Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Απιστίες


“Ου Μοιχεύσεις”, είναι μια απο τις Δέκα Εντολές που μεταβίβασε ο Θεός στο Μωϋσή, για να παραδώσει στους ανθρώπους.
“Σπίτι χωρίς κέρατο, δάσος δίχως έλατο”, μια απο τις αγαπημένες μου ατάκες της Ελληνικής τηλεόρασης.
“Ménage à trois ? Jamais!”, η προσωπική μου διδαχή στον στίβο της κρεβατοκάμαρας.

Αν οι ανθρώπινες σχέσεις είναι περίπλοκες, τότε οι σεξουαλικές είναι στο τετράγωνο, ειδικά στους gay, καθώς δεν υπάρχουν κοινωνικά πρότυπα καθωσπρεπισμού, απότερος σκοπός, δηλαδή γάμος, τεκνοποίηση, δημιουργία οικογένειας κι αποκατάσταση και γιατί έχει να κάνει με άντρες, γνωστά ως φαλλικά, «πολυγαμικά» όντα, σύμφωνα με τις «έρευνες» και τα άρθρα των περιοδικών κομμωτηρίου.

Πρόσφατα γνώρισα έναν «τύπο», με δεκαετή σχέση με έναν άλλον τύπο, όπου υπήρχε η «συμφωνία» μεταξύ τους ότι ο πρώτος, είχε το ελεύθερο να κορέσει τις σεξουαλικές του ορέξεις, οποτεδήποτε, με οποιονδήποτε κι οπουδήποτε, γεγονός που με έκανε να σκεφτώ: Θεωρείται απιστία αυτό; Ένα απο τα βασικά επιχειρήματα που μου πρόβαλλε ήταν ότι: Απο τη στιγμή που είσαι καλυμένος συναισθηματικά με κάποιον, αλλά στο σεξουαλικό τομέα, δεν περνάς πλέον καλά, γιατί να μην ικανοποιείς το γεννετήσιο σου ένστικτο αλλού κι ίσως και ευκαιριακά, αλλά να έχεις και τη σταθερά σου με το «σύντροφο» σου; Απο την άλλη σκέφτομαι και την «άλλη» πλευρά, έχοντας στο νου την ατάκα κάποιας θείας: Άστον να πάει όπου θέλει, αρκεί να γυρίζει σε σένα το βράδυ, πράγμα που με κάνει να σκέφτομαι  ως ομοφυλόφιλος, εαν υπάρχει κάποια ουσία στις Σχέσεις μας ή εαν απλά όλα περιστρέφονται γύρω απο το sex.

Ο θεσμός του γάμου και της “μονογαμίας”, θεσμοδοτήθηκε στον ετεροφυλοφιλικό κόσμο, απο την ανάγκη προστασίας της περιουσίας, μη και μεγαλώσει ο άντρας, “ξένο σπόρο”. Η προβολή του αρσενικού “Εγώ”, απαίτησε τη μονογαμία, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη του την δική του πολυγαμία, προκειμένου να προστατέψει τα δικά του κεκτιμένα και τη διαίωνιση του “δικού” ονόματος. Αφελή Νεάτερνταλ, επαναπαύτηκες στη βιολογία σου που παράγει δισεκατομμύρια σπερματοζωάρια εν αντιθέση με  Κόρες της Εύας που παράγουν μόλις κάποιες δεκάδες ωάρια, γεγονός που κάνει τις γυναίκες αισθητά λιγότερο επιρρεπείς στο κέρατο, παρόλ’αυτά γνωστή φαρμακευτική εταιρία έχει βγάλει το τεστ πατρότητας, για να σιγουρέψεις το σπόρο σου. Όπως και να έχει όμως, υφίσταται η μονογαμία μέσα σε μια σχέση; Κι πως θα έπρεπε να διαχειριζόμαστε το ενδεχόμενο της απιστίας;

