Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Gay Only


Με λένε Ben  και είμαι ομοφυλόφιλος.

Πριν κάποιες μέρες έγραψα ένα post σχετικά με τα πολιτικά δικαιώματα που στερούνται οι ομοφυλόφιλοι στην Ελλάδα κι έκλεισα την ανάρτηση προ(σ)καλώντας όσους με διαβάζουν να γράψουν πάνω σε αυτό το θέμα. Σας Ευχαριστώ όλους που είτε ανταποκριθήκατε με μια ανάρτηση, είτε σχολιάσατε σε αυτές. Δεν θα σας αναφέρω ονομαστικά, επειδή μια τέτοια ενέργεια θα έκανε την δική Σας πράξη ποταπή, καθώς δεν θεωρώ πως το κάνατε επιδιώκοντας κάποια «επιβράβευση» κι αναγνώριση. Θα πω μονάχα πως αρκετοί ανταποκρίθηκαν. Και τα δικά τους post, στάθηκαν αφορμή για σχολιασμό απο άλλους ανθρώπους. Και στην πλειοψηφία ήταν θετικά προκείμενοι απέναντι στους ομοφυλόφιλους, στο δικαίωμα του γάμου, της υιοθεσίας και του παιδιού. Και η συντριπτική πλειοψηφία ήταν Ετεροφυλόφιλοι. Κι εγώ απλά αναρωτιέμαι: Η δική Σου «φωνή» που είναι;

Μεγάλωσα ως ομοφυλόφιλος στην Ελληνική κοινωνία κι αυτή τη στιγμή είμαι τριάντα πέντε χρονών. Το δικό μου coming out, έγινε πριν περίπου είκοσι χρόνια και ναι πιστέψτε με δεν ήταν βγαλμένο απο Χολυγουντιανή ταινία. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ, εδώ κι εδώ. Ένιωσα την απόρριψη, τον ρατσισμό, την περιθωριοποίηση και την κοροϊδία στο σχολείο. Οι σχέσεις μου με την οικογένεια μου διαταράχτηκαν γιατί ήμουν «διαφορετικός». Ήξερα ότι είμαι ομοφυλόφιλος κι ένιωθα πως πάνω απο το κεφάλι μου αιωρούσε μια ταμπέλα που αναβοέσβηνε με τη λέξη «Πούστης», κάτι που με έκανε να αισθάνομαι άσχημα γιατί πίστευα ότι δεν ταίριαζα με το υπόλοιπο σύνολο και το σύνολο με απομάκρυνε απο αυτό. Κι ένιωθα άσχημα, πολύ άσχημα, τόσο που ήθελα να θέσω τέρμα στη ζωή μου μέχρι που κάποια στιγμή έκανα το coming out μου. Όμως το coming out για μένα δεν ήταν  να συστήνομαι ως ομοφυλόφιλος, ούτε να το κοινοποιήσω στους γύρω μου. Ήταν πάνω απο όλα να αποδεχτώ τη «διαφορετικότητα» μου, το γεγονός απλά ότι είμαι ομοφυλόφιλος και τότε απλά η ταμπέλα που αιωρούσε πάνω απο το κεφάλι μου έσβησε.

Ζω, εργάζομαι, ονειρεύομαι, διασκεδάζω, γελάω, κλαίω, κάνω σχέσεις, χωρίζω όπως όλοι. Δεν συστήνομαι ως ομοφυλόφιλος, ούτε το σηκώνω μπαϊράκι. Πάνω απο όλα όμως δεν νιώθω άσχημα για αυτό, ούτε ντρέπομαι και απλά σε μια κοινωνική συνάθροιση δεν θα μιλήσω συγκαλυμένα για την όποια σχέση μου χρησιμοποιώντας θηλυκό γένος, ούτε θα κρύψω τον θαυμασμό μου για το τεκνό που περνάει απο δίπλα. Θα ήθελα, όταν με το καλό έχω έναν σύντροφο στο πλευρό μου να έχω το νομικό δικαίωμα του γάμου, ακόμα και της υιοθεσίας, στη χώρα στην οποίαν ζω κι είμαι πολίτης, όμως αυτό δεν εξαρτάται απο μένα ή μήπως εξαρτάται;

