Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Για εκείνους που δεν γιορτάζουν τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου


             «Σ’ Αγαπώ»
σου ψιθυρίζω τα σκοτεινά βράδια που κοιμάσαι
για να διώξω τους εφιάλτες σου
για τις φορές που εισέβαλες
εφήμερα έστω
στα δικά μου όνειρα
διώχνοντας τη μοναξιά.

Γιατί σε περίμενα
χρόνια και χρόνια
κάθε λευκή νύχτα στην κενή μου αγκαλιά
βάλσαμο στον πόνο της Μονάδας
για να με ταξίδέψεις
πιάνοντας μου το χέρι
πάνω απο άγριες θάλασσες κι άγονα βουνά
ψηλά
εκεί στα ουράνια
με τη θέρμη του κορμιού σου επάνω μου.

Κι έπειτα μου σκούπιζες  τα δάκρυα
λίγο πριν ανοίξεις τα φτερά
λέγοντας μου τρυφερά:
«Θα ανταμώσουμε σύντομα»
αφήνοντας με στη γαλήνη των χρωμάτων
που απουσίαζαν απο τη ζωή μου.

Για όλα αυτά κι άλλα ακόμα
Σ’ αγαπώ, Σ’αγαπώ, Σ’αγαπώ
γιατί μια φορά δεν είναι αρκετό
για να ξορκιστούν οι Δαίμονες
οι Δικοί σου και οι Δικοί μου.

Κι απο Δυο, γίναμε Ένας
πως αλλάζει έτσι η Μονάδα
γιατί ανταμώσαμε τελικά
Εσύ κι Εγώ.

Τι κι αν δεν είσαι Σήμερα εδώ
μας περιμένουμε στο Αύριο
στη στιγμή που θα γίνει Εχθές
κι Εμείς
μια Αιωνιότητα στο βλεφάρισμα του Χρόνου.

3 σχόλια:

  1. Για εκείνους που δεν γιορτάζουν αλλά θέλουν να γιορτάζουν; :p
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται να είσαι ερωτευμένος με κάποιον για να γιορτάσεις αυτή τη μέρα. Μπορείς να αγαπάς και τον εαυτό σου: http://www.youtube.com/watch?v=1d1xnsmcYiU

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...