Την πρώτη φορά που έφαγα κέρατο, ήμουν ένας αφελής ρομαντικός ερωτευμένος νεανίας. Θυμάμαι το αίσθημα της ανεπάρκειας που ένιωσα, ότι δεν ήμουν “αρκετός” για εκείνον όπως και ότι “πληγώθηκα”. Πλέον κατάλαβαίνω πως εκείνο που πληγώθηκε δεν ήταν τα συναισθήματα μου αλλά ο Εγωϊσμός μου. Όμως αγάπη, είναι να δίνεις ελευθερία στον άλλον. “Αν αγαπάς κάποιον, άστον ελεύθερο. Αν γύρίσει πίσω θα είναι δικός σου, αν όχι, δεν τον είχες ποτέ.”, θυμόμουν και για αυτό κατάπια τον εγωϊσμό μου, βερνίκωσα το κέρατο μου και τον συγχώρεσα, έχοντας πιστέψει τα λόγια ματάνοιας που μου έλεγε με οσκαρική ερμηνεία, κυνηγημένος απο τις Ερινύες του.

Θυμάμαι επίσης την πρώτη φορά που κεράτωσα κι επειδή γυρίζει ο τροχός, το κέρατο το έφαγε ο ίδιος, δεν ένιωσα καμία ενοχή, αντιθέτως ήταν απο τις πιο καυτές βραδιές της ζωής μου. Θυμάμαι επίσης πως είχα πάψει να είμαι ερωτευμένος. Το “Σ’αγαπώ”, δεν μου έβγαινε κι κατάλαβα πως είχα “φύγει” ήδη απο κάπου, που απλά το τράβαγα απο τα μαλλιά, για αυτό κι το έληξα μετά απο λίγες μέρες. Θα μου πείτε υπάρχουν οι περιπτώσεις, όπου “τυχαίνει”. Όπου το λίμπιντο χτυπά κόκκινο, είναι κατάλληλες οι συνθήκες, κάτι το αλκοόλ, κάτι το φεγγάρι, κάτι η Αφροδίτη στο Σκορπιό κι “έτυχε”. Προσωπικά, δεν πιστεύω πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία στη Ζωή. Το να κατεβάσεις τα βρακιά σου, δεν είναι μια τυχαία επιλογή, αλλά συνειδητή κι όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες για να κατευνάσουμε τις ενοχές μας ή απλά για να γλείψουμε τις πληγές μας. Άλλωστε για κάθε τι που κάνουμε, υπάρχει ένα αίτιο, απλά ως άνθρωποι, συχνά είμαστε φυγόπονοι να το αναζητήσουμε.

Εκείνο που με προβληματίζει όμως, είναι όταν υπάρχει η σιωπηρή ή μη συμφωνία για το ξενοπήδημα. Πως υφίστανται τέτοιες σχέσεις; Είμαι με κάποιον, καλύπτομαι συναισθηματικά, νοητικά, πνευματικά αλλά σεξουαλικά την βρίσκω αλλού;

Εξετάζοντας το παρελθόν μου, ανατρέχοντας στο κόκκινο καρνέ μου, διαχωρίζω απόλυτα το “Κάνω Έρωτα” με το “Κάνω Sex”. Στο πρώτο υπάρχει το αίσθημα της ένωσης και της ολοκλήρωσης και στο άλλο η ρύθμιση των ορμονών που έρχονται στα ίσα τους. Στο πρώτο, θέλω να νιώθω όλο το πακέτο της έλξης σε όλα τα επίπεδα και στο δεύτερο, για να είμαι ειλικρινής, δεν με ενδιαφέρει ούτε καν το όνομα του, σε σημείο που συχνά, συναντώντας κάποιον τυχαία στο δρόμο να αναρωτιέμαι εαν έχουμε ξανασυναντηθεί. Όμως παρά τα πέπλα του κυνισμού που έχω ντύσει τον εαυτό μου, εξακολουθώ να έχω ένα ιδεατό σχετικά με το θέμα της απιστίας μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης.

Μιας σχέσης που επιθυμώ να στηρίζεται στο σεβασμό, την επικοινωνία, την εκτίμηση, την ειλικρίνεια και πάνω απο όλα την ελευθερία. Διότι ελευθερία μέσα σε μια σχέση, δεν σημαίνει να γίνεσαι γυρολόγος, αλλά να μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα αυτά που έχεις μέσα σου στον σύντροφο σου. Άλλωστε ο βασικότερος λόγος του ξενοπηδήματος, είναι η σεξουαλική ανικανοποίηση ανάμεσα στους ανθρώπους. Όταν υπάρχουν τα κόμπλεξ, τα ταμπού, οι ανασφάλειες, άρα κι έλλειψη Ελευθερίας, αναζητάς την ηδονή, γιατί περι αυτού γίνεται, κάπου αλλού. Πόσοι όμως μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι, με τον ίδιον μας τον Εαυτό κι έπειτα με τον Σύντροφό μας; Πόσο μπορούμε να αναζητούμε την ρίζα και το αίτιο, δίχως αυταπάτες και στρουθοκαμιλισμούς; Πόσοι είμαστε ο Εαυτός μας απέναντι στον σύντροφό μας κι δεχόμαστε τον άλλον να είναι ο Εαυτός του;