Είμαι ομοφυλόφιλος και επιζητώ τα δικαιώματα μου ως ομοφυλόφιλος. Λάθος! Είμαι Άνθρωπος κι διεκδικώ τα δικαιώματα για τον Άνθρωπο. Με το ίδιο σθένος οφείλω να υπερασπίζομαι τα δικαιώματα της γυναίκας στην εργασία, του μετανάστη, των ατόμων με κινητικά προβλήματα που δεν έχουν πρόσβαση στην πόλη, των παιδιών, των πολιτών, των Ανθρώπων. Αν εσύ «Σύντροφε» επιλέγεις να διεκδικήσεις μόνο τα δικαιώματα σου ως ομοφυλόφιλος, αφορίζοντας όλους τους υπόλοιπους, είσαι ίδιος με εκείνους που αφορίζουν «Εμάς». Αν εσύ «Σύντροφε» κοιτάζεις μονάχα την πάρτη σου, αναζητώντας έναν ερωτικό σύντροφο για ένα πήδημα της βραδιάς στο διαδίκτυο, δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσεις δικαιώματα. Κι αν περιμένεις μονάχα ένα Gay Pride, για να δηλώσεις την «παρουσία» σου σε κάτι που διοργάνωσαν κάποιοι άλλοι, πάλι δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, πολύ απλά γιατί είσαι ένας ομοφυλόφιλος ,«κρυφός» ή μη κι όχι Άνθρωπος.

Αν θέλουμε να αποκτήσουμε «αυτά» τα δικαιώματα, οφείλουμε πρώτα απο όλα να αποδεχτούμε Εμάς τους ίδιους. Η ομοφυλοφιλία μας, μας κάνει να «διαχωριζόμαστε» απο το υπόλοιπο σύνολο (;). Ναι, εαν το βλέπεις εσύ έτσι. Για μένα τη στιγμή που αποδέχτηκα την δική μου ομοφυλοφιλία, έπαψα να βλέπω τον εαυτό μου σα κάτι το μεμπτό, σα πούστη. Είμαι απλά ένας Άνθρωπος που μαζί με όλα τα άλλα απλά έλκομαι ερωτικά απο το ίδιο φύλο και ο περίγυρός μου βλέπει μονάχα τον Άνθρωπο. Είναι όμως όλα αγγελικά πλασμένα; Και βέβαια όχι! «Η Κοινωνία, δεν είναι έτοιμη να μας αποδεχτεί.» Ναι, όντως. Όμως Κοινωνία είμαστε εμείς και πρέπει πάνω απο όλα να αποδεχτούμε τον ίδιο μας τον εαυτό. Όμως η φυγοπονία και το «βόλεμα», είναι πιο εύκολος δρόμος.

Το θέμα του coming out, είναι κάτι πάρα πολύ προσωπικό για τον καθένα. Τα στερεότυπα, οι φόβοι της απόρριψης, οι ενοχές, η οικογένεια κι ένα σωρό άλλα το καθιστούν δύσκολο έως “αδύνατο”. Σου ‘χω όμως νέα. Οι εποχές αλλάζουν και μπορεί να μην ζούμε σε ένα καθεστώς τύπου Ολλανδία, αλλά δεν είμαστε και στη δεκαετία το ’70 πια. Υπάρχουν  Άνθρωποι, οι “Αλλοι” που φοβάμαστε τόσο πολύ, που δεν έχουν κανένα απολύτως θέμα με Εμάς. Είναι straight και μπορεί να είναι παντρεμένοι, να έχουν παιδιά και τα μεγαλώνουν μαθαίνοντας τα να μην βλέπουν διαφορές. Ίσως σκεφτείς κυνικά πως είναι μια σταγόνα στο νερό. Ίσως και να είναι, όμως η Ζωή έχει πάντα το χρώμα που της δίνεις. Για μένα αυτοί οι Άνθρωποι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου, με γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον. Μπορεί προσωπικά να μην ζήσω αυτά τα δικαιώματα στην Ελλάδα, όμως η σκέψη πως οι επόμενες γενιές θα τα απολαμβάνουν, με γεμίζει χαρά. Άλλωστε, η Χαρά του να φυτεύεις ένα δέντρο, είναι ότι οι επόμενοι απο σένα, θα γευτούν τους καρπούς του.

