Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Γεροντοκόρες στο Ράφι και Παστρικοθοδώρες εν Δράσει


Όταν ζεις μόνος σου, έχεις την τύχη να είσαι αυτό που λένε ανεξάρτητος. Ειδικά για τους gay, είναι κάτι πολύ βασικό, καθώς δεν χρειάζεται να δίνεις αναφορά για το που πας, τι ώρα γυρίζεις, τι θα κάνεις και το βασικότερο απο όλα, είναι ότι δεν δίνεις λογαριασμό σε κανέναν για το ποιον βάζεις στο σπίτι σου και κατά καιρούς θέλεις να βάζεις. ΟΚ, αν μένεις σε πολυκατοικία, δίνεις αναφορά στη γειτόνισσα η οποία μπορεί να έχει την ατυχία να σε πετύχει στο ασανσέρ και να να σου πει δεικτικά «Πολλοί άντρες μπαινοβγαίνουν στο σπίτι σου.», για να της απαντήσω « Αν μπαινόβγαιναν και στο δικό σας πάντως, θα χαμογελούσατε περισσότερο.» Μετά απο αυτό μου ‘κοψε την «Καλημέρα», αλλά δεν συγχίστηκα κι ιδιαίτερα, άλλωστε για ζάχαρη πήγαινα στον φοιτητή, δίπλα. Λίγο καιρό μετακόμισα σε μονοκατοικία και δεν είχα άλλες τυχαίες συναντήσεις τύπου «ασανσέρ».

Όμως όταν ζεις μόνος, οφείλεις να κάνεις κι όλες τις δουλειές που δημιουργούνται σε ένα σπίτι. Και καλά να είσαι και οικονομικά άνετος, προσλαμβάνεις μια παραδουλεύτρα και κάθεσαι με τα πόδια στο τραπέζι και πίνεις καφέ. Αλλά αμα δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, έ, εκεί κάνεις τζάμια πατζούρια με την πρώτη λιακάδα κι τινάζεις, πέρα απο τον κουραμπιέ, και τα χαλιά άμα λάχει. Κι όταν είσαι ο μόνος εργένης στη γειτονιά που ζει μόνος, σε μια γειτονιά με καθωσπρέπει οικογένειες, όπου τις Κυριακές μαστουρώνεις απο τα θυμιατά και κάθε εβδομάδα υπάρχει και κάποιο κηδειόχαρτο στην κολώνα μπροστά απο το σπίτι σου, γίνεσαι αντικείμενο σχολιασμού κι ενδιαφέροντος. Καλά δεν μου έχει βγει το «όνομα», ακόμα τουλάχιστον, αλλά σίγουρα λένε «τι νοικοκύρης» και «προκομένος» που είμαι και να ‘ναι καλά η διπλανή γιαγιά, που με ρώτησε μια μέρα την ώρα που απλώναμε τις πάστρες μας, πως τα δικά μου ασπρόρουχα είναι τόσο λευκά, ενώ τα δικά της γαριάζουν και της αποκάλυψα ότι χρησιμοποιώ πάντα σε κάθε πλύση, μια μικρή δόση απο ένα απορρυπαντικό. Αυτό ήτανε, νομίζω ότι πλέον σε όλη τη γειτονιά χρησιμοποιούν το ίδιο απορρυπαντικό και θα ζητήσω ποσοστά επι των πωλήσεων απο την εταιρία.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά για μένα το να ψωνίζω απορρυπαντικά είναι κάτι που κάνω με μεγάλη ευχαρίστηση και προσοχή. Κατά καιρούς έχω απογοητευτεί απο την αποτελεσματικότητα τους όμως που και που ανακαλύπτω κάποιο που πραγματικά κάνει «θαύματα» κι εκστασιάζομαι τόσο πολύ, λες κι έχω πολλαπλό οργασμό με τη μια. Έτσι κι εχθές, ανακάλυψα ένα λιπαντικό, οκ όχι το γνωστό, αλλά το άλλο που είναι για πιο brutal χρήση, aka μηχανική, το οποίο πέρα απο το ότι λιπαίνει, εξαφανίζει και τις σκουριές στα μέταλλα.