Όταν λοιπόν ο τύπος με ρώτησε ποια ήταν η άποψη μου, σχετικά με τα επιχειρήματα που μου εξέθεσε του είπα απλά πως: Ménage à trois ? Jamais! Γιατί μπερδεύομαι  πάντα με τα ονόματα. Τώρα, εαν μέσα στη σχέση μου, νιώσω την ανάγκη να κερατώσω, τότε απλά χωρίζω. Κι αν με κερατώσει ο άλλος, τότε απλά θα του σπάσω το κεφάλι και θα του δώσω τα παπούτσια στο χέρι. Βλέπεις, ο πιο γλυκός ζυγός, είναι εκείνος της Ελευθερίας και η Ζωή είναι πολύ μικρή, για να την ζήσουμε σκλάβοι των Δεσμών μας.


16 σχόλια:

  1. Νομίζω πως η τελευταία σου παράγραφος με εκφράζει απόλυτα, για να είμαι ειλικρινής προσπάθησα ανεπιτυχώς να δεχτώ τρίτον στο κρεβάτι σε μία σχέση που είχα και το αποτέλεσμα ήταν ολέθριο για τον τότε γκόμενό μου, βλέπεις, όταν γνωρίσαμε τον τρίτο τότε απλά ο πρώτος πήρε πόδι κλωτσηδόν και ο τρίτος έγινε ο άνθρωπός μου εδώ και σχεδόν 3 χρόνια. Αυτό βεβαίως είναι αφενός παράνοια, αφετέρου ωραιότατη εκδίκηση!!!!

    Ηθικό Δίδαγμα
    Που πας ρε Καραμήτρο που θα τα βάλεις με τον Tremens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Εύχομαι να τα πολλαπλασιάσεις!

      Διαγραφή
  2. (Τι όμορφες που είναι οι σχέσεις... Και τι γλυκός πειρασμός που είναι η απάτη τους ! )

    Θυμάμαι την πρώτη φορά που κεράτωσα. Ήμουν μικρούλης και εκείνος ο ένας και μοναδικός έρωτας που είχα μέχρι τώρα. Τον αγαπούσα πραγματικά πολύ. Τόσο πολύ, που έμοιαζε σαν να είχα συμφωνήσει να μείνω σε μια συγκαταβατική "σχέση", γνωρίζοντας σχεδόν από την αρχή ότι θα μου τα φοράει. Τι να έκανα όμως ; Τον αγαπούσα τόσο πολύ που εθελοτυφλούσα. Πόσο θλιβερό ακούγεται σήμερα.
    Έμεινα μαζί του 2,5 χρόνια. Στα μισά περίπου ξεκίνησα να τον απατάω. Συστηματικά. Δεν το έκανα ως εκδίκηση και δεν πονούσα πια τόσο όσο πονούσα στην αρχή. Η διαφορά μας ήταν πως το εγώ το κρατούσα μέσα μου. Δεν του το είπα ποτέ. Μόνο όταν έφτασε η στιγμή που χωρίσαμε. Εκείνη τη νύχτα θεώρησα πως έπρεπε να ήμουν ειλικρινής μαζί του.
    Όταν του το εξομολογήθηκα δεν πίστευα στα μάτια μου. Είχε κουρνιάσει στο κρεβάτι και έκλαιγε σαν παιδί. Δεν τον ρώτησα γιατί, απλά τον έδιωξα.

    Ήταν η πιο γλυκιά εκδίκηση.


