Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Sex, Αγκάθια, Μώλωπες και Σπανακόπιτα!


“Sex? Όχι, ευχαριστώ δεν θα πάρω!, έγινε τον τελευταίο μήνα το μότο μου. Σε όποιον το έχω πει με κοιτάζει με απορία και ειδικά οι φίλοι μου, καθώς γνωρίζουν πως η λαγνεία είναι σίγουρα το ΔΙΚΟ μου Αμάρτημα. Οκ την τελευταία φορά που έκανα ήταν την πρώτη Γενάρη, μια και το ‘χα πάντα κάτι σα παράδοση, όμως κάπου εκεί στα Φώτα, κάτι που φύγανε οι Καλλικάτζαροι, κάτι που μου την είχε βαρέσει η μαλακία του κόσμου, η δική μου ακόμα δεν με έχει βαρέσει, μου ήρθε η απόφαση: Sex; Όχι!

Ίσως έφταιγε το πνεύμα των γιορτών, ίσως γιατί ξύπνησε μέσα μου ο πεθαμένος ρομαντισμός, αλλά η όλη φάση του one night stand κάπου με ξενέρωσε. Ναι την ώρα που η καύλα σου έχει βαρέσει κόκκινο και θες να τη χώσεις  ακόμα και σε πολύμπριζο, σίγουρα είναι μια χαρά. Αλλά μέτα; Μετά που κοιμάσαι μόνος στο υπέρδιπλο κρεββάτι τι κάνεις; Τρομάρα μου, όλα στο σπίτι τα πήρα με γνώμονα το Δύο. Δυο μαξιλάρια, δυο κούπες, κρεβάτι για δυο, αν και το τελευταιο τσεκαρισμενο χωράει άνετα πέντε κατά πλάτος και εφτά κατά μήκος, αλλά κάθε φορά μετά απο ένα πήδημα, όλα μου θυμίζουν τη μονάδα. Έτσι είπα ότι τέρμα το one night stand, για να ονειρεύομαι πολλά, αμέτρητα nights αλλά με το ίδιο άτομο.

Άλλαξα profile στο romeo, ψιτ! εσύ που έκανες την επικριτική γκριμάτσα σε έχω πετύχει  εκεί μέσα να εκληπαρείς για πούτσο, και έγραψα κάτι παπαρορομάτζες δίχως τις sexy φώτο του παλιού. Αποτέλεσμα; Με δουλεύετε; ΜΗΔΕΝ! Έγινα εκείνο το προϊόν που είναι στα αζήτητα, σα ληγμένη χλωρίνη στο τελευταίο ράφι πίσω απο το Παπί προέλευσης Κίνας! Μα κάλα, το ίδιο άτομο δεν είμαι; Την ίδια φάτσα δεν έχω; Την ίδια κορμαστασία κατηγορίας φτερού δεν έχω; Τότε τόσο λίγες επισκέψεις, σα σελίδα του Συνασπισμού, πως δικαιολογείται; Αντιστέκομαι όμως σθεναρά στο να φτάσει η αυτοπεποιήθηση και η ματαιοδοξία μου στον πάτο μπορομιέρας με έφεση στο fisting και σε συνδιασμό με την λίμπιντο που λες και το κάνει επίτιδες έχει χτυπήσει υψηλά επίπεδα, σα το Χρηματιστήριο Αθηνών πριν δεκαπέντε χρόνια, κρατιέμαι ακόμα γερά χάρη σε άλλες δημιουργικές ασχολίες.

Όσοι έχετε κήπο και ασχολήστε με φυτά, και δεν εννοώ αυτούς που περιφέρονται ανάμεσα μας κάθε μέρα, θα ξέρετε ότι τώρα είναι εποχή που οι τριανταφυλλιές κλαδεύονται. Κι επειδή όταν έπιασα το σπίτι αυτό φύτεψα γύρω στις είκοσι τριανταφυλλιές, σε συνδιασμό ότι είμαι κρυφή brutal αδελφή, οι τριανταφυλλιές έχουν έρθει κι έχουν γίνει θηρία, ανθίζοντας καταχείμωνο λες κι τις πότισα στεροειδή για να πάρουν το μπόι που δεν έχω, γέμισα τελικά ένα κήπο γεμάτο κλαδιά, τίγκα στα αγκάθια. Τις κλάδεψα όλες σύριζα και μαζί ξεφορτώθηκα αλύπητα και τις τσουκνίδες απο τον κήπο, τόσο λυσσαλέα σα να κάνεις αποτρίχωση όταν έχεις πιάσει μουνόψειρες. Έλα ντε που πρέπει όλα αυτά να τα πετάξεις, με αποτέλεσμα μια σκισμένη φόρμα, γρατζουνιές στη μούρη, τρυπημένα χέρια ακόμα και κώλο γιατί μπουρδουκλώθηκα κι έκατσα πάνω στις κλάρες, επίσκεψη στα επείγοντα για αντισταμινικά καθώς έχω αλλεργίες σα γάτα Αγκύρας με pedigree και ένα γερό ξεκατίνιασμα με την αγάμητη γεροντοκόρη γειτόνισσα γιατί τα πέταξα στον κάδο. Κι όλα αυτά εχθές που για πρώτη μέρα είχε καλό καιρό αυτό το χρόνο που έρχεται το τέλος του κόσμου.

