Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Φώτα, Κάμερα, Πάμε!

Η γλυκειά -γλικατζού-στριμένη-ώρες ώρες φιλική- το Κορίτσι με τα Μαύρα, α λα Λαμπέτη ένα πράμα Φιλόλογος στην Κάσο( δεν τα λέω εγώ, οι μαθητές της βάλανε τη μαύρη κουκούλα),  Νάσια, με κάλεσε σε ένα παιχνίδι 11 εξομολογήσεων, με αρχή την Ιωάννα.

Επειδή όμως δεν το 'χω με τα μπλογκοπαιχνίδια, καθότι πλέον τα δικά μου περιορίζονται σε Τoys στην κρεββατοκάμαρα, είπα προκειμένου να μην με πει και ξιπασμένο, να βάλω κι εσάς στο παιχνίδι.

Οπότε, επειδή δεν μου αρέσει να μιλώ άσκοπα για την πάρτη μου, δέχομαι απο τον καθένα ΜΙΑ ερώτηση, όσο κουλή κι kinky μπορεί να είναι, την οποίαν θα απαντήσω δίχως φόβο κι πάθος. Και θα ανάψω τον προβολέα γιατί ΝΑΙ ! Νάσια, είμαι αδελφή κι με ενδιαφέρει η αισθητική του χώρου, το λάθος που έκανε η Γκεστάμπο ήταν που δεν πρόσεξε ποτέ το ντεκόρ, κι θα σας αφήσω δυο μέρες περιθώριο να σκαρφιστείτε ΤΗΝ ερώτηση έως τις 12:00 π.μ. της Πέμπτης, τις οποίες θα απαντήσω την ίδια μέρα.

Ανάβω λοιπόν τσιγάρο, φώτα και κάμερα και περιμένω...κάτι σα τις πουτάνες ένα πράμα.

Υ.Γ. Έτσι Άσωτε Υιε, για να μου την λες! Μα "Ράνια Θρασκιά"???

69 σχόλια:

  1. αχαχα! Ξεκινώ εγώ τη λίστα;
    Ξέρεις ποιο είναι το περίεργο; Δεν συνηθίζω να κάνω ερωτήσεις στους άλλους...δεν είμαι γενικώς αδιάκριτη! Φυσικά και θα έρθω και θα διαβάσω όλες τις ερωτήσεις-απαντήσεις την Πέμπτη, αλλά ψάχνω πόση ώρα και δεν βρίσκω μία που να μην είναι αδιάκριτη ....
    Την πετάω κι αν θες....

    Πόσες φορές έχεις αγαπήσει αληθινά στη ζωή σου;

    Φιλιά και καλό βράδυ Ben!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν αδιάκριτες ερωτήσεις, αλλά αδιάκριτοι άνθρωποι! Κι εκείνους έχουμε την πολυλέλεια να τους έχουμε χιεσμένους κι Εσύ, δεν είσαι απο αυτούς!
      Δέχομαι την ερώτηση κι έχεις bonus άλλη μία ;-)

      Διαγραφή
    2. Μου αρκεί να σε μαθαίνω από όλα όσα διαβάζω!
      Άσε που πιστεύω ότι τελικά την Πέμπτη θα διαβάσω χορταστική δημοσίευση! ;-)

      Διαγραφή
  2. ποια είναι η μεγαλύτερη 'κατινιά' που έχεις κάνει;

    καλό βράδυ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ...Παράγραφο ολόκληρη για την πάρτη σου Vanilla γιατί πολύ σε ΓΟΥΣΤΑΡΩ!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχαχα το σκέφτηκα να το κάνω κι εγω ,αλλα φοβηθηκα τις ερωτήσεις!!!χίλιες φορές στρίγγλα!
    εγω θα ήθελα να μάθω αν μιλάς με τη μαμά σου!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα ορθογραφικά γιατί τα έκανες;;;το ξέρεις οτι περναω και κλιμακτηριο!!!τα νεύρα μου!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν το πέρασα retous βρε αθεόφοβη, κατευθείαν Φιλόλογος! Άσε που έχω κατεβάσει κάτι ποτηράκια κρασί!

