Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

After Midnight Confessions...In Vino Veritas

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ:

Το περιεχόμενο απευθύνεται σε Ενήλικες.

Παρακολουθήστε ΜΟΝΟ εφόσον δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε κι εύχομαι να έχετε πολλά!

Επειδή παλεύω ΠΕΝΤΕ μέρες να το ανεβάσω στο blogspot κι ΔΕΝ τα κατέφερα,( το ντεκαπάζ έχει επικίνδυνες παρενέργειες),  τελικά μου 'κοψε κι το ανέβασα αποσπασματικά στο φατσοβιβλίο. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία, αλλά πιστέψτε με, εγώ παιδεύτηκα  περισσότερο  ! Ώρες - ώρες έχω κάτι ιδέες...

...Όμως επειδή δεν σκοπεύω να κάνω ένα σωρό άσχετους "φίλους" στο facebook, αν κάποιος θέλει να με κάνει add, ας μου γράψει κι κάνα μήνυμα με την blogoταυτότητά του.


(Κάντε "κλικ" στο εκάστοτε Part)




After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 1
After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 2
After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 3
After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 4
After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 5
After Midnight Confessions...In Vino Veritas  Part 6




Αφιερωμένο στη Νάσια γιατί...

Είναι η Καθηγήτρια που θα ήθελα να είχα
Η Φίλη που θα ήθελα να έχω
Και ο Γονέας που θα ήθελα να είμαι.

Υ.Γ. Το μαγειρικό blog, θέλω να το κάνω με video κι απευθύνεται κυρίως σε σπουδαστές, επαγγελματίες κι φανατικούς της μαγειρικής, οπότε έχει ΠΟΛΥ δουλειά!!!
OK Nάσια???!!!

63 σχόλια:

  1. Προς το παρόν, αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο.

    ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πού να το κάνω το add η μεσήλιξ;;;στο part 1 2 ...δε βγαίνει τίποτα!Αλίμονό σου!!!!τίποτα άλλο δε σου λέω!!
    πόσο με νευριάζουν οι προειδοποιήσεις!!!
    κάνε μου εσυ αίτημα που το έχω εγω έτοιμο στο μπλογκ μου!
    εμένα με έβαλες να ψαχνω βελόνα στα αχυρα πρωί πρωί!!
    μωρέ αν σε ειχα τωρα μπροστά μου ,θα έβλεπες τι γονέας θα ήμουν!μέχρι το μεσημέρι που θα γυρίσω θα εχεις φτιαξει τα πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως κάνεις κι εσύ γιόγκα και δοκιμάζεις τις αντοχές μας;;;
      και ΓΡΑΨΕ ΣΥΝΤΑΓΉ λέμε!
      μέχρι να το διορθωσεις θα ερχομαι να ψέλνω!

      me πού είσαι να ψέλνουμε παρέα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο κάνω, αλλά διδάσκω κιόλας!!! Χαχαχα!

      Διαγραφή
    3. αυτή η φωνή βγαίνει απο αυτο το σωματάκι;;;
      μου αρεσουν και τα ηχητικά εφέ που ακουγονται(κόρνες κ.τ.λ)...χαιρετίσματα στον Γκιώνη σου κατά αρχήν!και οι μουσικές επιλογες ανάλογα το θέμα!εντάξει ,πτυχιακή εργασία έχεις κάνει!και ο άντρας μου σαν μυστήριο με βλέπει!να ανησυχώ;;;(σχολιάζω με τη σειρα που ακούω τα βίντεο)έχω κοκκινίσει εγω τώρα....α!την πρώτη συμβουλή την εφαρμόζω με φανταστικά αποτελέσματα!τι λες καλέ για την 3η συμβουλή;;μια χαρά δουλεύει χαχαχαχα τι συμβουλές δίνεις στα κοριτσια!μην τον ακούτε χαχαχα

      ααααχχ!!!! έρωτα!!!!!!
      ωραία γούστα ,στα φετίχ,α το ωραίο να λέγεται!
      ναι μωρέ,αμαν με τα κολλήματα!χιχιχι
      παναγία μου με εχεις ξεμπροστιάσει παντού...Κώστα βρες κωδικό.....
      α να χαθεις βλαμμένο!εννοούσα πως ενιωσες και αν εγινε με κάποιον που ήθελες!χαζό!

      δεν σου πάει αγόρι μου γι αυτο σε κοιτάνε!είσαι κουκλος με το φυσικό σου!