Κατά την Τουρκοκρατία ευνούχιζαν με κάποιο τρόπο τους Γενίτσαρους, προκειμένου οι ορμές τους να ξεσπούν στις μάχες, μια και δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν σεξουαλικά. Κάπως έτσι την είδα κι εγώ Γενίτσαρος, ασχέτως αν είμαι απο πιο βαθειά στην Ασία και ξεκίνησα πέρα απο Capoeira και Aikido. Capoeira  έκανα σε μια προσπάθεια να μάθω μια πολεμική τέχνη, διότι η Αθήνα έχει γίνει κάπως άγρια και αχρείαστο να είναι, αλλά σε ένα τσαμπουκά μην τις φάω και πω κι ευχαριστώ απο πάνω κι επειδή δεν ήταν τόσο macho, καθώς θυμίζει και χορό μια και είχα φιλοδοξία να γίνω Baryshnikov μικρός. Όμως πιστέψτε με όσο ψηλά κι αν σηκώνεις το πόδι, σε ένα περιορισμένο χώρο δεν είναι αποτελεσματικό για άμυνα κι επίθεση.

 Εξακολουθούσα να πηγαίνω όμως, παρόλο που ήμουν ο μεγαλύτερος σε ηλικία στο τμήμα, καθώς ο δάσκαλος, προέλευσης Βραζιλίας, είχε τον ωραιότερο κώλο που έχω δει  live  και στις ασκήσεις που μας έδειχνε στέκοντας μπροστά απο όλους, παρακολουθούσα με πάσα προσύλωση κι επιπλέον σκεφτόμουν αν ο δικός μου κώλος θα γίνει ποτέ έτσι με τόσο jinga ( βασική κίνηση στην capoeira), για να κάνω απόσβεση των διδάκτρων. Έτσι με τσαμπουκά και πυγμή γράφτηκα και σε ένα τμήμα για Aikido, Γιαπωνέζικη πολεμική τέχνη, για την περίπτωση που δεν έχεις χώρο να σηκώσεις το πόδι ακροβατικά να χτυπήσεις αντίπαλο. Δυστυχώς κάτι η οικονομική κρίση, κάτι που δεν είναι τόσο διαδεδομένο το άθλημα, αρχάριο τμήμα δεν είχε και κάνω με προχωρημένους, με αποτέλεσμα εντατική και στρατιωτική εκπαίδευση κι εγώ γεμάτος μελανιές απο τις πτώσεις, απο πάνω μέχρι κάτω. Να δω αύριο που έχω μάθημα πως θα το βγάλω που δεν μου φτάνουν οι μελανιές και οι θλάσεις αλλά έχω και τα τρυπήματα στον κώλο απο τις τριανταφυλλιές!

Όταν λοιπόν η καθημερινότητα σου γεμίζει τόσο επισοδειακά προκειμένου να μην αυτοκτονίσεις απο την βαρεμάρα και τη μοναξιά, αλλά και για να διοχετεύσεις κάπου την τεστοστερόνη και τα οιστρογόνα σου που χορεύουν Break Dance, έρχεται η Κυριακή που λες: Πάρε με Θεέ μου πατόκορφα σε όλες τις στάσεις  του Kama Sutra, διότι και yoga έχουμε κάνει ένα φεγγάρι, τι κάνεις για να εκτονωθείς και να γεμίσεις το κενό ανάμεσα στο romeo, msn, skype, mirc και τα σκέλια σου; Σπανακόπιτα!

Μάλιστα σπανακόπιτα! Ξύπνησα σήμερα καυλωμένος, κυριολεκτικά και μεταφορικά για κάτι που είχα να κάνω καιρό, τι; Σπανακόπιτα. Ευτυχώς για μένα, ο μανάβης της γειτονιάς ανοίγει και τις Κυριακές, εν μέσω οικονομικής κρίσης και μετά το δεύτερο καφέ, να μαι σα την τρελλή νοικοκυρά να ψωνίζω σπανάκι, κρεμμυδάκι και λίγο πράσσο για ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι ότι είχε κάτι ωραιότατα καρότα, να! με το συμπάθιο,πιο λαχταριστά απο κάθε μπάρα που έχω δει τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, για καμία μάπα σαλάτα το βράδυ, αλλά είπα να μην βάλω στο σπίτι οτιδήποτε με σεξουαλικό υπονοούμενο.