Βλέπετε επειδή μου κλέψανε το ποδήλατο, μια πολύ καλή φίλη μου έδωσε του άντρα της, το οποίο του το πήρε για να κάνουν καμιά βόλτα, αλλά η μεγαλύτερη απόσταση που έκανε εκείνο, ήταν μέχρι το μπαλκόνι του σπιτιού τους. Κρίμα είναι να μείνει αχρησιμοποίητο και κατέληξε σε μαύρο χάλι απο τον ήλιο και τη βροχή. Όμως όταν σου χαρίζουν γαϊδούρι, δεν το κοιτάζεις στα δόντια, έκατσα το ‘λυσα ολόκληρο, το καθάρισα απο τη σκουριά με το παραπάνω λιπαντικό-έκσταση-οργασμό, του άλλαξα κάποια εξαρτήματα και το ξαναμόνταρα εξ αρχής, με αποτέλεσμα να γίνει ένα ολοκαίνουργιο, σένιο ποδηλατάκι. Με την ολοκλήρωση των εργασιών διαπίστωσα ότι ήμουν καταλερωμένος, γεμάτος γράζια, με χέρια μηχανικού αυτοκινήτων και κατάμαυρα νύχια, τόσο brutal που με έπαιρνα επιτόπου πάνω στο ποδήλατο. Όμως θυμήθηκα έναν φίλο που με αποκάλεσε «αποτυχημένη αδελφή» και έβαλα τα γέλια, σκεπτόμενος την  on line «γνωριμία» που είχα κάνει το προηγούμενο βράδυ.

Απο όταν βγήκε το internet χάθηκε το καμάκι στους δρόμους. Πλέον στα μαγαζιά δεν βγαίνει κανείς για να καμακώσει, αλλά για να «φανεί», κρατώντας ένα ποτήρι στο χέρι και κοιτάζοντας το ταβάνι, λες και είναι στο αστεροσκοπείο. Οι γνωριμίες πλέον γίνονται διαδικτυακά, ανα πάσα ώρα και στιγμή, κυρίως βραδινές ώρες, μέσω συγκεκριμένων σχετικών site και η διαδικασία έχει ως εξής: Μιλάς με κάποιον, περνάς στο msn ή στο skype, ανοίγεις κάμερα, δείχνεις τη φάτσα σου, βλέπεις τη δική του και κανονίζεις να βρεθείτε, κάποια στιγμή. Συνήθως η “στιγμή” είναι μετά απο μια ώρα, απλά για μια άλλη “στιγμή”, αλλά υπάρχουν και οι περιπτώσεις όπου μιλάς και καλά “γνωρίζεσαι” με κάποιον κι αυτό μπορεί να συνεχιστεί επ’ άπειρον. Προσωπικά οι δικές μου “γνωριμίες” λήγουν στο σημείο της κάμερας. Δεν είμαι “Αυτό που ψάχνω”, όπως μου λένε κατ' εξακολούθησιν.

Κάποια στιγμή πρόλαβα να ρωτήσω απο περιέργεια, τι ακριβώς ψάχνει κι εν πάση περιπτώση, τι ακριβώς δεν είμαι που με κάνει χυλοπιτοσυλλέκτης. Η απάντηση λοιπόν ήταν ότι δεν είμαι καυκάσιος, δεν είμαι αρρενωπός, δεν είμαι κορμί γυμναστηρίου, τούμπανο με λίγα λόγια. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρότυπο ομορφιάς στους gay στην Ελλάδα, κάτι σα το μοντέλο εσώρουχων των Dolce&Gabbana ένα πράγμα, απο το οποίο απέχω παρασάγγας. Ναι οι αδελφές είναι και τόσο ρηχές κι ομοφοβικές. Εγώ απλά συλλέγω απορρίψεις, τόσο που έχω κρεμάσει ένα ράφι δίπλα στο γραφείο μου, το οποίο αρνούμαι παρά την όποια προτροπή να γεμίσω με «κάτι». «Γιατί το κρατάς άδειο», με ρωτούν όσοι έρχονται στο σπίτι και η απάντηση είναι «Το κρατώ για Μένα».