      λοιπόν Ben τα έμαθα όλα για σένα ,ευχαριστώ για τις απαντήσεις ...
      ο π ό ο ο ο ο ο τ ε ε ε ε δεν ξανάρχομαι απο εδω!τι άλλο να μάθω ; χαχαχαχα



      Διαγραφή
    4. Ε, όχι κι σωματάκι! 180cm και πήρα και 4 κιλά!
      Όσον αφορά το τι άλλο να μάθεις...Είμαι σα το Discovery Channel, ποτέ δεν ξέρεις την επόμενη εκπομπή!

      Διαγραφή
  3. Αν κατάλαβα για να σε διαβάσω πρέπει να φιλιωθούμε και στο φέις! οκ! Αλλά πώς σε βρίσκω εκεί; Γιατί εγώ δεν είμαι διαθέσιμη στη δημόσια αναζήτηση τρομάρα μου!
    Περιμένω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα άδειασα να σε ακούσω ! Στη δουλειά δεν γινόταν!
      Επανέρχομαι!

      Διαγραφή
    2. 1. αχαχαχαχα! 'Ελιωσα στο πουλάκι τσίου!
      2. Σε ευχαριστώ για όλα όσα είπες για τη γυναίκα!
      3. Αν σου πως ότι έτσι σε φανταζόμουν;
      4. Σε λάτρεψα!
      5. Μα τοξότης; Σε είχα για ταύρο ή δίδυμο;
      6. Σε πάω με χίλια! Αλλά νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι ε; Κι είμαι ακόμα στο βίντεο Νούμερο 2!
      7. Σε ευχαριστώ που απάντησες και στη δική μου την ερώτηση!Νομίζω ότι σε αυτό μοιάζουμε! Κι εγώ μόνο μία αγάπησα πραγματικά .
      8. Ο Έρωτας είναι σαν το τάνγκο! Ζωγράφισες!
      9. Το μουσικό χαλί στα βίντεο...όνειρο! Ειδικά το "αγάπη που έγινες δίκοπο μαχαίρι" από Μερκούρη που λατρεύω!
      10.Α! Καλά πέταξες και Πολυδούρη! Respect!
      11.Και στο θέμα της εκδίκησης ; Εύγε τεκνο μου! ( Είδες τόνο δεν έβαλα!)

      Εν κατακλείδι! Απορώ πώς κρατήθηκα μέχρι αυτή την ώρα! :))

      Και έχω ακόμα.....

      Διαγραφή
    3. ΚΙ εγώ σε ευχαριστώ! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Τον τόνο τον βάζω στο όμικρον, γιατί τέκνο σου δεν με παίρνει να είμαι, αλλά τεκνό, αφαιρόντας κάτι καλοκαίρια κι χειμώνες, ΝΑΙ!
      Φιλιά κι Ευχαριστώ που άκουσες.
      Υ.Γ. Ελπίζω να διασκέδασες.

      Διαγραφή
  4. Το έβαλα και σε ακούω...
    Διαφωνώ μόνο στο ότι είμαστε άπιστοι οι τοξότες...
    Χαχα...δεν περίμενα να ακούσω το πουλάκι τσίου, το ομολογώ!
    Δε θα πω πολλά, αλλά σε λάτρεψα...λίγοι άντρες μιλάνε έτσι για τις γυναίκες...!!
    Σωστός...!
    Κι επειδή δε θυμάμαι πια για ποια απάντηση είχα γράψει "σωστός", το επαναλαμβάνω μια και άκουσα κι άλλα σωστά.
    όπως κατάλαβες ακούω και γράφω...
    Μου τα χαλάς όμως όταν βάζεις περισσότερους από δυο στο σεξ..εδώ μου θύμισες Ασκητή..χαχα...και διαφωνώ πάλι!
    Πάντα είμαστε αισιόδοξοι οι Τοξότες!!..πες τα!
    Χαίρομαι που σε άκουσα..μάλλον εθίστηκα στη φωνή σου..νιώθω πως θα μου λείψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την απιστία δεν το λέω εγώ αλλά οι άλλοι...
      Ευχαριστώ που άκουσες.

      Διαγραφή
    2. Α!!!!!!!! Πώς σε άκουσε η Μαρία; Είναι φίλη σου στο φέις; Σε βρίσκω από αυτήν; ( είμαστε φιλινάδες στο ΦΒ) έχω σκάσει!

      Διαγραφή
    3. α!οκ! Τα έβαλες δημόσια! Θανκς

      Διαγραφή
  5. Αν κάποιος δεν έχει λογαριασμό στο Facebook. τι κάνει για να διαβάσει τής απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να έχει λογαριασμό. Απλά κάνει "klik" πάνω στη λέξη "Part". Kαι δεν είναι ανάγνωσμα, αλλά οπτικοακουστικό, οπότε ακουστικά η να είσαι μόνος.

