Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Γλώσσα λανθάνουσα αλήθεια λέγουσιν


Όταν ήμουν μικρός, κατάπινα τις σκέψεις μου. «Σκάσε», μου λέγανε κι εγώ έμαθα να μην μιλάω. Αργότερα έμαθα να  κατάπινω την θλίψη μου και μαζί με αυτήν την χαρά και τα όνειρα μου. Ίσως για αυτό να μου αρέσει η μαγειρική, δίνεις γεύση σε όλα εκείνα που καταπίνεις. Αισίως όμως μεγάλωσα και άλλαξα κι προκειμένου να αποτινάξω απο πάνω μου κάθε τι που θύμιζε εκείνο το κακόμοιρο πλάσμα, τα γύρισα τούμπα σε μια προσπάθεια να ξορκίσω τα στοιχειά του παλιού μου εαυτό. Μάλλον για αυτό είμαι των «άκρων». Έτσι ξεκίνησα να μιλάω και να εκφράζω τις απόψεις μου ανοιχτά δίχως καν να σκέφτομαι ίσως τις «επιπτώσεις» που μπορεί να έχουν τα λεγόμενα μου, δημιουργώντας εντυπώσεις, κακές ή καλές, αλλά δεν γαμιέται.

Βέβαια αυτό το γεγονός, κάπως δυσχεραίνει τα λεγόμενα P.R. αλλά και πάλι, δε γαμιέται! Έτσι κατά τη διάρκεια της μέχρι πρότινος ζωής μου, έχω πετάξει αρκετά μαργαριτάρια απο το στόμα μου, άλλοτε ηθελημένα κι άλλοτε απλά…βγαίνουν. Τι να κάνω γαμώτο, το λέει και το ζώδιο μου, λάτρεις της αλήθειας, οπότε την αλήθεια μου δεν θα πω; Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες αλήθειες που τόλμησε να ξεστομίσει το στοματάκι μου σε διάφορες φάσεις της ζωής μου…

Στο σχολείο

Στο σχολείο ήμουν δευτεροδεσμίτης και ένα απο τα μαθήματα που κάναμε ήταν η βιολογία. Στο κεφάλαιο της γεννετικής περί διασταυρώσεων των ειδών, ο καθηγητής μας ανέφερε ως παράδειγμα τις ομάδες αίματος. Ανάλογα με την ομάδα αίματος δηλαδή που έχουν οι γονείς, βάσει των εξισώσεων του Μέντελ, ο απόγονος είχε και την αντίστοιχη ομάδα αίματος. Είχε δε και την καλή διάθεση να μας μάθει πως να ανιχνεύουμε την ομάδα αίματος μας κι εγώ έριξα την ιδέα στους συμμαθητές να ρωτήσουν τις ομάδες αίματος των γονιών μας μέχρι το επόμενο μάθημα που θα κάναμε το τεστ. Εκείνη την μέρα λοιπόν σηκώνεται μια κοπέλα που την είχα και άχτι,  η Κ. και λύνει την εξίσωση στον πίνακα :  ΑΟ η μαμά, ΟΟ ο μπαμπάς, άρα εκείνη πρέπει να είναι ή Α ή Ο. Κάνει και το τεστ με το βάμμα μπροστά σε όλη την τάξη και λέει με υφάκι στον καθηγητή:
Κ. -Κύριε το τεστ που φέρατε δεν είναι καλό.
Καθηγητής – Γιατί Κ. το λες αυτό;
Κ. – Γιατί έβγαλε ότι είμαι ομάδας ΑΒ
Εγώ – Τότε είσαι υιοθετημένη ή η μάνα σου σε έκανε με άλλον!

Στο τραπέζι

Τρεις φίλοι βγαίνουμε για φαγητό κι ένας εκ των δυο φέρνει την τροφαντούλα φίλη του. Αποφασίζουμε να παραγγείλουμε δυο κιλά παϊδάκια τα οποία ξεκοκαλίζω απολαυστικά με την κολλητή μου καθώς η άλλη μας κοιτάζει αηδιασμένη.

Άλλη – Απορώ πως τα τρώτε αυτά τα πράγματα, λέει αποδοκιμαστικά. Εγώ προσέχω την διατροφή μου, τρώω μόνα λαχανικά.
Εγώ – Έτσι εξηγούνται τα κιλά σου, κάνεις τη διατροφή της αγελάδας.



Στην  ταβέρνα

Φίλη – Γαμώτο πρέπει να χω δυσανεξεία στη γλουτένη, συνέχεια είμαι πρησμένη.
Εγώ – Τότε μην φας τη δεύτερη φρατζόλα  σε παπάρα.

Στο γυμναστήριο

Μ. – Έχω χάσει 3 κιλά!
Εγώ – Απο τα αυτιά;

Στο σπίτι φίλης

Π – Μαλάκα, μου μπήκε το παντελόνι στο πλύσιμο και δεν μου μπαίνει.
Εγώ – Όχι ρε συ, απλά φάρδυνες δυο νούμερα.