Αυτού του είδους «σκηνικά», πραγματοποιούνται καθημερινά στον «κύκλο» μας, κάνοντας πολλούς να μετεωρίζονται ανάμεσα στην ανασφάλεια και το κόμπλεξ κι άλλους να αιθεροβατούν στον ναρκισσισμό και το «ψώνιο». Θα έπρεπε λοιπόν κανονικά με τόσες απορρίψεις και χυλόπιτες να νιώθω χάλια κι ανασφαλής με τον εαυτό μου... Ρε πάτε καλά; Έναν μας έχουμε κι αλίμονο μας εαν αφηνόμαστε έρμαιο του καθενός. Ας εκτιμήσουμε εμείς πρώτα τον Εαυτό μας κι ας «φτιαχνόμαστε» με την πάρτη μας. Όταν λοιπόν γέλασα με τα «χάλια» μου μετά την επισκευή του ποδήλατου, θυμούμενος την τελευταία «χυλόπιτα», πήγα στον καθρέφτη, κοιτάξα τις μουτζούρες στη μούρη και μου είπα: «Φτου σου, Άντρα μου!», γιατί απλούστατα ο Άντρας της Ζωής μου ειμαι Εγώ. Όσον αφορά το ράφι, δεν βάζω τίποτα επάνω, γιατί  καλύτερο διακοσμητικό απο μένα δεν υπάρχει. Εννίοτε πάντως, κατεβαίνω  για να  πιάσω   μυστρί και πυλοφόρι, έως και τζάμια πατζούρια άμα λάχει.

Βλέπετε, οι Γεροντοκόρες πιάνουν αράχνες, ενώ  οι Παστρικοθοδώρες το «ξαραχνιάζουν». ;-)

44 σχόλια:

  1. εννοειται οτι η καλυτερη σχεση ειναι αυτη με τον εαυτο μας και δεν μασαμε απο απορρίψεις
    αλλα να σου πω και κατι αλλο, μην ειμαστε αυστηροι με τα προτυπα
    δηλαδη αν αυτος καυλώνει με ενα αρενωπο σφιχτη κακο είναι? ειναι το ιδιο αν καυλωνει με ενα χοντρουλη θηλκυπρεπη,
    σεβομαι τη καυλα του καθενός

    δηλαδη αν το προτυπο ηταν θηλυπρεπης δε θα το δικάζαμε, και δικαζουμς το γκεη αρενωπο πρότυπο? μην ειμαστε οι ιδιοι ρατσιστες με κανένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταδικάζω ΚΑΝΕΝΑΝ Ι-μπλόγκερ. Καταδικάζω όμως μια νοοτροπία πεζότητας που γεννήθηκε απο το marketing και τη διαχείρηση των "σχέσεων" ως κρεαταγορά κι αυτό είναι χαρακτηριστικό των gay.

      Διαγραφή
  2. Πες τα παλικάρι μου, έχεις απόλυτο δίκιο!!! Οι Άντρες της ζωή ς μας είμαστε εμείς, ε, αν τύχει να μαστε και πολυτεχνίτες και νοικοκυραίοι, ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ακριβώς. Και δυστυχώς δεν έχω και προίκα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ χαίρομαι που θα είμαι ο πρώτος πού κάνει σχόλιο. Βέβαια ήτανε αναμενόμενο αφού όλη μέρα εδώ την βγάζω. Τώρα μού έκανε εντύπωση ότι έχουμε κάποια κείνα σημεία Τό σπίτι Είναι και για εμένα όνειρο να μείνω μόνος μού. Πιστεύω είναι τό όνειρο κάθε gay. Έπειτα τα απορρυπαντικά ασχολούμαι και εγώ με αυτά ( για τό μέλλον) ΕΠΙΣΉΜΑΝΣΗ:ΔΕΝ μού απάντησες άν με συμπαθείς άλλα άμα ΔΕΝ με συμπαθείς μιν μού το πεις καλύτερα. Για να μιν γίνω χάλια

    Να ρωτησω πιστεύεις ότι οι gay παθητική πρέπει να είναι μικροσκοπικών διαστάσεων γιατί εγώ δεν είμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σημασία και τι αξία έχει το να σε συμπαθεί κάποιος;
      Εσύ συμπαθείς τον Εαυτό σου?