Γέμισα λοιπόν μια τσάντα σπανάκι μαζί με όλα τα άλλα παρελκόμενα και διαπίστωσα ότι το σπανάκι έφτανε να ταϊσει ολόκληρο το λόχο διοικήσεως που ήμουν φαντάρος. Φύλλο δεν βρήκα αλλά δεν μάσησα,  διότι η γιαγιά μου, προνοητική γυναίκα απο τη Σμύρνη, μου είχε μάθει να ανοίγω. «Η γυναίκα παιδί μου δεν πρέπει να ανοίγει καλά μονάχα τα πόδια της, αλλά πρέπει να ξέρει να ανοίγει και καλό φύλλο!» Α ρε γιαγιά πόσο μου λείπεις! Έλα ντε που δεν είχα προβλέψει τις καύλες μου και δεν είχα αλεύρι, ενώ καπότες και λιπαντικά είχα σε αφθονία, να σου να γυρίζω όλη τη γειτονιά για αλεύρι απο γειτόνισσα σε γειτόνισσα, τα καλά των λαϊκών συνοικιών. Βρήκα ένα πακέτο απο μια, να θυμηθώ να της στείλω ένα πιάτο, είχα και λίγο μπομποτάλευρο, και να σου με τη σκάφη, το πλαστήρι και το πιτόξυλο να ανοίγω φύλο. (σημ. Σκάφη: Ξύλινη λεκάνη για ζύμωμα, Πλαστήρι: ξύλινη πλάκα για να ανοίγεις φύλο ή να πλάθεις) Αποτέλεσμα; Τρία ταψιά σπανακόπιτα!

Το σπίτι μοσχοβολάει σπανακόπιτα τώρα με χειροποίητο φύλλο. , επισκιάζοντας την τσιγαρίλα.  Ζεστασιά και αναμνήσεις. Τώρα ψήνω το τρίτο ταψί, κρίμα που δεν υπάρχει κάποιος να το μοιραστώ. Δε γαμιέται, αύριο θα μοιράσω στη γειτονιά, τόση ενόχληση για ένα κιλό αλεύρι Κυριακάτικα. Μετά θα δω καμιά ταινία, θα φάω ένα κομμάτι σπανακόπιτα και θα παρακμιάσω με KFC και Coca Cola κι αργότερα... να ναι καλά το internet, ξέρετε πόσες τσόντες έχω ανακαλύψει τον τελευταίο μήνα; Διότι καλή η σπανακόπιτα, αλλά μια ρύθμιση ορμονών την έχω ανάγκη!


14 σχόλια:

  1. wraia h anarthsh.zhlepsa th spanakopitta.elenh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλέ αν θες να μοιραστούμε φαγητό εδώ είμαι εγώ (για σεξ ούτε κουβέντα το βαριέμαι αφόρητα με άλλους ανθρώπους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ταψί σου κάνει; Όσον αφορά το σεξ νομίζω έκανα σαφές την 'αποψη μου. Σπανακόπιτα!

      Διαγραφή
  3. ε καλά η σπανακόπιτα δεν είναι και το κορυφαίο μου αλλά έτσι μισό ταψί να το τσιμπήσω να μην σου πιάνει χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μισό να μαζέψω τα σάλια μου...

    Μπορείς να στείλεις δυο τρια κομματάκια ταχυδρομικά ; Χε χε χε !



    Χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Μαλακία συνεχίζεται και σήμερα... Μηλόπιτα, Σκορδόψωμο με καλαμπόκι και φρικασέ!
      Όποιος θέλει κάνω τραπέζι...

      Διαγραφή
  5. Το ξέρεις το ρητό 'Αν πετύχει η μαλακία τύφλα να χει το γαμήσι;" Ε, δίκιο έχουν! Κάνε κει 5-6 ημερησίως και θα σου πω εγώ γισ πότε θα τη φας τη σπανακόπιττα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά χαρά στο κουράγιο σου... Ζηλεύω την προκοπή σου. Ελπίζω να συνέλθεις σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kale ti noikokyropaido eisai sy,thelw na ta faw ola sou lew.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Respect στην σπανακόπιτα που την λατρεύω! Εγώ μπερδεύτηκα λίγο όμως... μένεις σε σπίτι με κήπο και είσαι από βαθιά στην Ασία? Πάντως τα ελληνικά τα μιλάς πάρα πολύ καλά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σπανακόπιτα και ξερό ψωμί!Και την ζητούσα χτές!Μεσα στο μυαλό μου είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βγάλε φωτογραφία το Σκορδόψωμο ΤΩΡΑΑΑ!
    Πεινάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...