Οπότε ναι. Μην κάνεις το coming out σου. Άφησε άλλους να διεκδικήσουν τα «δικά σου» δικαιώματα, ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι που τολμούν, όμως ρίξε μια ματιά στα παρακάτω link και απλά σκέψου. Άφησε για ένα λεπτό τον κυνισμό σου, τον φόβο σου, την αγωνία σου, τον πόνο σου κι επέτρεψε στον Εαυτό σου να χαμογελάσει, έστω φευγαλέα, ακόμα και να πάρει κουράγιο. Βλέπεις «Τα πράγματα θα φτιάξουν».

-Με λένε Ben  και είμαι ομοφυλόφιλος!
-Ε και; Χιέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί!

47 σχόλια:

  1. Ben τα είπες όλα εδώ: είσαι Άνθρωπος και ζητάς τα δικαιώματά σου ως Άνθρωπος!
    Η αποδοχή μας από την κοινωνία ξεκινάει όντως πρώτα από όλα από τη δική μας αυτο-αποδοχή!
    Εύχομαι κι εγώ μια μέρα να αφυπνιστούν τα κοιμισμένα μυαλά...ανεξάρτητα από τη σεξουαλική τους ταυτότητα! Η ταυτότητα της ψυχής είναι που μετράει!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα το Gay Pride, να μην έχει αποσκοπά στους Gay, αλλά στην ισοτιμία και αναγνώριση, κάθε πολίτη "διαφορετικού" απο τους άλλους. ΔΕΝ διαφέρουμε απο τον μετανάστη, τον άνθρωπο με κινητικά προβλήματα, τον άστεγο, τον κάθε αδικημένο. Οριοθετώντας τη διεκδίκηση των διακαιωμάτων μας ως ομοφυλόφιλοι, με κάνει και σκέφτομαι: Αν αύριο, όντως αναγωριστούν αυτά τα δικαιώματα, τί έπεται? Θα το γιορτάζουμε με πάρτυ κι άρματα εισ ανάμνησιν; Κάθε ένας "αδικημένος", οφείλει να είναι πάνω απο όλα Άνθρωποςκαι να παλεύει για τα δικαιώματα του Συν-Ανθρώπου.

      Διαγραφή
  2. αγαπητε φιλε
    κι εγω χσρηκα με την αναρτηση και την ανταποκριση που ειχε
    Η ελλαδα βαδιζει πολυ αργα, εχει κι αυτη τα θεματα της οπως και να χει εμεις μια ζωη την εχουμε και οφειλουμε στον εαυτο μας και σε κανενα αλλο να τη ζησουμε οπως εμεις μονο ξερουμε καλα
    πολυ χαιρομαι που εακολουθω μπλογκερς σαν εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Ευχαριστώ πολύ Άσωτε.
      Και ναι, μια Ζωή την έχουμε κι οφείλουμε την Ζήσουμε.

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική ανάρτηση και εξαιρετική γραφή Ben!!! Να είσαι πάντα δυνατός και να μην μασάς! Σου στέλνω μεγάλο χαμόγελο!!!!! :))))))) (από παράλειψη μου δεν είχα γίνει αναγνώστρια στο blog σου, και θα το κάνω άμεσα) καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Ευχαριστώ πολύ Βάσια. Πάμω απο όλα για την δική σου ανάρτηση.