      Όσον αφορά την ερώτηση... Το μόνο πρέπει είναι ότι δεν υπάρχει "πρέπει". Απόλαυσε ότι κάνεις δίχως να λογαριάζεις το πως το σκέφτονται οι άλλοι...

      Διαγραφή
    2. Αυτό είναι τό θέμα ότι δεν μ'αρέσει τίποτα στον εαυτό μού και δεν έχω αυτοπεποίθηση. Και έτσι προσπαθώ να αρέσω στους άλλους. Και να ψάχνω την επιβεβαιώσει και την επιβράβευση από τους γνωστούς μού. Ομος αυτό ΠΡΈΠΕΙ να αλλάξει διότι στην ζωή σημασία έχει η ποιότητα από ποσότητα βλέπουμε;

      Διαγραφή
    3. Η αυτοπεποιήθηση, χτίζεται αργά και σταθερά. Το γεγονός ότι αναγνωρίζεις το "θέμα", είναι ήδη μια καλή αρχή.

      Βρες κάτι που σε κάνει να νιώθεις περήφανος για τον εαυτό σου. Γράψε μια λίστα με τα πλεονεκτήματα σου και διάβαζε τα όποτε αισθάνεσαι άσχημα.
      Επιβράβευε τον Εαυτό σου για κάθε φορά που εκπληρώνεις τους στόχους και λέγε καθημερινά:
      "Αγαπώ κι αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως ακριβώς είναι."

      Σε συμπαθώ Μικρέ, για αυτό τα λέω αυτά. Μου θυμίζεις το ζοφερό παρελθόν ενός παιδιού που κάποτε ήμουν... ;-)

      Διαγραφή
  4. Έλα ήρθα να σου κάνω παρέα στο ράφι! Ή λες να αδειάσω ένα δικό μου ράφι;
    Τώρα πώς κατάφερες από τα απορρυπαντικά να φτάσεις στο "φτου σου Άντρα μου" ούτε που το πήρα είδηση!
    Στην τελευταία σου παράγραφο ταυτίζομαι εξ'ολοκλήρου! Εγώ βέβαια λέω στον καθρέφτη "φτου σου κοπελάρα μου"!

    ΥΓ: Να σου πω; Στη δουλειά μου θα ήσουν ευτυχισμένος! Όλο με άντρες μέσα στη μαυρίλα και στο γράσο νταραβερίζομαι εγώ! Όλα τα συνεργεία της πόλης μου εξυπηρετώ! Παράδεισος θα ήταν για σένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!! Ετοιμάσου έρχομαι για καφέ!

      Όσον αφορά το ράφι...έχω μπόλικο χώρο και είναι γερό! Δικής μου κατασκευής βλέπεις!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα οκ νομίζω είμαι στο ράφι.. και μ'αρέσει! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Έλα κι εσύ υπάρχει μπόλικος χώρος! Χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Έλα έλα, όλοι οι καλοί χωράνε! Κι άμα μαζευτούμε πολλοί, θα κάνουμε και σύλλογο!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, αυτή την εμμονή των ανθρώπων να βρουν μέσω διαδικτύου την πιο κρυφή τους φαντασίωση με σάρκα και οστά, δεν την καταλαβαίνω.

