Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Assassin's Tango


Άλλαξε ο χρόνος. Πλέον έχουμε 2012. Μπορεί οι δικές μου γιορταστικές μέρες να μην ήταν όπως άλλων, παρόλ’ αυτά δεν παύει να μου αφήνει μια μελαγχολία το πέρας τους. Γιατί μπορεί εγώ να απείχα απο το πνεύμα των ημερών, αυτό δεν σημαίνει πως χάνουν τη σημασία και την αξία τους. Ήταν μέρες χαράς, ευκαιρίας για γιορτές, μαζώξεις, ευχές. Θα μου πείτε κάθε μέρα θα μπορούσε να είναι τέτοια. Ναι, δεν έχετε άδικο. Κι εγώ όποτε με πιάνει, διοργανώνω μια γιορτή, έτσι στο άσχετο, να ξορκίσω τους κακούς δαίμονες, όμως είναι η συλλογικότητα που δίνει τη δυναμική των ημερών. Όλοι έχουν κοινό παρανομαστή κι αυτό είναι, που κάνει τις μέρες αυτές και κάθε γιορτή και σημαδειακή μέρα, να έχουν αυτό το ιδιαίτερο vibe, του εορτασμού.

Έχω εξηγήσει τη σχέση μου με τις γιορτές. Επέλεξα την αποστασιωποίηση για τους δικούς μου λόγους και τώρα περιμένω ακόμα τους καλλικάτζαρους να φύγουν. Μετά θα ξανάρθουν οι ίδιοι μονότονοι ρυθμοί. Η θλίψη των εορτών θα περάσουν και θα έρθουν άλλες, εκείνες που αφήσαμε στο ραφί καθώς δεν ταίριαζαν με το πνεύμα των ημερών, σα τα στολίδια που πιάνουμε κάθε χρόνο, κάθε περίοδο που τους αντιστοιχεί. Είναι όμως και τα άλλα. Τα μόνιμα. Εκείνα που φορούμε κάθε μέρα, γιατί η θλίψη σε φοράει άμα τη συνηθίσεις. Τόσο που αν κάτι άλλο αναπάντεχα όμορφο και χαρούμενο σε βρει, το θεωρείς τόσο ξένο, σα δανεικό ρούχο που πρέπει να επιστρέψεις.

Περιέργα πλάσματα οι άνθρωποι. Λατρέυουμε το Tango. Θέλει δυο για να το χορέψεις. Προσπάθησα να το κάνω solo, αλλά δεν γίνεται. Θέλει δυο. Και τότε χόρεψα με τη δική μου Θλίψη, με τη μοναξιά να παίζει μπαντονεόν. Δολοφονούμε οι ίδιοι τα όνειρα μας, τους εαυτούς μας, στο ρυθμό ενός  Tango. Assassin’s Tango, με δολοφόνο και θύμα εμάς τους ίδιους. Και είναι τόσο εθιστικό, όσο και ερεθιστικό.

2012. Τι θα φέρει δεν ξέρω. Μονάχα εύχομαι να πάψω να χορεύω σα μαγεμένο Καρυοφραύστη τούτο το σκοπό.


8 σχόλια:

  1. η αλήθεια είναι πως προτιμώ το βάλς. Καλή χρονιά μικρέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου φέρει ότι θες βρε!!! Και αλλαγή διάθεσης παρακαλώ!!!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα φύγουν τα σκαλικαντζούρια, θα δεις :-)

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά κι ένα ζευγάρι χέρια δυνατά να σε χορέψουν το ταγκό που ποθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια Πολλααά. Ευτυχισμένο το νέο έτος :)

    Mα χάθηκε μια καραγκούνα, ένα καλαματιανό, μια πεντοζάλη βρε αδερφε... Σε πειράζω... :D

    Μωρέ μην εισαι θλιμμένος. Με στεναχωρεις... Ανεβα λιγο γαμωτο μου. :))) ε? ε? ε? Έλα, σκάσε ενα χαμόγελο... Να, αφου τα χείλη σου τραβιουνται προς τα πίσω... Χαμογέλασες ε?

    Ειναι το πως διαλέγεις τελικά να δεις τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άιντε οι λουκουμάδες των φώτων έμειναν και φτάνει :p Καλή χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά!
    Έχω περάσει δύσκολες στιγμές κατά την διάρκεια των γιορτών με αγαπημένα μου πρόσωπα που τα έχασα αυτές τις μέρες.
    Κάθε χρόνο λοιπόν που στις γιορτές είμαι με όσους αγαπώ και δεν έρχονται εκείνες οι κακές στιγμές τότε το γιορτάζω, δεν υπάρχει θλίψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...