Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Πλήττω!!!



Ο Ιανός ήταν Ρωμαϊκή θεότητα με γνώρισμα τη διπλή του όψη. Ίσως με αυτόν τον τρόπο οι Ρωμαίοι να είχαν πάρει χαμπάρι τις αντίθετες όψεις του ανθρώπου ή απλά να ήταν οι πρώτοι που έκαναν διάγνωση της σχιζοφρένειας και της διπολικής διαταραχής. Όπως και να έχει όλοι μας πιστεύω έχουμε μια πλευρά του εαυτού μας, άλλοτε σκοτεινή κι άλλοτε όχι, την οποίαν καλύτερα γνωρίζουμε εμείς οι ίδιοι.

Προσωπικό παράδειγμα είναι ότι στην επαγγελματική μου ζωή, είμαι το ΤΕΡΑΣ της οργάνωσης και της τελειομανίας. Ειδικότερα με πράγματα και θέματα που πρέπει να γίνουν στο άμεσο μέλλον, για μένα έπρεπε να είχαν γίνει απο εχθές, με αποτέλεσμα να τρελλαίνω όσους συνεργάζονται μαζί. Κρατάω πάντα ένα μπλοκάκι με τα θέματα της ημέρας, τα οποία δοαγράφω επιμελώς με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ χρώμα στυλό, εφόσον έχουν λάβει χώρα και με διαφορετικό εαν πρέπει λόγω ανωτέρας βίας να αναβληθούν για την επόμενη ημέρα. Με λίγα λόγια ΥΣΤΕΡΙΑ!

Δυστυχώς όμως στην προσωπική μου ζωή είμαι το άκρως αντίθετο. Αναβάλω συνέχεια πράγματα, ακόμα και σημαντικά κι ας έχω προσπαθήσει να αναγράφω στην ατζέντα μου το τι έχω να κάνω. Ακόμα και η λίστα για τα ψώνια, όσες φορές έχω προσπαθήσει να την ακολουθήσω πάντα πέφτω όχι μόνο εκτός προυπολογισμού, αλλά και έχω γυρίσει σπίτι χωρίς καν να πάρω τα μισά για τα οποία ξεκίνησα. Με δοδομένο ότι το τελευταίο διάστημα είμαι μάλλον πολύ χαλαρός απο πολλές απόψεις προσπαθώ να ανασυγκροτηθώ και να καταλάβω γιατί δεν κάνω πράγματα τα οποία ήθελα να κάνω και που ΣΥΝΕΧΩΣ αναβάλω, αλλά τις ώρες της νύχτας με πιάνει μια λύσσα η οποία με ωθεί να λέω: Αύριο ΩΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ...

Πρώτα απο όλα το κάπνισμα. Τον τελευταίο καιρό ειδικά του δίνω και καταλαβαίνει. Καπνίζω τόσο πολύ που πλέον δεν μπορώ να πάρω ανάσα ή που μετά απο δέκα λεπτά προπόνηση θα μου βγει η γλώσσα έξω αλλά κρατιέμαι απο εγωϊσμό για να μη ξεφτιλιστώ μπροστά στους άλλους. Και τώρα που το θυμήθηκα, αυτόματα πήγε το χέρι μου στο τσιγάρο και άναψα ένα. Αργά όμως το βράδυ, αφού θα έχω καπνίσει γύρω στα τρια πακέτα και θα βήχω σα χτικιάρης θα πω πως ΠΡΕΠΕΙ να κόψω το κάπνισμα. Μάλιστα το πιστεύω σε τέτοιο βαθμό που αφού κάνω ένα τελευταίο τσιγάρο πριν τον ύπνο με την πεποιήθηση ότι είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ, την επόμενη μέρα το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ανάψω ένα, φέρνοντας στο νου το τραγούδι:Πρωϊνό τσιγγάρο.

Δεύτερον το θέμα της διατροφής. Ενώ έχω διατροφικές γνώσεις, τις οποίες μοιράζω απλόχερα σε όποιον μου απευθυνθεί, εγώ για μένα τίποτα. Αρνούμαι να φάω πρωϊνό, να τηρήσω το πρόγραμμα φαγητού, χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο σε απαιτήσεις, να τρώω τουλάχιστον τρία γεύματα την ημέρα, να αυξήσω τις πρωτεϊνές, τα φρούτα κτλπ κι όλα αυτά μέσα στο πλαίσιο της απόφασης πως θέλω να φτιάξω το σώμα μου, καθώς ως gay, οφείλουμε να ακολουθούμε το πρότυπο ομορφιάς που επικρατεί. Μαλακίες(?) Είπα όμως πως πρέπει να πάρω γύρω στα δέκα κιλά μυϊκή μάζα και για να γίνει αυτό πρέπει να τρώω. Έχω γεμίσει λοιπόν το σπίτι με όλα αυτά τα υγιεινοδιατροφικά είδη τα οποία ευτυχώς έχουν μεγάλη ημερομηνία λήξης και εξακολουθώ να βγάζω τη μέρα με δυο καφέδες τρώγοντας μέρα παρα μέρα αργά το βράδυ, επιδή βαριέμαι να φάω. Η ειρωνία είναι ότι όταν βρίσκομαι μπροστά απο ζυγαριά, πάντα ανεβαίνω επάνω για να δω αν έχασα πάλι κανα κιλό. (???!!!)