    Για να μην αρχίσω (πάλι) τις γενικότητες και καταλήξω στο γνωστό... τεντόπανο, ας πάρουμε την περίπτωση των gay. Τι είναι αυτό που τους κάνει να πιστεύουν ότι το διαδίκτυο διαφέρει από το "εκεί, έξω";
    Όταν πας σ' ένα gay bar και, πάνω κάτω, βλέπεις τον κόσμο εκεί μέσα... δεν φαντάζεσαι ότι κάπως έτσι είναι και πίσω από την οθόνη; Το "δεν είσαι αυτό που ψάχνω" θα το καταλάβαινα εάν ερχόταν πριν από τη στιγμή της κάμερας.

    Σκέφτομαι ότι, ένα σωρό καλά παιδιά είστε μόνα σας... κι αν οι συγκυρίες σας έκαναν να βρεθείτε σ' έναν χώρο ουδέτερο, μια τυχαία στιγμή, εκεί που ούτε το περιμένατε, δηλαδή, θα μπορούσατε να 'χατε κάνει απίστευτα καλές σχέσεις (όχι, προξενήτρα δεν είμαι!)

    Δεν είναι (μόνο) "οι αδερφές" (δεν μου αρέσει η λέξη, πάντως, να το ξέρεις. Ούτε ο χαρακτηρισμός) ρηχές. Είναι, πια, γενικότερα ρηχοί, οι άνθρωποι. Και "κυνηγούν" κάποια πρότυπα (ανδρικά και γυναικεία) που προβάλλονται και -εμμέσως- επιβάλλονται.
    N' αγαπάς -όπως, άλλωστε, το κάνεις, δεν χρειάζεται να το πω εγώ!- τον υπέροχο εαυτό σου, να μην αλλάξεις για κανέναν!

    Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί που μας αγάπησαν, μας αγαπούν και θα μας αγαπήσουν για ό,τι είμαστε και θα είμαστε.

    Πολλά φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όσους Αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! ;-)
      Όσον αφορά το ιντερνετ, απλά είναι ένα "βόλεμα', που βοηθά να βγάλεις τον "καθωσπρεπισμό" πιο εύκολα. Προσωπικά όπως είμαι στη ζωή και στο "έξω", είμαι και παντού.

      Διαγραφή
  7. Το "ψάξιμο" στο ίντερνετ μου κάνει κάπως.."της απελπισίας" και δε σε έχω ούτε για απελπισμένο, ούτε για το ράφι!
    Τώρα θα μου πεις, εξήγησες τους λόγους, αλλά και πάλι πάω στοίχημα ότι αυτοί που σε απορρίπτουν δεν σου φτάνουν ούτε στο μικρό σου δαχτυλάκι!
    Συνέχισε να αγαπάς τον εαυτό σου και όλα θα πάνε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σεξ, είναι κάτι τελείως διαφορετικό, για μένα τουλάχιστον με το "σχέση". Ξέρω πολύ καλά τι αναζητώ και δυστυχώς για μένα δεν συμβιβάζομαι με κάτι λιγότερο απο αυτό κι ούτε ενδίδω στην τρομοκρατία της μοναξιάς.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Τα επιβελημένα πρότυπα που ως τώρα βασάνιζαν τις γυναίκες έφτασαν και σ' εσάς τους άνδρες- οι gays απλώς ζείτε πιο σκληρά την απόρριψη αφού μεταξύ ανδρών όλα είναι πιο σκληρά (pun intended).

    Ο άνθρωπος της ζωής μας είμαστε εμείς- ακόμα κ εμείς που έχουμε μακροχρόνιες σχέσεις.Το ράφι δεν είναι συμφορά είναι φυσική κατάσταση και κρυφός πόθος παντρεμένων― μόνοι γεννιόμαστε, μόνοι πονάμε, μόνοι πεθαίνουμε.

    Και...Ben, μην τους πιστεύεις: σε είδα στο video που μας έβαλες (το μαγειρικό) και είσαι εντελώς κι απολύτως dishy (όπως λέμε στα αγγλικά- με pun αθέλητο ξανά). Κι είσαι και νοικοκύρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δυστύχημα είναι ότι πολλοί gay, μπερδέψανε το αντριλίκι με το lifestyle και ξεχάσανε να είναι άντρες. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με καμία θηλυπρέπεια. Με έναν άντρα, ορθά κοφτά ξηγιέσαι, με τους υπόλοιπους, προσωπικά χάνω το μπούσουλα.