      Διαγραφή
  4. Ben είσαι ομοφυλόφιλος;!;!
    Εγώ είμαι πρεζάκι με την αδρεναλίνη και γουστάρω ακραία σπορ....ο καθένας με το κάλεσμα της φύσης του....πολύ απλά.

    Όταν κάνω σέρφινγκ πχ, δεν μου κάθονται πάντα καλά κύματα για να καβαλήσω και άλλες φορές μου κάθονται τόσο γαμάτα που θέλω να χύσω στα βρακάκια μου...έτσι είναι και οι σχέσεις, ομό ή/και ετερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σχέσεις είναι σα τις ζαριές. Πότε ντόρτια, πότε εξάρες. Τι σε κόφτει εσένα, αφού εγώ θα ρεφάρω άμα λάχει...
      Πάντα καλά κύματα Χωστήρα κι αν δεν είναι, έχουμε πάντα ένα καινούργιο βρακί να βάλουμε!
      Respect!

      Διαγραφή
  5. Εδώ οι Θεσσαλονικείς δεν αποδέχονται το τζατζίκι στο σουβλάκι και οι Αθηναίοι το τυρί στην μπουγάτσα... τι να λέμε τώρα;
    Όλη μας η προοδευτικότητα εξαντλείτε στο ποσό ψιλά θα σηκώσουμε τον γιακά.
    Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σορρυ για το ορθογραφικό στο "ψηλά".

      Διαγραφή
    2. Mea Culpa!

      Τα λεφτά μου ΟΛΑ για έναν καφέ στην Αριστοτέλους κι ένα τσίπουρο στην Αγιά Σοφιά απο κάτω με μεζεκλίδια ΤΩΡΑ!!!

      Καλωσήρθες!

      Υ.Γ. Τα δικά μου πουκάμισα, είναι με λαιμόκοψη "Μάο" πάντως!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!..κι εγώ παρούσα, ετεροφυλλόφυλη, αν και μάλλον δεν ενδιαφέρει.Ζω κάθε μέρα από τον κολλητό μου, όλα αυτά που περνάς και ζεις, οπότε καταλαβαίνω πολύ καλά όλα όσα λες.Είμαι εδώ λοιπόν να ενώσω την φωνή μου με όλες τις άλλες, αυτές τις ανθρώπινες...όχι, τις δήθεν, των κλειστών μυαλών, μα προπάντων των κλειστών ψυχών.Συνέχισε να ζεις και να γελάς όπως εσύ θέλεις & που θα πάει θα έρθει και η αλλαγή. Σε βρήκα (..και χαίρομαι γι΄αυτό) από την @ris.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσήρθες Αρμονία κι Ευχαριστώ.
      Ο Κολλητός σου είναι τυχερός που σε έχει στη Ζωή του!
      Εύχομαι να τα λέμε.

      Διαγραφή
  7. Η ανταπόκριση στην Πρό(σ κληση ήταν μεγάλη και το χάρηκα που μας έδωσες την ευκαιρία να τοποθετηθούμε (ή ξανα-τοποθετηθούμε, όπως εγώ).

    Για τις Χαρές μας, όπως είπες. Όλων όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλων Δάφνη μου και Προσωπικά Σε Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Μπορεί στην Ελλάδα να μην προχωράμε με γοργά βήματα στο coming out, αλλά όλα έχουν τον καιρό τους.. αρκεί να μην τραβήξει αιωνίως.. ωραία ανάρτηση, θα περάσω από τα λινκ που μας έβαλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το coming out είναι υπόθεση προσωπική. Θέλει το χρόνο του αρκεί κάποιος να μην επαναπαύεται στη βολή του. Δεν είναι καθόλου εύκολο κι έχει τίμημα, ακόμα υψηλό, όμως το να μπορούμε να είμαστε Ειλικρινείς πρώτα με τον Ευατό μας κι έπειτα με Εκείνους που Αγαπάμε, είναι μεγάλη υπόθεση.
      Πέρνα στα link, μπορεί να είναι "λίγα" αλλά για μένα είναι ουσιαστικά και τους Ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ!

