρ’ αυτα την «ποιητική αδεία» κι ενίοτε «αηδία».  Κι αυτό γιατί η δική μου Ζωή, μου υπέδειξε πως Αυτόν που θα Επιλέξω σε Αυτήν, θα πρέπει να Αγαπά κι όλα όσα  Μου Την Ομορφαίνουν. Βλέπετε ο Έρωτας, λένε πως είναι σα το πυροτέχνημα. Προσωπικά όμως προτιμώ μια  Supernova, γιατί απλά είμαστε μικρά Άστρα κι ο Έρωτα,ς οφείλει να είναι η Καταστροφή μας. Για κάτι λιγότερο, αδυνατώ κι αρνούμαι.

Καλήμέρα Αριστέα.

49 σχόλια:

  1. Για άλλη μια φορά ήσουν απολαυστικός. Και στον ( λεβέντη) καλά του έκανες για μερικές τριχουλες να κάνει έτσι. Επίσης υπες και κάτι άλλο υπέροχο ( αυτόν πού θα επιλέξω σε αυτήν, θα πρέπει να αγαπά και όλα όσα μού την ομορφαίνουνε) αυτή η φράση πραγματικά με άγγιξε διότι είναι αλήθεια. Θα βρεθεί ομος οι θα καταλήξουμε μόνοι μας σε ένα σπίτι αγκαλιά με ένα σκυλάκι. Τώρα δεν κατάλαβα Τί θέλεις να πεις όταν λες (μετά τα thirties έρχεται τό χάος) δηλαδή μετά τα τριάντα τελειώνει Ο ΕΡΩΤΑΣ για τούς gay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά του άντρα απο το σκυλί είναι ότι:
      α) Το σκυλί είναι πάντα πιστό.
      β) Υπακούει στις εντολές χωρίς αντίρρηση
      γ) Τρώει τα πάντα και είναι οικονομικό στο φαϊ

      Τώρα που τα σκέφτομαι...αν δεν Τον βρω έτσι οπως τον θέλω, θα προτιμήσω το σκυλί!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ τό σκέφτηκα να πάρω ένα μικρό σκυλάκι αφού ο ΕΡΩΤΑΣ θα αργήσει να έρθει η δεν θα έρθει καθόλου. Αλλά δεν με αφήνουν να πάρω οι γονείς Μού. Όμως σύμφωνο με τα χαρακτηριστικά πού έχεις προ αναφέρει για τούς τετράποδους φίλους μας

      Διαγραφή
  2. πάλι εμένα φωνάζεις;;;ξέρεις πόσα ξέρουν οι άλλες αλλά δεν εκδηλώνονται;;;

    τελικά θα το κάνω εκείνο που λέγαμε!(το δικό μου ,όχι το δικό σου,άχνα μη βγάλεις!)
    βρε ,βρε ,βρε !δεν ήταν γιατί μαδούσε το ζωντανό ....
    ζηλευε την αγάπη που του είχες και σε δοκίμαζε ενδόμυχα!!!αν έκανες πως το δέχεσαι και τάχα μου έψαχνες σπιτι να το δωσεις ,θα του περνουσε του κρητικαρου και τωρα θα εκανες ακόμα τουμπεκί για το οδοντόνημα(Θου Κύριε.....)

    τωρα θα μου πεις γιατί να υποκριθώ και να ακολουθησω την επιθυμία του αμέσως!!!!
    Αααααα τα υπόλοιπα στην ψυχοθεραπεια και εσυ και η Σερενάτα!θέλετε πολύ δουλειά ,δε γίνεται απο εδω!!
    και μη με μνημονεύεις άλλο ,πρωτον ειχα λόξυγγα χτες βραδυ , δεύτερον προσπαθω ,αλήθεια,να σοβαρευτώ!

    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και είσαι '' Τ ρ ε λ ό ς ''

      και να τρως '' Α β γ ά ''

      στις Αναφορικές προτασεις ΔΕΝ βάζουμε κόμμα !

      Διαγραφή
    2. Άντε με αυτήν την ψυχοθεραπεία, περιμένω μπας κι δω άσπρη μέρα!

      Τώρα αν πρέπει ο άλλος να "τεστάρει" την αγάπη μου, καλύτερα να πάει για Τεστ Παπ.

      Κι εγώ προσπαθώ Νάσια μου, έβαψα το μαλλί!