      Όσον αφορά το σχόλιο σου, ευχαριστώ πολύ. Δεν κοκκινίζω, ούτε το παίζω μετριόφρων, αυτό άλλωστε είναι για τους μέτριους, αλλά ΓΟΥΣΤΑΡΩ τρελλά Εμένα ;-)

      Διαγραφή
  9. Δεν μου λες φίλε; Δεν έρχεσαι να περάσεις ένα χεράκι και το σπίτι μου; Δεν προλαβαίνω παιδί μου με τίποτα. Το έχω αφήσει στην τύχη του.
    Έχουμε εστιατόριο και όλη μέρα την βγάζω εκεί. Παλιά έπαιρνα μια γυναίκα και για το σπίτι και για το μαγαζί, αλλά τώρα δεν μπορώ πλέον. Και λέω στον άντρα μου, αφού δεν κάνει τίποτα απολύτως από δουλείες σπιτιού, αν μπορεί τουλάχιστον να μην βρομίζει.
    Αχ και μένα μου κλέψαν το ποδήλατο, αλλά πήρα άλλο. Μεγάλος ο πόνος του κλεμμένου ποδηλάτου.
    Άντε σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Μα άντρας και να μην βρωμίζει; Ας έπαιρνες λούτρινο καλύτερα!
      Όσον αφορά την πρόταση...για το σπίτι δεν με βλέπω, χίλιες φορές να σου κάνω τη λάτζα στο εστιατόριο!

      Διαγραφή
  10. ντάιγκον τρως παιδάκι μου και περιμένεις να εχεις επιτυχίες!!;;; φάε κοψίδια και σουβλακάκια να δεις προκοπή!!!!!να δεις για πότε θα κατεβάσεις το ράφι ,που μου θρονιαστήκατε όλοι εκει!
    καλά το βίντεο δεν το είχα παρει είδηση...σιγά μην πήγαινα να δω πως φτιάχνετε τις ρίζες χαχαχα απο τη Δάφνη υποψιάστηκα...αμ τωρα εξηγούνται πολλα!
    το μαλλάκι σου τέλειο,ξεβάψου λέμε!!!!!
    πάω να σε ξαναδώ,να χορτάσω φύλλα σίσο!Παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχαχα! Είδες όμως που έμαθες το daikon kai τα shiso?
      Δεν με παίρνει Νάσια μου να φαρδύνω, θα πρέπει να αλλάξω γκαρνταρόμπα και απο μεταποιήσεις δεν ξέρω!

      Διαγραφή
  11. Αυτό με το άδειο ράφι μου το έκανε η μάνα μου...(για πλάκα λέει) αλλά εγώ το έπιασα το υπονοούμενο...

    Να ειμαστε καλά και καθαρά κι ας ειναι και σε ράφι.

    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Εσύ έχεις και τη μανούλα απο πίσω. Τουλάχιστον να το ξεσκονίζει η ίδια!

      Διαγραφή
  12. Αχ να σαι καλά, γέλασα!
    Και το χα τόσο πολύ ανάγκη δε φαντάζεσαι πόσο!!!!
    Δεν είναι μόνο...στον κύκλο σας, αλλά παντού η ζωή έτσι είναι πια.
    Εγώ δε συλλέγω απορρίψεις.
    Τις φοβάμαι.
    Προτιμώ να μείνω μόνη παρά να 'φάω χυλόπιτα'.
    Εχει γίνει και τόσο δύσκολο να γνωρίσεις έναν άντρα!
    Οι καλοί είναι ή παντρεμένοι ή gay!
    Η σκηνή στο μπαρ με το ποτό.......
    Τόσο οικεία....και αστεία όπως το λες!
    Αλλά το διαδίκτυο είναι ο τρόπος γνωριμίας πια.
    Ολοι τελικά τα ίδια προβλήματα έχουμε.
    Σ' ευχαριστώ, νιώθω λιγότερο μόνη τώρα.