Στο δρόμο 1…

Οδηγός – Άντε γαμήσου !
Εγώ -  Απ’ το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.

 Στο δρόμο 2 …

Οδηγός – Άντε ρε πούστη.
Εγώ – Το ξέρω χρόνια, εσένα πόσα θα σου πάρει για να καταλάβεις ότι είσαι μαλάκας;

Στο κρεββάτι μετά το one night stand

Γκόμενος – Αχ! Ψόφησα!
Εγώ – Πριν τι ήσουν δηλαδή;

Στην πόρτα μετά το one night stand

                    -Χάρηκα, πέρασα πολύ ωραία.
Εγώ – Επίσης, έχω περάσει και καλύτερα.

Πριν το one night stand

Γκόμενος – Πάμε μέσα με έχεις καρακαυλώσει!
Εγώ – Σου ‘χει σηκωθεί τώρα δηλαδή;
Γκόμενος – Ναι δεν βλέπεις ΤΟΥΜΠΑΝΟ  είναι!
Εγώ – Και το υπόλοιπο που είναι;

Στο Κολωνάκι
Ελληνίδα Γκόμενα 1 – Εγώ πάντως παρόλ’αυτα που γίνονται αρχίζω να νοιώθω πολύ Ελληνίδα.
Ελληνίδα Γκόμενα 2 -   Εγώ πάντα ένοιωθα Ελληνίδα. Να σκεφτείς ήμουν η μοναδική στη Γενεύη που οδηγούσε Cayene με τον Καρά στη διαπασών.
Εγώ – Αυτό δεν είναι Ελληνισμός, αλλά κιτσαρία

Στο σπίτι φίλου
Φίλος – Μαλάκα, πτώμα είμαι.
Εγώ – Είχε πολύ δουλειά;
Φίλος – Όχι ρε ποιος τη χιέζει τη δουλειά. Με την Μ. Κάναμε sex όλο το βράδυ.
Εγώ – Τότε γιατί έχει πάλι νεύρα;

Ειλικρινά, δεν το κάνω απο κακία, αλλά να όταν ακούω κάτι τέτοια, τσουπ! ξεπηδάει το μαργαριτάρι. Πείτε μου τώρα εγώ φταίω;



15 σχόλια:

  1. Όχι, όχι δ φταις Ben. Keep it up (και με τις 2 έννοιες) διότι για μια bonne mot ζουμε. Αν χάθει κι η αρχαία τέχνη του σαρκασμού τι θα απογίνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σχολείο: α πα πα πα πα....
    τραπεζι:ι ι ι ι ι ι ι ι ι .............
    ταβερνα:α α α α α α α α α α..........
    γυμναστήριο: τσ τσ τσ τσ τσ τσ.........
    σπιτι φίλης: τσ τσ τσ.....
    δρομο 1: α α α α α α α α α.........
    δρομο 2 :! ! ! ! ! !..........
    κρεβάτι: ι ι ι ι ι ι .....
    α πα πα πα πα πα .....
    τς τς τς τς τς......
    πριν:.......................
    κολωνάκι: εδώ που έπρεπε να τα πεις λίγα είπες!
    σπίτι φίλου: α α α α α α ! ! !

    οι αντιδράσεις μου όταν σε διάβαζα
    γέλασα πολύ όμως και στο εξής θα προσεχω ΠΟΛΥ τι θα σου γράφω...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγάπη δεν φταίς, τα πουστρογονίδια είναι που σε κάνουν να τα λες αυτά και μάλιστα τόσο πετυχημένα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Ναι είναι θέμα κληρονομικότητας όλα...

      Διαγραφή
  4. Στις κακιούλες πρώτος είσαιι!!! χαχαχαα! Είσαι του αυθόρμητου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μπερδεύεις ποτέ την αλήθεια με τον κακία!
      Κάτι τέτοιες απόψεις είναι που με κάνουν και παρεξηγιέμαι! ;-)

      Διαγραφή
  5. Εισαι το αλλο μου μισο...κι εγω ολο τετοια λεω...χαχαχα

    φιλια πολλά

    Γελασα πρωινιατικο!!! Τουλαχιστον δεν ειμαι μονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σε παρακαλώ, γίνεται να το βουλώνεις; Ε;;;

      Διαγραφή
  6. Το πόσο χαίρομαι τους ετοιμόλογους ανθρώπους, δεν λέγεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, μα

    καλά τους τα λες

    ο δικός μου στόμας να δεις τι βγάζει, αθάνατοι τοξότες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειμαι Κριος πάντως, αλλα το στόμα μου λεει αφοβα!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Έχω ωροσκόπο Κριό!

      Διαγραφή

Feel FREE to comment...