      Διαγραφή
  9. Γειά σου Ben!
    Συγχαρητήρια καταρχήν για την αποφασιστικότητα και την ειλικρίνια σου!
    Έχεις γράψει ένα πολύ όμορφο και αληθινό κείμενο!
    Εύχομαι πραγματικά να επηρεάσεις πολύ κόσμο και να συμβεί κάποια στιγμή και στην Ελλάδα να αναγνωρίσουν τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων...!
    Το σπουδαιότερο όμως είναι να αλλάξει η νοοτροπία και η κακή συμπεριφορά...
    Καλή επιτυχία σε όλα!!!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμπληρώσω πως σε βρήκα από την @ris..
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Καλωσήρθες Κατερίνα!
      Δεν τρέφω αυταπάτες, θέλει χρόνο η όποια αλλαγή, αλλά ΧΑΙΡΟΜΑΙ που υπάρχουν έστω οι τριάντα που συμμετέχουν σε αυτό.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ την Iris για την συμμετοχή της και που έφερε Εσένα σε αυτό το blog. Ίσως το διαβάσει κάποιο Παιδί και κερδίσει κουράγιο για άλλη μια Μέρα, μέχρι τότε που "Τα πράγματα θα φτιάξουν!"

      Διαγραφή
    4. Διάβασα τα λινκ των παλαιοτέρων αναρτήσεων σου,δεν εχω λόγια ότι ήταν να πω το είπα.
      Η ψυχή πονά το βλεπω το νιώθω μέσα απο τα κείμενά σου,είσαι δυνατός και ετσι να μείνεις και ας ξεφεύγει κάπου κάπου ένα δάκρυ
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
    5. Κάποτε αρνιόμουν να κλάψω κι κατάπινα τα δάκρυα μου. Όταν το κάνεις όμως αυτό, τότε εκείνα στάζουν στην Ψυχή και την δηλητηριάζουν.
      Είναι λυτρωτικό το κλάμα, ακόμα κι αν δεν είναι κάποιος δόπλα σου να γείρεις.

      Διαγραφή
  10. Αχ, βρε Ben...

    Έφερα στο μυαλό μου δύο ανθρώπους τελείως διαφορετικούς... Φίλοι μου και οι δύο, δεν γνωρίζονται ωστόσο μεταξύ τους...
    Ο ένας έχει κάνει το coming out του εδώ και χρόνια, θες λόγω χαρακτήρα; Θες λόγω της υπέροχης οικογένειάς του που είναι κοντά του;
    Μάχεται και διεκδικεί, είναι τολμηρός και θαρραλέος... κι εκτός από (ελάχιστους) "κολλημένους", έχει τον σεβασμό όλων -ένας τεράστιος κύκλος ανθρώπων, γύρω του.

    Ο άλλος, από 'δω το ΄χει, από 'κει το φέρνει... μονίμως η θεματολογία του περιστρέφεται ή έστω αγγίζει την ομοφυλοφιλία (δεν αναφέρω επάγγελμα, δεν θέλω να τον "φωτογραφίσω") και δεν το παραδέχεται ούτε σ'εμένα... Ακόμη κι όταν ξεφεύγει η γλώσσα του σε κανένα "ο δικός μου", το μπαλώνει αμέσως!
    Η οικογένειά του είναι κοντά του μ' έναν ιδιότυπο τρόπο. "Ξέρουν" αλλά προσποιούνται πως, τίποτα δεν συμβαίνει! "Ξέρουν" και τον καυτηριάζουν σε κάθε αιτία και με κάθε αφορμή...
    Φοβάμαι ότι ποτέ δεν θα είναι έτοιμος και στενοχωριέμαι πραγματικά για τον ίδιο αφού, οι επιλογές συντρόφων είναι περιορισμένες (και συνήθως λανθασμένες) όσο δεν κάνει "το μεγάλο βήμα"...

