Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

Meat Market(ing)



Η συνταγή της επιτυχίας, γράφεται απο τις αποτυχίες της. Ψσσσς! Τι σκέφτηκα ο πούστης πρωνιάτικα και έχω πιεί μόλις ένα καφέ. Στο δεύτερο που πίνω κατά τη διάρκεια αυτού του post τι θα κατεβάσω άραγε; Εν συνεχεία του προηγούμενου λοιπόν και με αφορμή κάποια σχόλια, θα ήθελα να επικεντρωθώ στον τρόπο με τον οποίον κάποιος μπορεί να φτιάξει ο τέλειο profile στα διάφορα gay sites και όπως προλόγισα, τα παρακάτω tips έχουν βγει έπειτα απο ΠΟΛΛΑ αποτυχημένα profiles που έχω φτιάξει όλα αυτά τα χρόνια που έκαναν την εμφάνιση τους τα gay sites.

Πρώτα απο όλα λοιπόν, πρέπει να ορίσουμε το προιόν, το οποίο βέβαια δεν είναι άλλο απο εμάς τον ίδιον. Λυπάμαι αν κάποιοι αυτοσεβούμενοι υπαρξιστές, συμπεριλαμβανομένου κι εμού του ιδίου μπορεί να τσινίσουν, αλλά η αλήθεια είναι αυτή. Αν θες να γνωριστείς με άλλους μέσα απο τα sites  κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να θεωρήσεις τον εαυτό σου ως ένα προιόν το οποίο θα διατεθεί στην αγορά του δικτύου και κατεπέκτασιν, να προσδιορίσεις τις ανάγκες αυτής ή να τις δημιουργήσεις και τέλος, να πλασάρεις το προιόν, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα που θα καλύψουν τις ανάγκες αυτές. Απλό; Πάμε τώρα να κάνουμε μια διαπίστωση της αγοράςτου δικτύου.

SEX. Πουλάει πάντα και ζητείται πάντα. Είναι η κινητήρια δύναμη των δικτύων καθώς αποτελεί πέραν απο ανάγκη αλλά και το μέσω προβολής του προιόντος, δηλαδή εμάς. Και κρίνοντας απο την πλευρά της αγοράς, καθώς οι ίδιοι είμαστε και εν δυνάμει αγοράστες, μπορούμε αναμφισβήτατα να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο να προωθήσουμε τον εαυτό μας. Βέβαια σε αυτό το σημείο υπάρχει η παγίδα να προσωποποιήσουμε τόσο πολύ το προιόν, ώστε να απευθύνεται αποκλειτικά και μόνο στην αγορά που αποτελείται απο εμάς τον ίδιον με αποτέλεσμα να απευθύνεται σε μια πολύ μικρή μερίδα της αγοράς, μειώνοντας έτσι το ποσοστό των πωλήσεων, οπότε είναι μια πολιτική υψηλού ρίσκου θα ‘λεγα. Το καλύτερο είναι η ποσότητα. Όσο πιο υψηλό το ποσοστό, τόσο περισσότερες οι επιλογές που έχει κανείς να επιλέξει τον τελικό αγοραστή. Οπότε λοιπόν θα πάμε με τη λογική του ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.

Η πλειοψηφία λοιπόν θέλει το γραμμωμένο σώμα, τούμπανο, άτριχο ή μη δεν έχει τόσο σημασία αν και το καλύτερο είναι να είναι trimmed, καλύπτει μεγαλύτερο πεδίο, είπαμε, όσο μεγαλύτερο το target group τόσο το καλύτερο. Τώρα αν σας πιάσανε οι ανωτερότητές σας, ότι εγώ δεν τα κοιτάζω αυτά, κάντε μια έρευνα στα σκοτεινά σημεία του υπολογιστή και της συλλογής των DVD με τσόντες που έχετε. Δεν νομίζω οι πρωταγωνιστές που σας κρατούν παρέα να ξεφεύγουν και πολύ απο αυτό το πρότυπο. Είπαμε μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια! Τώρα όσοι το έχετε εκμεταλλευτείτε το, αν και είμαι σίγουρος πως ήδη το κάνετε. Όσοι τώρα δεν το έχετε, έχετε δυο επιλογές: Η πρώτη είναι να φτιάξετε το προιόν, δηλαδή τρέξτε στο κοντινότερο γυμναστήριο, αυξήστε πρωτεϊνες στη διατροφή σας μαζί με κρεατίνη και εαν βιάζεστε, ε κάνα στεροειδή είναι απαραίτητα για γρήγορο αποτέλεσμα. Υπόψη τα στεροειδή έχουν σοβαρές παρενέργειες, αλλά αυτό εξαρτάται καθαρά απο το πόσο απελπισμένος είναι ο καθένας.