    Γιατί απιστούν οι άνθρωποι... Δεν νομίζω πως έχει να κάνει μόνο με το σεξουαλικό ανικανοποίητο. Αν θεωρήσουμε την απιστία ως μια μορφή "μανούβρας" , όπου κάποιος προσπαθεί να εξαπατήσει έναν αλλο, τότε από αυτό προκύπτουν κάποια "ωφέλη". Σαφώς ένα απο αυτά είναι το σεξουαλικό ώφελος. Συχνά η "ζημιά" του εξαπατόμενου αποτελεί το κέρδος εκείνου που εξαπατα και αυτό επεκτείνεται σε προσωπικό επίπεδο (πχ δεν θέλω να χωρήσω αλλα θέλω να γαμήσω ) σε διανοητικό επίπεδο ( πχ είμαι γατόνι που τον κεράτωσα και δεν πήρε πρέφα ) σε ψυχολογικό επίπεδο ( πχ περνά ακόμα η μπογιά μου ) και πάει λέγοντας.
    Δυσκολεύομαι να σκεφτώ πως είναι μονάχα το σεξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (συνέχεια )

      Το σεξ αποτελεί μονάχα το μέσο της απάτης . Καθημερινά "απατάμε" τις σχέσεις μας με χίλιους τρόπους που θεωρούμε αθώους, ακίνδυνους ωστόσο "απατάμε" χωρίς δεύτερη σκέψη. Απο πριν γνωρίζουμε πως δεν θα υπάρξει σοβαρό αντίκτυπο, αρχικά σε εμάς και έπειτα στον άλλο, γιατί πολύ απλά είναι ακίνδυνο.

      Συγκεντρώνόμαστε μόνο στα πράγματα που έχουν πραγματική αξία για εμάς. Απλά σε αυτή την περίπτωση για " εμάς " τυγχάνει να είναι το σεξ.

      Διαγραφή
    2. Δεν πιστεύω στην εκδίκηση και πολύ περισσότερο στο "κεράτωμα εκδίκηση". Όταν κανείς μπαίνει σε μια τέτοια λογική, απλά η σχέση έχει τερματίσει απο καιρού, απλά δεν έχει ειπωθεί το "Τέλος". Γιατί να αναλώνουμε τον Εαυτό μας σε τέτοια;
      Το sex κι ο Έρωτας, πολλές φορές μπερδεύονται. Απιστούμε καθημερινά με τη σκέψη μας, αλλά άλλο η πράξη κι άλλο η σκέψη.
      Αυτό που μετράει όμως είναι η ειλικρίνεια. Να μπορείς να πεις την φαντασίωση της απίστίας που έκανες και να μπορείς να την υλοποιείς με εκείνον/ην που αγαπάς και μοιράζεσαι τη ζωή σου. Τότε το sex κι ο έρωτας ταυτίζονται και είναι πολύ πιο όμορφο το συναίσθημα απο το να ρυθμίζεις τις ορμόνες σου.

      Διαγραφή
  3. Ben με το άνωθεν σχόλιο σου με κάλυψες σε πολλά: Όταν κανείς μπαίνει σε μια τέτοια λογική, απλά η σχέση έχει τερματίσει από καιρού, απλά δεν έχει ειπωθεί το "Τέλος"
    Αξιώθηκα να έχω μια σχέση ελευθερίας ( για 16 συναπτά έτη) όπου επέλεγε συνειδητά να είναι μαζί μου κι όχι με κάποια άλλη - που τόσο ελεύθερα του δίνονταν! Όταν επήλθε η κούραση κι ήθελε να γευτεί κι άλλους καρπούς σαν ενήλικες που ήμασταν το διαλύσαμε! Όλα καλά ως εδώ! Εκείνο που με κάνει κι αναρωτιέμαι είναι γιατί δυσκολεύονται τόσο πολύ να φερθούν ως ενήλικες στη σχέση τους τα ζευγάρια! Προς τι το κεράτωμα; Κάντο ελεύθερα αφού έχεις κλείσει τους λογαριασμούς σου λέω εγώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η ανασφάλεια που κουβαλάμε μέσα μας, είναι κακός σύμβουλος. Ανασφάλεια του εαν "αξίζουμε", να μην "χάσουμε", να μην πληρώσουμε για αυτά που επιθυμούμε. Είμαστε Φαταούλες, τα θέλουμε όλα και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Όμως στη Ζωή, για ότι πάρεις πρέπει να αφήσεις έναν οβολό της ψυχής σου στο παγκάρι της κι απο κει ξεκινούν όλα...
      Φιλιά Πολλά.