      Διαγραφή
  6. Τέλεια ανάρτηση!!!Για τους πεθαμένους έρωτες...''Τους σκεπτόμαστε,τους κάνουμε μνημόσυνο...και απλώς ονειρευόμαστε τους επόμενους που θα έρθουν!''#Αγάπησα
    Σε πολλά συμφωνώ μαζί σου αλλά ειδικά αυτόοο...!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Ben. Ένα θα σου πω με έκανες να φτιάξω λογαριασμό στο Facebook. Να δώσω 10 ευρώ σε κάρτα. Και όλα αυτά για να δω της ανάρτησης σου στο κινητό. Άλλα αξίζει τον κόπο χαλάλι σου. Εσύ με βοηθείσες παρα πολύ. Με τον (ασ πούμε αίσθημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογαριασμό δε χρειαζόταν να φτιάξεις...όσον αφορά ότι ξοδεύτηκες...τι να πω.
      Αν τώρα βοήθησα με κάποιον τρόπο, χαίρομαι. Να σαι καλά ΒΟΥ κι οι Έρωτες, πάνε κι έρχονται.

      Διαγραφή
  8. χαχαχα εχω πέσει κάτω από τα γέλια,μολις άκουσα το πρώτο μέρος και τα λέω ανάποδα,ώστε το πουλάκι τσιου κρύβεις; πρωτότυπο δε λέω!!
    Καθόλου σκληρός δεν μου φάνηκες, στην ερώτηση της Νάσιας, το αντίθετο ,εβαλες και μουσικό χαλί που για μένα λέει πολλά που εσύ δεν λες....
    Και να σου πω οτι είμαι γεννημένη την 1 Απριλίου,οπότε Κριός και ναι, με ωροσκόπο κριό,τι; κάηκες; θέλω να σε γνωρίσω και εγω με μεγάλη μου χαρά..
    Πάω για καφέ και επανέρχομαι για το δεύτερο μέρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εισαι ΘΕΟΣ ! το παιρνω πισω για ρανια θρασκια
    ειαι η ΜΑΝΤΟΝΑ. και σε ακολουθουμε πιστα (εγώ δεν εχω ακουσει μαντονα
    αλλα για να το λενε οι αλλοι κατι ξέρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις τελείωσα!!
    θεός στις απαντησεις με κάλυψες..
    εχεις ωραια φωνή..
    δεν μπορώ να κάνω λαικ,ούτε και να σε κάνω add,το φατσοταυτοτητάκι μου είναι αυτό Fouli Giouli και περιμένω να μου κάνεις αίτημα,φυσικά και θα το αποδεχτώ....θέλω και να σου πω αλλά όχι εδώ...
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που διασκέδασες.
      Άλλαξα τις ρυθμίσεις, αλλά θα σε κάνω προσθήκη.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Με βοηθείσες και με τό παραπάνω. Έχω δει τό βίντεο πού αναφέρετε σε Εμένα ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ. Εάν Πριν σε συμπάθησα τώρα σε ΛΆΤΡΕΨΑ. Και από φωνή φωνάρα και από κορμί κορμάρα. Αλλα τό ζώδιο δεν ξέρω εσύ τοξότης εγώ Ταύρος δεν ξέρω άμα ταιριάζουμε. Όμως σε θέμα κατινίας ταιριάζουμε απολύτως και εγώ τό ίδιο θα έκανα. Ομος οφείλω να ομολογήσω ότι έχεις και ΘΑ έχεις (από όσο μπορεί να σε γνωρίζω)μία πολυτάραχη ζωή. Τελικά κατάλαβα αυτό που μου είπες οι έρωτες έρχονται και παρέρχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΑΒΥ με το Daddy&Son δεν το 'χω και πλέον με κλατι ηλικιες είμαι Daddy.
      Μην βιάζεσαι Μικρέ, θα έρθει η ώρα που θα δαγκώσεις την λαμαρίνα και θα την ΚΑΤΑΠΙΕΙΣ!
      Είσαι στα ντουζένια σου και κοίτα απλά να το χαρείς...εκ του ασφαλούς!

      Διαγραφή
  12. Επίσης θα σου πω για τό παραπάνω μού. Σε όλους έχεις αφιερώσεις ένα τραγούδι. Για εμένα ούτε στίχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ΒΟΥ επέτρεψε μου να επανορθώσω...Σου αφιερώνω το "Δίχτυ" ...αλλα απο την Ρόζα Εσκενάζυ. Άμα σου βαστάει, ψάξτο στο YouTube

      Διαγραφή
  13. Πεθαίνω πεθαίνω πεθαίνω, μόλις άρχισα να ακούω και απλά Π Ε Θ Α Ι Ν Ω!!!!!