      Πίστεψε με κάθε φορά που αναρτώ, κοιτάζω σα τρελλός τα ορθογραφικά μη και τα πάρει χαμπάρι η Φιλόλογος!!!!

      Όσον αφορά την κλημακτήριο...τα προκτημαριακά είναι χειρότερα κι δεν έχουν τα benefits της κλιμακτηρίου!
      Ακούς Κώστα!!!???

      Διαγραφή
    3. Καλά βρε, ΤΕΤΟΙΑ ώρα κι ακόμα ξύπνια???
      Παραμυθάκι είπες τουλάχιστον στα Μικρά???

      Διαγραφή
    4. άστον τον Κώστα στον ύπνο του Δικαίου!
      μη μιλάς άλλο για σήμερα!αλλού πατάς ,αλλού βρίσκεσαι!

      Διαγραφή
    5. τωρα τελευταία κοιμαμαι κατα τις 02.00!σιγά μην τους πω!πάνε με συνοπτικές διαδικασίες για υπνο!
      να ξέρεις οτι δικαιούμαι άλλη μια ερωτηση,γιατί έτσι θέλω!!!!!!

      Διαγραφή
  4. 0)τι εσωρουχα φορας κι αν εχεις καποιο φετίχ! (χα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aφού έδωσες το ελέυθερο,δεν μπορώ να μη σε ρωτήσω ,χιχιχι.
    Το πιό κίνκυ που έχεις κάνει ποιό είναι ??? ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ...αν προσπαθείτε με τον Άσωτο να με κάνετε να κοκκινίσω, θα πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο! ;-)

      Διαγραφή
    2. Εγώ σαν παλιοκόριτσο έχω το ακαταλόγιστο στα πιπεράτα,χαχαχαχα :p

      Διαγραφή
  6. Αλήθεια, το πας το γράμμα;
    Τι περιμένεις στις 7 το πρωί, να βρω ερώτηση;;;; Πάλι καλά που δεν κάνω ορθογραφικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσες φορές σε έχει πληγώσει σχέση,με ποιον έρωτα σου θα ήθελες να είσαι;
    Καλημερα Βεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχα άλλη μια παρακαλώ!! στη φώτο του background είσαι εσύ; και τι κρύβουν τα χέρια σου; οεο!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Ben θα μού άρεσε να μας δημοσίευσης την ιστορία της μεγαλύτερης αγάπης σου. Και το πως πέρασες στο Σχόλιο στα εφηβικά σου χρόνια. Ελπίζω να μιν μπαίνω σε άσχημα(αδιάκριτα) μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κατά καιρούς μιλήσει για τα χρόνια στο σχολείο. Κοίτα στις ετικέτες με την ένδειξη "coming out".
      Όσον αφορά τον Έρωτα μου, πάλι έχω γράψει για αυτόν κατά καιρούς.

      Διαγραφή
    2. ακη εννοειται υπαρχει αληθινη αγαπη αρκει να ξεκολησεις απο το γκριντλ και το γκεη ρομεο και να δεις καθαρα γιατι αυτα τα συστηματα γνωριμιω κανουν τους γκεη να αναλωνονται κιαι να ψαχνουν τον επομενο
      φυσικα πρεπει να εισαι ετοιμος για την αγαπη

      Διαγραφή
    3. "γκριντλ" Τι είναι πάλι τούτο??? Ανημέρωτος κι εκτός τόπου και χρόνου είμαι πάλι!!!

      ΟΪΜΕ!
      "Μουνιά μουνιά έχουν ριζικό
      Μουνιά μουνιά έχουν μοίρα
      Μα το δικό μου το μουνί
      μου το 'φαγε η ψείρα!"