      Διαγραφή
  4. χμμ περίπλοκο ζήτημα άνοιξες.
    Εγω πιστεύω ότι η μονογαμία και η πολυγαμία είναι εξίσου σωστές επιλογές-σε κάποιους ταιριάζει η μια σε κάποιους η άλλη.απάτη στην πολυγαμία δεν υπάρχει αφού το ζευγάρι έχει συζητήσει για θέματα σεξουαλικής αποκλειστικότητας)
    Ζευγάρια μονογαμικά και ζευγάρια πολυγαμικά μπορούν να ζήσουν για πολλά χρόνια ενωμένα και να είναι ευτυχισμένα(έχουν γίνει σχετικές έρευνες)
    Το θέμα είναι να μην εγκλωβιζόμαστε στη μονογαμία επειδή αυτό προβάλεται ως το μονο 'σωστό' από την αρκετά ενοχική στο σεξ κοινωνία μας,πιστεύοντας ότι στην ιδανική σχέση θα μπορούμε να περάσουμε όλη μας τη ζωή κάνοντας σεξ μονο με το ιδιο ένα άτομο και χωρίζοντας όταν βλέπουμε ότι(για εμάς ως άτομα τουλάχιστο) αυτό ανήκει μονο στα παραμύθια.
    Από την άλλη δε θα είμαστε ευτυχισμένοι αν επιλέξουμε την πολυγαμία απλά γιατί θεωρούμε ότι είναι 'σικ' και ότι η μονογαμία είναι για τους στρειτ.
    Πρέπει απλά να κάνουμε μια ειλικρινη κουβέντα με τον εαυτό μας,τα θέλω μας και τα συμλέγματά που η κοινωνία μας έχει εμφυσύσει σχετικά με το σεξ και να αποφασίσουμε τι θέλουμε.
    Εγώ προσωπικά είμαι οκ και με τα 2,οπότε θα το συζητώ με τον εκάστοτε σύντροφό μου και απο κοινού θα αποφασίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "κλειδί" είναι στην ειλικρίνεια, όπως αναφέρεις.
      Μεταξύ δυο "ενηλίκων" κάθε τι που γίνεται κοινή συνεννέση θεωρείται θεμιτό. Προσωπικά ξεκαθάρισα με τον Εαυτό μου το θέμα σχετικά με αυτό. Θέλω ΟΛΟ το πακέτο και εννοείται ότι δεν είμαι σε θέση να κρίνω κανέναν απ'αυτού, εφόσον αμφότεροι είναι γνώστες. Εκείνο που στιλιτεύω, είναι η απουσία της ειλικρίνειας και που αποτελεί τη μήτρα των θεμάτων στις σχέσεις.

      Διαγραφή
  5. Πολύπλοκο θέμα όντως, μου έδωσες τροφή για σκεψη, αυτό που πίστευα, είναι ότι αν είσαι σε σχέση και βλέπεις ότι έχεις τα μάτια σου αλλού, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει σχέση.. τι να πω, εντύπωση μου κάνει το παιδί που αλλού συναίσθημα και αλλού σεξ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φιλάω ποτέ στα one night stand κι αν πιάσω τον εαυτό μου να ξενοκοιτάζει, τότε ξέρω πως έχει φτάσει το τέλος για τη σχέση μου.
      Απο κει και πέρα, το τι κάνουν οι άλλοι, είναι δικαίωμα τους, δεν μπορώ να κρίνω, απλά δεν συχνωτίζονται μαζί μου.

      Διαγραφή
  6. ειναι μεγαλη προσβολη να κερατωνεις.
    προσβολη τοσο προς τον αλλο οσο κ προς τον εαυτο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω εαν είναι προσβολή, απλά θεωρώ πως εαν το κάτω κεφάλι καθορίζει τη ζωή σου, τότε δεν πρέπει να είσαι με κάποιον δίπλα καθώς οι Σχέσεις, καθορίζονται με το πάνω και το σεξ είναι απλά μια όμορφη παρενέργεια αυτής.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφερουσα η αναρτηση σου! Σηκώνει ομως πολύ κουβέντα το θέμα αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...