    Το κείμενό σου με άγγιξε όσο και οι "χαρές". Είναι σα να το 'γραψες γι' αυτούς τους δύο ανθρώπους... Είναι σα να είσαι ο πρώτος (κάποιες φορές, αναρωτήθηκα μήπως είσαι εσύ!)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω την θέση του Δεύτερου, ειδικά όταν υπάρχει μια οικογένεια που βλέπουν την διαφορετικότητα σα κάτι το μεμπτό. Ο Πρώτος είναι τυχερός. Το ιδεατό όμως είναι η κατάσταση του Πρώτου.
      Το coming out δυστυχώς έχει τίμημα κι είναι κάτι που πολλοί δεν μπορούν να σηκώσουν...
      Οι εποχές όμως αλλάζουν και στο μέλλον ίσως να μην τείθεται καν ως θέμα.
      Καλή Τύχη στον Φίλο σου.

      Διαγραφή
  11. Και με αυτά τα λόγια... τα δικά σου... όλων που σε στηρίζουν... δε νιώθεις πως βάλαμε ένα ληθαράκι στο να αλλάξει ο κόσμος; άκου! τρίζει η γη από το βάρος του! ανοίγει ο δρόμος!... Ακου...

    Φιλάκι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω!
    Εχω στα πεταχτά εδώ και χρονια αναφερθεί σ'αυτό χωρίς να εντρυφήσω τόσο εδώ: http://the-red-thin-line.blogspot.gr/2012/02/blog-post_04.html
    κι αυτό γιατί έχω και φίλους και φίλες γκεϋ οπότε μ'αρεσει να ξεκαθαρίζω τα πράγματα...
    Είμαι υπέρ των δικαιωμάτων σας συμπεριλαμβανομένου και του γάμου που θεωρώ ότι είναι ο πιο γελοίος θεσμός και δε μπορώ να καταλάβω πως υπάρχει κόσμος που θέλει να διεκδικησει κάτι τέτοιο... ωστόσο και γω μαζί σας... αν και δεν μετράει η δική μου ψήφος. :)
    Xάρηκα για την γνωριμία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχετικά με το θέμα του γάμου, αναφέρθηκα σε προηγούμενο ποστ το "λόγο" και την οπτική γιατί δεν θεωρείται "γελοίος" για εμάς.
      Καλωσήρθες και Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Πάω να την διαβάσω... ωστόσο εξακολουθώ να μην πιστεύω στο θεσμό του γάμου... τον θεωρώ παρωχημένο και αποτυχημένο... :)

      Διαγραφή
  13. απαιτω να μου αναγνωριστει ο επίλογος :''ειμαι ο Ben''...ναι ,ειμαι του νηπιαγωγείου!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα!Δεν έχει τύχει να συναναστραφώ με ομοφυλόφιλο στην κοινωνική μου ζωή και χαίρομαι που ο χώρος του blogging μου δίνει αυτή την ευκαιρία!Είχα κάποιους ενδοιασμούς για την υιοθεσία αλλά οι σπουδές μου στη Νομική με έκαναν να αναθεωρήσω τις απόψεις μου και νιώθω περήφανη γι'αυτό!Είμαι γενικά αισιόδοξη ότι με το πέρασμα των χρόνων θα εξαλειφθούν όλες οι προκαταλήψεις και τα στερεότυπα.Θα χαρώ πολύ να τα λέμε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσήρθες.
      Όσον αφορά αυτό που ειπες στην αρχή...

      Είσαι σίγουρη ότι δεν έχεις συναναστραφεί ομοφυλόφιλο στην κοινωνική σου ζωή;
      Βλέπεις δεν είνα όλοι οι ομοφυλόφιλοι μεσ' την χαριτωμενιά, όπως προβάλλεται στην τηλεόραση και πάνω απο όλα, δεν είναι κάτι που δηλώνουμε με την γνωριμία μας και περί αυτού και το post.