      Γμτ! μου, αλλιώς μας τα μαθαίνανε τότε! Κοίτα που θα τον πάρω τον Μπαμπινιώτη τελικά, το λεξικό του εννοώ!

      Διαγραφή
    3. πες πες τα καταφερα ;;;;ή θα το έκανες απο μόνος σου;;;χαχαχα
      πολλή γυναικομάνι έχει μαζευτεί εδώ...θα το αναλύσουμε στην ψυχοθεραπεία ή θα το αναλύσεις σε ανάρτησή σου;;

      Διαγραφή
    4. Μισό να ξεκαθαρισω με την Νασια
      "γιατί δεν σου κάνουμε, τόσαι γυναίκαι δώθε, κυρΑΝΑΣΙΑΑΑΑΑ?, θες μόνοι να ψυχαναλίζεστε ε?"....
      καλα, τος παν, πειδή, σαι συ... "αληθεια εισαι η Νάσια απο την Κάσο, ή κανω λάθος? ε?

      Διαγραφή
    5. όχι καλέ !άλλη είμαι χιχιχι
      δεν εννοούσα να μην έρχονται ,ίσα ίσα !
      επειδη νιώθω πως ο Ben με κατάλαβε αφηνω σε αυτον την εξηγηση ...όχι ότι συντρέχει και λόγος εξηγησης...αλλού το πήγαινα Ζουζούνα μου....

      Διαγραφή
    6. Θα αναλύσω στην επόμενη ανάρτηση Νάσια μου, επιφυλάσσομαι.

      Διαγραφή
    7. Οκ, φεύγω απο αναμεσά σας ! κάθομαι πιο δίπλα και αναμένω ανάρντησηςςςς!
      γμ τις αναφορικές προτάσεις, ούτε και τις θυμαμαι!!! αμαν κυρια Νάσια μου, κομπλεξικούς θα μας κανετε για τα γμμν τα ελληνικά μας... αμάν, θα τρίξει ο τριανταφυλλίδης ! ο Γληνός, τρίζει απο παλιά !

      Διαγραφή
  3. "όλοι οι μουσαφιραίοι στην κλίνη μου (Τάφε μου κρεβάτι νυφικό μου…!) απο το Κωλόνησο ήταν."

    Με μια σου πρόταση διέλυσες αστικούς μύθους χρόνων... Γκέι κρητικαροι??????? Πα πα πα!!! Μη σε ακούσει κανένας κρητικατσι ότι λες για τους συντοπίτες του ότι τον ξεσκονίζουν τον κουραμπιε θα σου στείλει δέκα μαυροπουκαμισάδες να σε κάνουν σένιο!!

    χαχαχα! Γέλασα πολύ με την ανάρτηση σου... Ασε που φοβάμαι μη με διώξει και ο δικός μου από το σπίτι γιατί έχω αρχίσει να μαδάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί είναι η γλύκα Dear e-Diary, επειδή το "παίζουν" ;-)

      Διαγραφή
  4. dear-e-diary θα σε απογοητευσω αλλα στη κρητη γινεται χαμός , "γλεντούν" τα παλικαρια, σθγκεκριμενα το πίσω γλεντουν και καλα κάνουν.
    Μπεν μικρο τρελλο αγόρι, εχεις δικιο και πρέπει αν μας αγαπουν , να μας αγαπουν οπως ειμαστε οχι οπως θελουν στο μυαλο τους να μαστέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη, είναι να αποδέχεσαι τον άλλον, όπως ακριβώς είναι.
      Στην τελική, εαν στα χάλια μου δεν με αντέχεις, στα καλά μου τι να σε κάνω?

      Διαγραφή
  5. Βρε, δεν πα να πνιγεί ο Κρητίκαρος, χαράς το πράμα, βρωμά η αγορά από τέτοιους.

    Ουστ και στο καλό (λέω τώρα γιατί είμαι καλό παιδί - λέω τώρα)
    Βρε ουστ και από άντρες χιλιάδες, ΄χαντρες να γένονται στα κομπολόγια μας, άει από κει!!!

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..."Απο το κομπολόι μου λείπουν χάντρες
      κι είπα να το γεμίσω άντρες!"