      Διαγραφή
    4. αχαχα! Λύθηκα στα γέλια με το 4στιχο!
      Ben είσαι λατρεία!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τότε θα μπω σε πιο φιλοσοφικά θέματα διότι βρίσκομαι σε μια κατάσταση μελαγχολία και θέλω να σε ρωτήσω. Υπάρχει αληθινή αγάπη για τουσ gay. Η χάθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ok...Ετοίμασε χαρτομάντηλο για την Πέμπτη!

      Διαγραφή
  11. Ωραίααα!!!
    Σαν το παιχνίδι Αλήθεια ή θάρρος;
    Μμμμμ τι να σε ρωτήσω; Δεν ξέρω και τι έχεις γράψει τόσο καιρό εδώ μέσα.
    Να σε ρωτήσω αν σε έχει τραβήξει ποτέ σεξουαλικά γυναίκα; και αν τελικά έχεις πάει με γυναίκα;

    Αυτά...
    Φιλάκιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα! Να τα!!! Αρχίζει κι αποκτά ενδιαφέρον το πράμα....

      Διαγραφή
    2. Μεταξύ μας...κι εγώ ήθελα να το ρωτήσω αυτό αλλά με έφαγε η κυριλάντζα μου! :-D

      Διαγραφή
  12. Ποιά συμβουλή θα εδινες σε μια γυναίκα και ποια σε έναν αντρα;
    Καλημέρα και φιλιά Ben :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Ben δεν ξέρω γιατί αλλα είσαι το πρώτο άτομο πού σκέφτηκα. Είμαι χάλια πριν 10 λεπτά έμαθα ότι αυτός πού είμαι ερωτευμένος έχει σχέση. Βέβαια δεν πίστεψα ΠΟΤΕ ότι θα ήμασταν μαζί. Όμως είμαι πολύ λυπημένος. Και θα ήθελα την συμβουλή σου και την άποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Γιαγιά μου, κάποτε μου είπε: Μέχρι να πεθάνεις θα ερωτευθείς κι θα ξε-ερωτευτείς χιλιάδες φορές! Και δεν την πίστευα.
      Όμως είχε δίκιο.
      Ο έρωτας είναι σα την ίωση, την κολλάς, κάνει τον κύκλο της και σου περνάει. Άλλοτε άσχημα κι άλλοτε ανώδυνα. Όμως μην μπερδεύεις τον Πόθο για κάποιον με τον Έρωτα και πάνω απο όλα, ΜΗΝ αναλώνεσαι σε έρωτες που είναι δίχως ανταπόκριση. Χάνεις το χρόνο σου κι πάνω απο όλα αφήνεις τη Ζωή σου να κυλά, δίχως να τη Ζείς!
      Είσαι μικρός ακόμα, η Ζωή είναι εκεί έξω και σε περιμένει, όπως κι οι Έρωτες. Κάλεσε τον κι θα έρθει. Πάντα έρχεται. Κι αν δεν έρθει, απλά η δική μας φωνή, δεν ήταν αρκετά δυνατή! ;-)

      Το mail μου είναι στο profile πάνω αριστερά στη σελίδα.

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα, Ben!

    Ο μέγας "θείος Oscar" είχε πει πως "οι ερωτήσεις δεν είναι ποτέ αδιάκριτες. Καμιά φορά, είναι οι απαντήσεις".

    Ωστόσο, θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να σε "ανακαλύψει" (όχι "μάθει") αρκετά, μέσα από τις αναρτήσεις σου.
    Είσαι αληθινός και ξεκάθαρος.
    Αν κάποια στιγμή μού δημιουργηθεί απορία άξια λόγου... θα σε ρωτήσω ιδιαιτέρως, σε e-mail!

    Φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν, χρειάστηκε ποτέ, να την πέσεις σε κάποιον για να πάρεις μια δουλειά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω στο γνωστό "πέσιμο" αναφέρεσαι έτσι?