Μέσα στα πλαίσια του νέου μου fit and muscle εαυτού, εννοείται ότι είμαι και συνδρομητής σε γυμναστήριο το οποίο έχει να με δει οχτώ μήνες πια, σε σημείο που τρέμω για την πρώτη μέρα που θα ξαναπάω για πολλοστή πρώτη φορά και κάθε φορά αντιμετωπίζω τον πάγκο και τα διάφορα μηχανήματα με απορία παρθένας που βλέπει μπροστά της “μπάρα” του τύπου: Τι κάνει τούτο; Βέβαια κάθε πρωϊ διαβάζω ανελλειπώς τα άθρα περί γυμναστικής και fitnees καθώς κάνω έναν πρόχειρο υπολογισμό στο μυαλό μου σε πόσους μήνες θα έχω γίνει σα τον τύπο στη φωτογραφία.

Περιττό να μιλήσω για το σπίτι που μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο και που αρνούμαι να συμμαζέψω, όμως κάθε μέρα που σκοντάφτω πάνω σε πράγματα πεταμένα στη μέση λέω: Άυριο πρέπει να καθαρίσω. Όμως όταν έρχεται το αύριο πετάω κι άλλα απο πάνω. Ο κήπος μου κοντεύει να γίνει ζούγκλα και απο αναβολή σε αναβολή να τον καθαρίσω τα χόρτα έχουν μεγαλώσει τόσο πολύ που οι τριανταφυλλιές πλέον έχουν χαθεί πίσω απο τα χορτάρια και τις τσουκνίδες σε σημείο που ο σκύλος μου φοβάται να μπει μέσα.

Ένα ριμάδι φωτιστικό που είχα πει να φτιάξω κάθεται μέσα στο σαλόνι και περιμένει πότε θα αξιωθώ να σχοληθώ για να μπορέσω επιτέλους να το κρεμάσω στο ταβάνι, όμως έτσι όπως πάει με βλέπω να παίρνω εγώ τη θέση του. Παλιά posts απο προηγούμενο blog, ακόμα δεν έχω ασχοληθεί να μεταφέρω στο τωρινό κι ας περνάω τη μέρα μου μπροστά απο έναν υπολογιστή και η ντουλάπα μου πλέον χρειάζεται αντίσταση αλλιώς θα ανοίξει απο τα ρούχα που πετιούνται χύμα μέσα και στοιβάζονται με κίνδυνο να πέσουν όλα έξω.Ευτυχώς που τουλάχιστον πλένω τα πιάτα.

Μια φίλη μου λέει πως ίσως έχω κατάθλιψη. Εγώ απο την άλλη νοιώθω μια απίστευτη βαρεμάρα να κουνηθώ και να κάνω το οτιδήποτε. Στην αρχή έλεγα πως είναι η συσσωρευμένη κούραση. Μετά ότι φταίει ο χειμώνας κι ο καιρός. Εχθές μου είπαν πως έχει έκκλειψη, ανάδρομο Ερμή και Άρη στο Τοξότη. Δεν ξέρω καν τι σημαίνουν αλλά μου φαίνεται ότι βρήκα καινούργια δικαιολογία.

Τελικά ίσως να μην βαριέμαι αρκετά, αφού ακόμα είμαι σε φάση να εφευρίσκω δικαιολογίες για να μην κάνω ΤΙΠΟΤΑ. Ρία άμα διαβάσεις το post μη στείλεις το τρελλογιατρό να με μαζέψει. Please;;;!!!

6 σχόλια:

  1. αααα πρέπει όλα αυτά τα "δεν έκανα" να σου γίνουν κινητήριος δύναμη για τις μελλοντικές σου κινήσεις!!!! Μα γιατί; Εγώ το προσπαθώ και το πετυχαίνω!! Τις περισσότερες φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλέ τι κατάθλιψη και μαλακίες. Απλά είσαι ένα ακατάστατο γουρούνι (it takes one to know one). Επίσης αυτά τα αγόρια είναι απίστευτα καβλωτικά οπότε μην μασάς. Μόνο το τσιγάρο περιόρισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχικά πολυτέλειες για τρελογιατρούς ένεκα κρίσης δεν έχουμε, οπότε βγάλε το από το μυαλό σου.

    Πάμε σε εναλλακτικό σχέδιο. Μιας και δεν σε βλέπω άμεσα να συγκεντρώνεσαι με απώτερο σκοπό το σπίτι σου να γίνει..."σπίτι", πλασάρεις το attitude του αντισυμβατικού αλήτη. Πουλάει σε πολλές αδερφές και παλικάρια...σε βιολογικές γυναίκες θερίζει περιττό να σου πω! Όταν βέβαια θα σου βγει το οργανωτικό τέρας στην επιφάνεια κάποια στιγμή, τότε θα γυρίσει ο άλλος να σου πει "άλλον μας έταξες, άλλον μας έβαλες"...αλλά μη περιμένεις μανίτσα μου να σου φτιάξω και όλο το manual. Σε εκείνη την περίπτωση πιάσει τα βαριά όπλα και παντοδύναμα...aka σεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηφαιστίωνα ειλικρινα δεν ξέρω πως τα καταφέρνεις!!!

    Mahler... για ποια αγόρια μιλάς?Οε?

    Zero...Ψηφίζω Zero!!! Αντισυμβατικός Αλήτης, το νέο προφίλ στο ρομέο. Τώρα αν σου έρθει καμμιά αναλαμπή για το υπόλοιπο μάνουαλ...ε, στείλε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ennoia sou etoimo ton exw:) xekounhsou paidi mou!!!! :)h vres ena wraio paidi gia kathariothta na mazepsei to xaos :) kai otan teleiwsei steilton k apo dw! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...