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ben! Όσο διάβαζα ήθελα να πάω τρέχοντας κάτω να γράψω "για μένα τα γράφεις ε;" "τον ίδιο πόνο ζούμε"! και με το που είδα το καλημέρα Αριστέα έλιωσα στα γέλια!
    Και τρέχω για μπουζιά και λουριά και μου πέφτουν όλα κάτω από τα γέλια! ;-)
    Να'σαι καλά κοπέλι μου να γελάμε με τον πόνο μας!
    Σε φιλώ (ρουφηχτά κάνει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελειοθεραπεία, το καλύτερο φάρμακο για τον πόνο.
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ γέλασα πολύ..είσαι απίστευτος!
    Μεταξύ μας, πολύ καλά κάνεις κι αρνείσαι οτιδήποτε λιγότερο...

    Άκου τον Τρεμένς από πάνω..!
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε, προίκα μπορεί να μην έχουμε, αλλά έχουμε Χάρες!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Από πού 'σαι είπαμε, γιαβρίμ'??? Μ' έχεις μπερδέψει, το θηλυκό...

    Στο τέλος τα διόρθωσες, αμέ, κι είπες αυτά που θα σ' έλεγ' η αφεντιάμ'...
    Όταν ο άλλος σ' αγαπάει, τζάνεμ', σ' αγαπάει με το τούτο και με κείνο σου! Πακέτο μαθές, αλλιώς δεν έχει κοκό! Κι άσε τα φενγκσούγια για τσι ξενέρωτους!...

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Καταλαβαινόμαστε κι μ' αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Ο ερωτας οφείλει να ειναι η καταστροφή΄μας, θα συμφωνήσω, αλλά ΄"η ο γάτος ή εγώ" ειπα κάποτε, γιατί είμαι αλλεργική στις γάτες και εφυγε ο γάτης...νταξ? ριξε ολίγον κράσον για σπονδή, για να βρείς τζιτζι.
    θαρρώ τσαντσαμίνι ή όχι?
    χαίρεται..

    * κι επειδη είπες "γουστάρω με χίλια "να δεις τι θα πάθεις τσικνοπέφτη μεριά !!!! "αυθαδίασες"..... χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως με τους άντρες που έχουν γατιά, έχω μια αλλεργία!
      Όσον αφορά τη Σπονδή...άμα είναι να πιάσει σα τη Βασιλειάδου, στάμνα θα ρίξω με Αγιωργίτικο κιόλας!

      Διαγραφή
    2. Πιάνει, δεν ξέρω, εμείς σπίτι μας πολυ το συνηθίζουμε ιδίως Κυριακή καταμεσήμερο, μετά τριγμού των νεύρων της μητερούλας, που εκνευρίζεται με πάσης φύσεως σπονδές!

      Διαγραφή
  10. "στάση “La Cucaracha” μετά απο απεντόμωση." θεϊκό! Γέλασα με την καρδιά μου αγαπητέ μου! Ξεπατώθηκα στο γέλιο!
    Αυτό τι φταίει θα με φάει και μένα!!! Αχχχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίει κάτι Ηφαιστιωνάκο μου απλά...:

      "Μουνιά μουνιά έχουν ριζικό
      Μουνιά μουνιά έχουν Μοίρα
      Μα το δικό μου το Μουνί
      Μου το 'φαγε η Ψείρα!"

      Μίνα Αδαμάκη, Το Κλάμα βγήκε απο τον Παράδεισο

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένη ατάκα, αγαπημένη ταινία!!! χαχαχαχα!

      Διαγραφή
  11. Καυστικός, αστείος και παραδόξως γλυκός. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ μου,
    από τη δική μου ανάρτηση τα θυμήθηκες όλ' αυτά;
    Είσαι ψυχούλα!!!!!
    Δεν έχω λόγια.
    Και το κοπέλι να μη θέλει το σκυλάκι;
    Τι γάιδαρος!
    Λογικό να θυμώσεις.
    Δύσκολους καιρούς περνάμε καρδιά μου.
    Δύσκολες οι ανθρώπινες σχέσεις.

    Σε φιλώ πολύ πολύ ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου έφτιαξα τη διάθεση!
      Και να θυμάσαι, για κάτι λιγότερο απο αυτό που μας αξίζει, δεν αξίζει να στεναχωριόμαστε. Άλλωστε, είμαστε μικρά Άστρα στον ουρανό της Ζωής. :-)

      Διαγραφή
  13. mono epeidh to zhthses (kai ouxi logw psuxanagasmou mou!): ameti mouxameti ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. me exoun faei oi dromoi kai ta stena (kelia) :) twra no Tango para mono Locomondo kai "Den Prolavainwwwwwwwwww" :p