    Θα χεις κι αλλα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α κι εγώ Λίλιθ στο λέοντα θα έχω, δεν μπορεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Το πουλάκι τσίου!!!

    ΥΓ Η νάσια κανει τις δυσκολότερες ερωτήσεις, γι αυτό την αγαπάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οκ, στη δική μου με κάλυψες πολύ, μοιάζουμε ανατριχιαστικά!!!

    όσο για την κατινιά, δεν έχω λόγια! Προσκυνώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, άμα είναι να κάνουμε κάτι, πρέπει να το κάνουμε εξολοκλήρου. Ξέρεις εσύ ;-)

      Διαγραφή
    2. τι ξέρει ,τι ξέρει!πείτε και στην Κατακολίσια!

      Διαγραφή
  17. Τέλειο! Ένα την ημέρα θα ακούω για φάρμακο! Τι φωνή είναι αυτή;;;;; απαπα κολάσιμη!
    Κάνεις για ράδιο, ψάχτο!
    Ευχαριστώ για την απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ηαφαιστίωνα!
      Όσο για το ράδιο δεν ξέρω...δεν πληρώνει. Για hotline το σκέφτομαι πιο άνετα! ;-)

      Διαγραφή
    2. ωωωω χαχα να μας πεις το νούμερο ;)

      Διαγραφή
    3. iiii την ερώτηση για το γράμμα για πλάκα την έκανα!!! χιχι!
      Εντάξει αφού το πας.. οκ.. σε μας είναι γυναίκα ταχιδρόμος.. κρίμα..

      Διαγραφή
    4. Είπαμε...Πόρτα πόρτα άμα λάχει.

      Διαγραφή
  18. Ήρθα να δηλώσω παρουσία έγκαιρα αυτή τη φορά! Πάω να δω τι έκανες και ξαναεπανέρχομαι!

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία φωνή! Θα σου πω τι έκανα όμως... Δεν ήθελα να τα ακούσω όλα... έχω ένα θεματάκι: όταν γνωρίσω το συγγραφέα και δεν τον συμπαθήσω, τότε λυπάμαι που διάβασα το βιβλίο του! Το έχω αυτό, άθελά μου, το παθαίνω... Οπότε, προτίμησα να πάρω μια μικρή γεύση και να αφήσω τα υπόλοιπα για τη φαντασία! Έτσι κι αλλιώς, ερώτηση δεν πρόλαβα να σου κάνω, οπότε... βρήκα ευκαιρία να αποδράσω! Πάντως, αναγνωρίζω το θάρρος αλλά και το θράσος σου. Έχεις κότσια! Δύναμη. Κι αυτό, μ' αρέσει στους ανθρώπους που συναναστρέφομαι! Καλό απόγευμα Ben μου!

      Διαγραφή
    2. Γλυκό μου αγόρι, ψυχίτσα μου (που λέμε και στο χωριό μας!), σ' ευχαριστώ από καρδιάς!...
      Φιλί!

      Διαγραφή
  19. Λοιπόν έχω και άλλες ερώτησης (Πιο πολύ θέλω να απάντησης στην 3 ερώτηση)Ξεκινάω
    Πρώτη. Πόσο χρόνον είσαι
    Δεύτερη. Τί δουλειά κανείς
    Τρίτη. Θέλω πρώτα να σου πο ότι αισθάνομαι άβολα. Νιώθεις ευτυχία για την ζωή σου

    Ελπίζω να με συμπαθής και να ΣΥΝΕΧΊΣΕΙΣ να τό κανείς

    Επίσης δεν μ'αρέσει να έχω πρότυπα αλλά ρε γαμοτο ισε πολύ ένταξη άτομο

    Επίσης Μπας και συχνάζεις Πλατεία ελευθερίας. Γιατί νομίζω σε έχω δει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι πρότυπο για ΚΑΝΕΝΑΝ και μην μυθοποιείς ποτέ καταστάσεις κι ανθρώπους. Είναι ότι πιο αισχρό μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και στους άλλους...

      Όσον αφορά τις ερωτήσεις σου, έχω αναφέρει σε διάφορα ποστ. Αν θες να με γνωρίσεις, γνώρισε με μέσω αυτών.