      Διαγραφή
    2. Χμμμ...ναι τώρα που το σκέφτομαι έχεις δίκιο.Απλά δεν έχω συζητήσει ποτέ μαζί με κάποιον ανοιχτά για τις σκέψεις τους και τα βιώματα τους.Θεωρώ ότι είναι μια ευκαιρία να παρακολουθώ το blog σου και να γνωρίζω καλύτερα! Καλή συνέχεια! ;-)

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ και ελπίζω να τα λέμε.

      Διαγραφή
  15. "..είμαι άνθρωπος και διεκδικώ δικαιώματα για τον άνθρωπο.."
    Αυτή σου η φράση τα λέει όλα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν "εξατομικεύουμε" τα δικαιώματα μας, αυτόματα αφορίζουμε κι όλους τους άλλους.
      Καλό Βράδυ

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Ben, καλώς σε βρίσκω! ότι έλεγα στην Αριστέα πως για να θέλει κάποιος να λέγεται άνθρωπος και όχι μόνο να είναι, θα πρέπει να πάψει να κάνει διακρίσεις. καθένας κάνει τις επιλογές του, δεν μπορεί κάποιος να τις κρίνει σωστές ή λάθος, όλοι έχουν την ανάγκη να αγαπήσουν και να αγαπηθούν. στεναχωρήθηκα πολύ που οι γονείς σου δεν σε αποδέχονται. αλλά βλέπεις αυτό το "τι θα πουν οι άλλοι", ποτέ δεν έπαψε από τις ελληνικές οικογένειες! εύχομαι να έρθει σύντομα η μέρα που θα σε δεχτούν πίσω και εσύ θα φτιάξεις τη ζωή σου όπως την έχεις ονειρευτεί. μην παραιτείσαι ποτέ από τα θέλω σου και τα πιστεύω σου! :) καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα πλέον δεν έχει σημασία η αποδόχή των άλλων, ακόμα και της οικογένειας μου. Πες ότι ήταν το τίμημα για να αποδεχτώ τον Εαυτό μου. Όσον αφορά την παραίτηση, το να μην το κάνω, είναι αυτό που ακόμα με ορίζει και συνεχίζω. Τώρα εαν θα "αποκτήσω" ποτέ όλα εκείνα που θέλω...μια Ελπίδα είναι η Ζωή.
      Ευχαριστώ και Καλωσήρθες.

      Διαγραφή
  17. Όσο η επίσημη πολιτεία εθελοτυφλεί και δεν αναγνωρίζει δικαιώματα, τόσο πιο δύσκολα θα είναι τα πράγματα για όλους μας. Κι απ' ότι φαίνεται, επειδή οι δικοί μας πολιτικοί είναι εντελώς ζώα - και με συγχωρείς, αλλά είναι επιεικής ο χαρακτηρισμός αυτός - η λύση για άλλη μια φορά θα έρθει από τους "βαρβάρους" (http://www.prezatv.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7706.html#more).