    Καλό σου βράδυ, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι μόνη και δεν είσαι Η Μόνη.
      Όσον αφορά την τρομοκρατία της απόρριψης... Ξεκόλα serenata μου κι εκείνον άμα τον πιάσει κόψιμο, το ίδιο τρέχει!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ben!
    Ωραίο θεμα το σημερινο! Θα επανελθω με σχολιασμό γιατι δεν έχω χρόνο τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις ρε BEN... εγλωβισμένοι σε ενα υπερτροφικό εγώ είναι οι περισσότεροι. Υπάρχει ενας διάχυτος ναρκισισμός ο οποίος όμως που οδηγεί? Σε απίστευτη μοναξιά! Πολύ (μέτριο)σεξ και καθόλου συναίσθημα πουθενά και σε τίποτα. Εχουν φτιάξει κάνα δύο κατασκευές για το πρότυπο του "τέλειου" άνδρα και εραστή και αν κάτι ξεφύγει στο ελάχιστο από αυτό είναι απορριπτέο! Δε διαφωνώ με την καύλα κανενός και βέβαια το πακέτο μετράει και εμένα με καυλώνει ενα ωραίο κορμί αλλα ρε παιδί μου έχω και τα μάτια μου ανοιχτά γιατί μπορεί κάποιος με κάνα δυό κοιλιακούς λιγότερους να έχει κάνα δυο εγκεφαλιακούς περισσότερο και να ισοφαρίσει το θεμα! Για να μην πιάσουμε το θέμα των σχέσεων... Οι περισσότεροι θέλουν αλλά μόλις βρουν κάτι ψηλονορμάλ την κάνουν με ψηλά πηδηματάκια... "Πως να το διαχειριστούμε τώρα αυτό" σου λεει "α παπαπα"!!! ΦΟΒΟΣ! Η σχέσεις θέλουν αρχίδια και δουλειά με τον εαυτό μας ποιός ασχολείται όμως... Όλοι φοβισμένοι, μόνοι και μέσα στην άμυνα είναι. Ευτυχώς όμως φιλαράκι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι οπότε υπάρχει βάσιμη ελπίδα το ράφι να το γεμίσεις σύντομα με βιβλία και ενθύμια!!! :-)

      Διαγραφή
    2. Ποτέ δεν με ενδιέφερε το περιτύλιγμα. Οι σχέσεις μου ήταν με άτομα που με κέρδισαν πρώτα με την προσωπικότητα τους γιατί έχοντας περάσει απο το χώρο της "ομορφιάς", συνειδητοποιήσα νωρίς τη ματαιότητα και ματαιοδοξία. Αντίστοιχα δεν δίνω αξία σε κανέναν που θα με κρίνει για το "φαίνεσθαι", είτε θετικά είτε αρνητικά.
      Και ναι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

      Διαγραφή
  14. αγαπη μου καθε δεντρο έχει τη σκια του, εχω φαει εγω χυλοπιτεεεες
    κι ας ειμαι καυκασιος τζιμ κα υποθετω αυτό που λεν μπρουταλ
    μια χαρα ειναι οι χυλοπιτες
    ασε που αγαπη θα σε βρει οπου και να σαι, δε πα να σαι απο ξανθια αγαπημενη παναγια μέχρι αριστος το λεβεντόπαιδο
    απλα θα ρθει την καταλληλη στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλίμονο, πάντα έρχεται κι ας αργεί μια μέρα...

      Διαγραφή
  15. Ben εγώ παρατήρησα ότι τό έχεις ψυχολογικές ικανότητες. Εκμεταλλεύσου το. Τουλάχιστον προσωπικά με βοηθείσες όσο κανένας. και ισε ένα άτομο πού θέλω πραγματικά να γνωρίσω


    Στην φωτογραφία με τό ξανθό μαλλί εσύ είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω "ψυχολογικές" ικανότητες Άκη, απλά προσωπικές απόψεις και κάποιες απο αυτές είναι πάγιες και σταθερές.