      Διαγραφή
    2. Ναι το γνωστό, τα γλυκά μάτια εννοώ.. όχι να του κάτσεις..

      Διαγραφή
  16. Αχ βρε ψυχούλα μου, μόλις βρω ΤΗΝ ερώτηση θα στην κάμω, δεν τη γλιτώνεις! Επιφυλάσσομαι βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε άντε περιμένω. Απο σένα έχω απαιτήσεις βλέπεις!

      Διαγραφή
  17. Α, δεν μπορώ να ρωτήσω κάτι, θα ήταν πολύ αδιάκριτο εκ μέρους μου. Αν θέλεις να μας αποκαλύψεις εσύ κάτι, έχει καλώς! Άλλωστε μας έχεις πει τόσα πολλά για σένα που δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σε ρωτήσουμε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ανέφερε η Ιωάννα πιο πάνω "Δεν υπάρχουν αδιάκριτες ερωτήσεις, αλλά αδιάκριτες απαντήσεις."
      Για αυτό δεν ρωτώ ποτέ, εαν δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να χειριστώ την απάντηση.

      Διαγραφή
  18. Τι να ρωτήσω εγώ τώρα?
    Αν ρωτήσω...τι ζώδιο είσαι, πιάνεται?
    Άσχετο, αλλά διάβασα την απάντηση που έδωσες στον Άκη και σου βγάζω το καπέλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι του εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
    2. Για πες...γιατί έχω μια υποψία..σαν κάτι να μου θυμίζει!!

      Διαγραφή
  19. Δεν εχω ερωτηση...εμπιστευομαι τους προλαλήσαντες!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ Ben τι να κανό είμαι Στο σχολείο και σε όλα τα διαλύματα τόνε βλέπω. Σε ένα διάλυμα πέρασε επιδεικτικά από μπροστά μού και έβγαλε τη μπλούζα του. Και με κιταξε. Εγώ τα έχασα και το καταλάβαι.

    Ευχαριστώ παρά πολύ και για τησ ευχές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Μικρέ, ρίξε κάνα χαστουκάκι στον εαυτό σου μπας και συνέλθεις!
      Αν αρχίσεις να είσαι έρμαιος του κάθε νάρκισσου απο τώρα, μαύρο φίδι που σε έφαγε.
      Εστίασε στον Εαυτό σου και στην Αυτοεκτίμηση σου. Έναν σε έχεις, ενώ απο τεκνά, πήζει ο τόπος.

      Υ.Γ.Να ξέρεις πάντως πως η Αχίλλειος κάθε ενός τέτοιου, είναι η ματαιοδοξία του... ;-)

      Διαγραφή
  21. μωρε εγω εχω ερωτήσεις αλλά δε θα βγάλω πάλι το φίδι απο την τρύπα(βλ.Τρεμενς)...απλά θα ήθελα να έχεις διαβασει το βιβλίο(ναι το γνωστο γκρι)και να μας έλεγες αν έχεις βρεθεί σε τέτοια κατάσταση(απο πλευράς ηρωίδας)...
    τόοοοοοσοοοο απλή ερωτησούλααααααα!!!!!!!!κι δεν το έχεις διαβασει για διαβασέ το να μας πεις σε άλλη αναρτηση!μεταξύ μας είμαστε,δε θα σε μαρτυρησουμε!
    επίσης θέεεελωωωωωω να μάθωωωωω γιαααααααααα την ....άσε ,ελπίζω να καταλάβεις απο μόνος σου,να δούμε και τι πουλιά πιάνεις!χιχιχι(δεν πάω καλά ,το έχετε καταλάβει ε;)ΟΛΕΣ θα μου τις απαντησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Νάσια αρχίζω κι ανησυχώ! Έχει τίποτα το νερό της Κάσου???