    Υ.Γ. Για το δικό μου coming out, αν σε ενδιαφέρει, δες εδώ: http://turigr.blogspot.gr/2011/03/coming-out-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι Turigr έτσι είναι.
    Όσον αφορά το άρθρο το γνωρίζω και με λύπη μου σκέφτομαι πως ακόμα κι αν η απόφαση είναι υπέρ, θα καταχωνιαστεί σε κάποιο συρτάρι. Βλέπεις είμαστε "Ευρωπαίοι" εκεί που θέλουμε μόνο.
    Το δικό σου to coming out, το χω διαβάσει πριν πολύ καιρό. Άλλωστε ήσουν απο τους πρώτους που διάβασα στο blog spot και με έκανε να μετακομίσω εδώ πέρα.
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mπεν ,
    πρώτη φορά επισκέφθηκα το μπλογκ σου σήμερα και μου άρεσε η αμεσότητά του και το ότι δίνεις σημασία στους σχολιαστές.
    Προς το παρόν δεν θα σχολιάσω κάποιο άρθρο σου ,άλλος είναι ο σκοπός του κειμένου μου : Είναι μια έκκληση στους/στις γκέι άντρες και γυναίκες που σε παρακολουθούν , να επεμβαίνουν με σχόλια σε μπλογκς και ειδησεογραφικά σάιτ, που δημοσιεύουν περιστασιακά ή εκ συστήματος άρθρα σχετικά με μας.
    Ειδικότερα υπάρχει ένα μπλογκ το "ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ"που τελευταία έχει γίνει ευρύτερα γνωστό και δημοσιεύει συχνά άρθρα με αντιγκέι περιεχόμενο ,συγκεκαλυμμένα συνήθως αλλά πάντα αρνητικά .
    Σχολιάζω όσα μπορώ και προλαβαίνω υπογράφοντας ως Αχιλλέας Πάτροκλος.
    Καλώ κι εσένα ,αν σου περισσεύει χρόνος ,να μπεις στον "κόκκινο ουρανό" και να σχολιάσεις .
    Αξίζει τον κόπο .
    Μην περιμένομε και πολλά απο τις γκέι ακτιβιστικές οργανώσεις που έχουν αρκετά τρωτά σημεία : χρηματισμός , κομματικοποίηση ,ιδεοληψίες ,στοχοποίηση όσων γκέι έχουν μη αριστερίστικες απόψεις , άνούσιες αντιπαραθέσεις ,αγκυλώσεις πολιτικής ορθότητας ...
    Πρέπει εμείς οι "απλοί" , καθημερινοί γκέι να πάρουμε πρωτοβουλίες χωρίς ταμπέλες , πέρα και έξω από οργανώσεις , όπου κάποιοι καρπώνονται και εξαργυρώνουν τη δική μας αγωνιστικότητα.

    Πιθανόν να είμαι λάθος θα ήθελα τη γνώμη σου και τη γνώμη των άλλων σχολιαστών.

    Και είπαμε ...μπειτε μαζικά στον "ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ".
    Σας χαιρετώ ,
    Εκηβόλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kostas, Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.
      Όσον αφορά το blog στο οποίο αναφέρεσαι και το αίτημα σου επέτρεψε μου να σου πω τα εξής:
      Το blogging είναι ένας ελεύθερος τρόπος κι χώρος έκφρασης. Το συγκεκριμένο blog δεν το γνωρίζω αλλά θα το κοιτάξω. Όπως και να έχει οι όποιες αντίθετες απόψεις υπάρχουν και εκφράζονται, όμως δεν το θεωρώ σκόπιμο να εμπλακώ διαπροσωπικά με τον οποιονδήποτε είναι Αντίθετος με τους gay.

      Επιλέγω να εκφράζομαι μέσω του δικού blog, δίχως προσωπική αναφορά σε κανέναν, απλά ευελπιστώντας ότι κάποιος που θα διαβάσει ένα σχετικό άρθρο, να γίνει λίγο πιο σκεπτικός απέναντί μας και πάνω απο ΟΛΑ, ότι ένα Παιδί στην ίδια θέση, ίσως βρει κουράγιο για τη μέρα του, σκεπτόμενο πως δεν είναι ο Μόνος και πως "Τα πράγματα θα φτιάξουν"

      Πολέμιοι εναντίον των ομοφυλόφιλων υπάρχουν πολλοί. Όμως η δική μας στάση και συμπεριφορά είναι τελικά αυτά που θα καθορίσει το πως θα αντιμετωπιζόμαστε. Πάνω απο όλα είμαι Άνθρωποι.

      Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  20. Α, αύριο θα κάτσω και θα τα διαβάσω όλα, όλα όμως.

    Σε φιλώ γλυκά λατρεμένε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες κι Εύχομαι να ξαναφύγεις γρήγορα!

      Διαγραφή

Feel FREE to comment...