      Διαγραφή
  16. Ίσος να μιν έχεις. Ομος Εμένα με βοήθησαν αρκετά στο να ξεπεράσω τον ( νάρκισσος) που με ταλανιζε όπως είχες πει και εσύ και τώρα αρχίζω και τόν ξεπερνάο ( σιγά-σιγά) και ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ. Και όπως αρχίζω και καταλαβαίνω δεν θα κάνω σχέση Παρθένος θα πεθάνω. Αλλά εγώ να είμαι καλά και όλα τα αλλα θα έρθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρθένος δεν πρόκειται να πεθάνεις. Αλλά ποιος ο λόγος να βιάζεις τα πράγματα? Θα έρθει όταν είναι να έρθει και πίστεψε με, πολλοί απο "εμάς" δεν είχαμε την πολυτέλεια να ζήσουμε την "πρώτη" φορά. Κράτα τη "στιγμή", για να έχεις κάτι όμορφο να θυμάσαι, γιατί αργότερα το sex ισοπεδώνει τα πάντα.

      Διαγραφή
    2. Να σου πο την αλήθεια. Τό πιστεύω ότι παρθένος θα φύγω. Αλλά δεν κατάλαβα τι θες να πεις "τό sex ισοπεδώνει τα πάντα" τώρα Ο λόγος που λέω ότι θα πεθάνω Παρθένος είναι γιατί 2 άτομα από τό οικογενειακό μού περιβάλλον είναι στην εντατική. Και με έχει επηρεάσει.

      Διαγραφή
    3. Ανθρωποι γεννιούνται κι πεθαίνουν καθημερινά, ακόμα και στον δικό μας κύκλο. Η απώλεια, είναι ένα συναίσθημα που προκαλλεί κενό. Εύχομαι να πάνε όλα καλά, όμως η σκέψη του Θανάτου, πρέπει απλά να μας κάνει να Ζούμε κι όχι να φοβόμαστε.

      Διαγραφή
    4. Ρε εσύ Ben ακούω όλους να έρχονται και να Μού λένε μιν στεναχωριέσαι θα πάνε όλα καλά. Και εγώ τα μόνα άτομα πού θέλω να μιλήσω. Ισε εσύ και οι κολλητοί μού. Και σε ευχαριστώ. ομος έχω προετοιμαστεί για τα χειρότερα

      Διαγραφή
  17. Νοικοκυρόπαιδο μου εσύ,χαιρομαι που είσαι ικανός να φέρεις σε πέρας πολλές δουλειές,σου μιλάει μια "παραδουλεύτρα" αν και αυτό το επίθετο δεν μου αρεσει,θα ήθελα να μου πεις το απορρυπαντικό αυτό που σου ξελαμπικάρει τα ρουχα..
    Πιστεύω ότι η απόρριψη δεν κοιτάει φύλλο,το ράφι σου είναι πολύ ψηλά και δεν μπορώ να σκαρφαλώσω, θα ήθελες να με σηκώσεις και να με βαλεις; είμαι 62 κιλά,θα με καταφέρεις;
    Χθες το βράδυ επέστρεψα απο ταξίδι αστραπή στην Πρωτεύουσα και απάντησα στο αίτημα σου...
    τα λέμε ,καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ στο ράφι; Μην ανησυχείς, είμαστε πολλοί και μπορούμε να σε σηκώσουμε όλοι μαζί.
      Όσον αφορά το "παραδουλέυτρα", τιμή μας και καμάρι μας, πως νομίζεις έμαθα τόσα για τις πάστρες; ;-)

      Διαγραφή
  18. Εσύ λες ότι με την έλευση του internet χάθηκε το καμάκι, εγώ θα συμπλήρωνα ότι χάθηκε και το φλερτ και είναι τόσο σπάνιο που όταν σου τύχει να σε φλερτάρουν, σχεδόν τα χάνεις και δεν ξέρεις πώς να φερθείς!
    Πάντως η τελευταία πρόταση του κειμένου σου τα λέει όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...