      Το Γκρι βιβλίο δεν το έχω διαβάσει, πλήττω με την περιγραφή του ήδη. Αν εσύ δεν θες να το διαβάσεις μη το φορτώνεις σε μένα, έτσι???!!!

      Τώρα σχετικά με την ερώτηση.... Δεν την κατάλαβα :-( Είναι πρόσφατο το ντεκαπάζ κι έχει παρενέργειες!

      Διαγραφή
    2. Πάντως εαν αναφέρεσαι στην "Πρώτη" μου φορά, θα πρέπει να γίνεις συγκεκριμένη, καθότι υπάρχουν πολλά σημεία αναφοράς ;-)

      Διαγραφή
    3. αναφερσου σε όλες τις αναφορες χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. το βιβλιο εχει σαδομαζοχιστικά μετα βρε !αυτη γίνεται σκλάβα του!υπογραφει και συμβολαιο !

      Διαγραφή
  22. ακόμα να ξεβαφτείιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιςςςςςςςςςςςς!;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και γραψε και καμια συνταγή να φαμε και τιποτα!τα φωτα και οι κάμερες σε μάραναν!πάω και ξαναπάω και μου εχει κατσει το σουσι στο λαιμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το σκεπτόμουν τι θα σε ρωτούσα
    μα βλέπω οι ερωτήσεις πήραν άλλο δρόμο (η δική μου δε θα ήταν σεξουαλική).
    Χαρά στο κουράγιο σου και Καλό γράψιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξέρω, .η μάλλον υποψιάζομαι ότι υπήρξαν άνθρωποι που σου έκαναν κακό. Θα τους συγχωρούσες ή θα τους εκδικούσουν; Για να σε δω τοξότη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα!!!!
      Μα κάτι μου θύμιζε!!
      Εγώ πάντως θα τους διέγραφα..μονοκοντυλιά!!
      Κι αν μου δίνονταν η ευκαιρία να πάρω το αίμα μου πίσω, ίσως να έκανα κάτι σαν αυτό που έκανε κι ο Μπεν στην προηγούμενη ανάρτηση...μα έχουμε κι ένα στυλ να διαφυλάξουμε!!

      Μπεν, συγνώμη για την παρέμβαση!!..

      Διαγραφή
  26. Ben είμαι στο σχολείο και κάθεται ακριβώς στο διπλανό παγκάκι και μιλάνε για το πως κάνει sex. Επίτηδες δεν τό κάνει? Και με βλέπει τό πώς τόνε κοιτάζω και συνεχίζει. Τι να κανό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σε νευριάζω που ερχομαι και ξανάρχομαι;;

    να σου πω!γραψε μόνος σου όσα δεν μας εχεις πει,αλλά ΔΕΝ εχεις πει,λέμε....μη βαλεις προειδοποίηση και μιλάς για τότε στο νηπιαγωγείο!!!Νασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ben ίσος να σε έχω κουράσει πού σε ρωτάω συνέχεια για τα προσωπικά μού. Και σού ζητάω χιλιάδες συγγνώμη άμα σε κουράσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούλαρε Μικρέ!
      Άστον να κάνει ότι θέλει κι ασχολήσου εσύ με την πάρτη Σου!
      Δεν με κούράζεις, αλλά δεν είμαι κι όλη την ώρα μπροστά στον υπολογιστή.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  29. Ωχ! Πάλι άργησα; γμ την καθυστέρησή μου...
    Ε, λοιπόν, δεν πειράζει! Δεν θα σε ρωτήσω! Θα σου δώσω ένα φιλί και θα φύγω! Σμούτς!
    :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μμμμμμμ...
    Τι ειναι "σχέση"? Νιώθεις έτοιμος για κάτι βαθύ, αληθινό και ουσιαστικό στη ζωή σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι έγινε;;καλομάθαμε στα φωτα και στην καμερα και δε θα τα μάθουμε τα σχολιανά σου;;;τόσα πολλά είναι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...