      Τώρα σχετικά με την τρίτη ερώτηση... Η Ευτυχία είναι κάποιες στιγμές στη Ζωή μας. Κι έχω αρκετές απο αυτές ή τουλάχιστον τις δημιουργώ όταν το έχω ανάγκη
      . Κατά τα άλλα δεν ικανοποιούμαι ποτέ απο τη ζωή και τη δουλειά μου κι αναζητώ πάντα το επόμενο σκαλοπάτι.

      Όχι δεν συχνάζω εκεί κι πλέον δεν συχνάζω πουθενά. Άλλωστε τα "Καλά" παιδιά πάνε στον Παράδεισο, τα "Κακά", όπου γουστάρουν. ;-)

      Διαγραφή
    2. Διάβασα μόλις στο mail μου την απάντησή σου Ben... Respect! "Δεν είμαι πρότυπο για ΚΑΝΕΝΑΝ και μην μυθοποιείς ποτέ καταστάσεις κι ανθρώπους. Είναι ότι πιο αισχρό μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και στους άλλους.."
      Μακάρι να μιλούσαν έτσι οι straight γονείς στα παιδιά τους !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Σωστό έπος... Χαρά στο κουράγιο σου να στήσεις όλη αυτή την υπερπαραγωγή! Σε δόσεις το άκουσα: λίγο εχθές, ένα μέρος του σήμερα το πρωί με τον καφέ για να ξεκινήσει ευχάριστα η ημέρα και το υπόλοιπο το απόγευμα μετά τη δουλειά. Αποκαλυπτικός όπως πάντα και πάντα ευχάριστος, όχι μόνο στον γραπτό αλλά και στον προφορικό λόγο.
    Ευχαριστώ από καρδιάς για την ιδιαίτερη μνεία και τα καλά σου λόγια... με συγκίνησες είχες δεν είχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπέν,το συμπέρασμα απο όλα αυτά που είπες είναι οτι εισαι τρομερός τύπος!
    Το ότι μίλησες αληθινά,χωρις υπεκφυγές και μασκες ήθελε κοτσια και εσυ τα έχεις!
    Ελιωσα με το πουλάκι τσιου,ενώ οι συμβουλές σου μου φάνηκαν πολύ καλές!
    Τέλος ο τιτλος midnight confessions in vino veritas είχε κατι το μυστηριωδες και μου αρεσε πολυ!
    Φιλιά και να περνάς καλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ εγώ για τη συμμετοχή. Ομολογώ ότι το διασκέδασα!

      Διαγραφή
  22. Λοιπόν Ben πιστεύω ότι θα έχεις καταλάβει. Ότι κλείνω 24ώρα στο blog σου. Είναι κάτι τό οποίο με χαλαρώνει. Ειδικά στο βίντεο πού αναφέρετε στο πρόσωπο τό απολαμβάνω συνέχεια είναι για εμένα κάτι σαν αντιβίωση. Κάθε 12ώρες τό φάρμακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν σε προλαβαίνω!!!

    Σε έκανα add στο φατσαμπούκι (ίδιο nick με το blog, οπότε δεν θα λαθέψεις!) και θα δω/ακούσω όλα τα parts αύριο το πρωί που θα είμαι μόνη μου!!!

    Πάω να διαβάσω καινούρια ανάρτησή σου!

    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βασική παρατήρηση είναι ότι έχεις εξαιρετικά ραδιοφωνική φωνή! Άντε να πέφτουν οι προτάσεις παρακαλώ!

    Τώρα για την Εξομολόγηση Ben Hur (ποια Vino Veritas μου λες εσύ!) χαρά στο κουράγιο σου! Ξέρω ότι δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, γιατί το έχω κάνει και εγώ με τα Podcasts στο παρελθόν!

    Συμφωνώ πάντως ότι οι εξομολογήσεις γίνονται πιο εύκολα στο μιλητό..παρά στο γραπτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διασκέδασα πάντως κι έμαθα τελικά να χρησιμοποιώ αυτό το πρόγραμμα στον υπολογιστή μου, για να μην πιάνει άδικα χώρο.
      Ευχαριστώ που πέρασες κι ελπίζω να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  25. Είσαι το καλύτερο φάρμακο σήμερα που είμαι λίγο άρρωστη.
    Τέλεια φωνή...με κόλασες!!!!:P
    Ακουσα το part1.
    Πέφτω λίγο για ύπνο και συνεχίζω!

    Φιλάκια πολλά καλέ μου Ben:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι μου θύμησες βρε μούργο,αρχικά νόμιζα ότι ήταν άλλο ένα νεο μιλιτό ποστ,νασε καλά περιμένω νέα γραπτά σου....
    να μου προσέχεις το πουλάκι τσιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...