      Διαγραφή
  14. Κρητικός ;καλά εκανες και του έδωσες το πανί του,δεν εχεις ακούσει οτι εκεί κάτω φέρονται άσχημα στα σκυλιά, άνθρωπος που δεν αγαπά τα ζώα δεν είναι καλός, ΤΕΛΟΣ....
    Απόλαυσα την ανάρτησή σου ,απίστευτο χιουμορ γλυκέ μου μπεν..
    τα φιλιά μου,ποτε θα σε δω στο φμ να μιλήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ben θεωρίες ποσ στη ζωή μας , μας κυνηγά τό παρελθόν. Και ότι περνάμε τό αξίζουμε. Γιατί εγώ δεν θέλω να πιστέψω ότι, ότι περνάω στην ζωή μού μού αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε πράξη μας, ακολουθείται απο συνέπειες κι ότι κάνουμε το βρίσκουμε μπροστά μας.

      Από την άλλη καθημερινά μπορεί συμβαίνουν δεκάδες άσχημα πράγματα στους γύρω μας και σε μας τους ίδιους. Δεν έχει να κάνει με το αν "μας αξίζει", αλλά έχει να κάνει με το ότι απλά "Shit Happens!"
      Η Μαγκιά στη Ζωή όμως, είναι να μπορούμε να συνεχίζουμε, δίχως να χάνουμε την Αισιοδοξία μας, τη Θετικότητα μας, την Αγάπη μας κι όλα όσα μας κάνουν Ανθρώπους.

      Διαγραφή
  16. Το σκυλί μας πάνω απ' όλους
    και ένα προσωπικό ευχαριστώ για τα αυγά
    (αντι-μπαμπινιωτική είμαι Ben).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aα! Ήρθα κι εγώ να σχολιάσω κι έβγαλα λαβράκι!
    Γιατί ένα φιλαράκι μου καλό -έχω ξαναγράψει εδώ γι' αυτόν- από Κρητικό/ούς είναι καμένος! (Το πουλάκι μου κι εγώ νόμιζα ότι ήταν αυτό τζαζλό...)

    Όλα όσα ομορφαίνουν τη ζωή μας έχουν διαμορφώσει ό,τι είμαστε, ό,τι αγαπούν σ' εμάς... Χωρίς αυτά, είμαστε λειψοί, μισοί...
    Πόσο μίζερα και "τσουρούτικα" κάτι "θα μπορούσε να γίνει κάτι μεταξύ μας αν δεν έκανες αυτό / δεν είχες εκείνο / δεν ήσουν το άλλο..." (Φυσικά, ισχύει και vice versa).

    Φιλάκια Ben! ❀~✿


    YΓ. Φοβερό "μάθημα" η φωτο της μικρούλας σκυλίτσας του άστεγου στο Πεδίον του Άρεως, που δημοσίευσες σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη, είναι να δέχεσαι τον άλλον ολοκληρωτικά.
      Να αγαπάς πρώτα εκείνα που τον "ασχημαίνουν", γιατί αυτά τον κάνουν όμορφο στα δικά σου μάτια.
      Όταν αρχίζουμε, σα άλλος Πυγμαλίων να "πλάθουμε" τον άλλον, όπως θέλουμε, τότε απλά ποτέ δεν τον αγαπάμε κι ούτε μας αγαπούν.

      Διαγραφή
    2. Για αυτές σου τις σκέψεις σε έχω λατρέψει... ♥

      Διαγραφή
  18. Ben μόλις άκουσα ένα τραγούδι και άμεσος στο μυαλό μού ήρθες εσύ. Τό γιατί δεν τό ξέρω τό τραγούδι είναι τό ( ραγισμενα τα μάτια σου) από την Ευδοκία όμως, άμα θέλεις βάλε στο YouTube και ακουσετο

    Θα ήθελα να μού απάντησης αν μπορείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε ευχαριστώ Μικρέ, αλλά δεν είναι απο τα ακούσματα που με "πάνε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χα χα χα πολυ καλό.
    Κατά μια διαβολική σύμπτωση και του δικού μου οι σχέσεις από τη Λεβεντογένα είναι (εγώ και ο πρώην δηλαδή) και μάλιστα είμαστε και κοντοχωριανοί. Οπότε του λέω κάτι καρμικό παίζει με σένα και νησί, κάτι ξεπληρώνεις από προηγούμενη ζωή. Έτσι και συ κάτι έχεις κάνει σε προηγούμενη ζωή και είχε σχέση με το νησί, που τώρα σου επιστρέφει καρμικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...