Η δεύτερη επιλογή είναι απλά μια έξυπνη φωτογράφιση. Η συσκευασία που φαίνεται, πρέπει απλά να κεντρίζει την προσοχή, τουλάχιστον για το πρώτο στάδιο της πώλησης. Κάντε λοιπόν μια σωστή φωτογράφιση. Αποφύγετε τα en face και profile και προτιμείστε τις γωνίες. Τονίστε εκείνα τα σημεία τα οποία  είναι πιο θελκτικά, εννοείται το συγκαλυμένο γυμνό, το λίγο πρόστυχο, μην το παρακάνουμε κιόλας, γενάκι δυο ημερών, βλέμμα αυστηρό αλλά γεμάτο υποσχέσεις και εννοείται σε εξωτερικές λήψεις. Είναι πιο αληθοφανείς. Διαφορετικά αν πρόκειται για εσωτερική, οπωσδήποτε όχι στον καθρέφτη του μπάνιου με την τουαλέτα να φαίνεται απο πίσω. Αποδητήρια γυμναστηρίου είναι εξαιρετικό, δηλώνεις ότι είσαι σφίχτης, διαφορετικά στο σαλόνι, είσαι cool ρε αδελφέ. Αποφύγετε την κρεβατοκάμαρα, φτηνό σα να λέει “ανοίξαμε και σας περιμένουμε” ή την ώρα του ντους. Το νερό καλύπτει τις ατέλειες του σώματος. Επιλέξτε τις καλύτερες και βάλτε τες στο profile. 3-5 είναι ο ιδανικός αριθμός, τόσο για να έχει μια καλή εικόνα όσο και να αφήσει τη φαντασία να οργιάσει.

Περνάμε τώρα στο κείμενο. Κάθε προιόν έχει ένα σλόγκαν. Οπωσδήποτε λακωνικό, πιστέψτε με δεν κάθεται κανείς να διαβάσει τα κατεβατά ολόκληρα, χώρια που μετά απο αυτό που είδαν, οι λέξεις τους χαλάνε τη φαντασία. Ένα μικρό κείμενο με 50 λέξεις που υποδηλώνουν πως είσαι ο άντρας ο πολλά βαρύς, ο οποίος απορρίπτει ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων και απευθύνεστε στους λίγους, τους εκλεκτούς, ασχέτως αν θελετε να πάρετε ότι κινείται. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να νοιώθουν ξεχωριστοί. Κάντε τους να νομίσουν πως ΑΝ σας μιλήσουν και πόσο μάλλον ΑΝ τους απαντήσετε, θα ανήκουν αυτόματα σε εκείνη την ξεχωριστή κατηγορία που έχουν στο μυαλό τους. Τop και bottom τονίστε την αρρενωπότητα σας, την απαιτείτε, έχετε δει κανέναν πρωταγωνιστή τσόντας να είναι μπαγιαντέρα; Ε, όχι. Χρησιμοποείστε τα Μην”, “Δεν και όλα τα αρνητικά μόρια για να επιδείξετε την υπεροχή σας. Όλοι οι άλλοι είναι κατωτερίες. Είστε εσείς και μόνο εσείς.

Που και που κοιτάξτε τα footprint που σας αφήνουν κατά καιρούς. Φτιάξτε ψεύτικα profiles και αφήστε footprint στον εαυτό σας και ακόμα καλύτερα γράψτε comments στον εαυτό σας και δημοσιεύστε τα. Όσα πιο πολλά τόσο το καλύτερο, υποδηλώνετε πως έχετε ζήτηση, ουρά κάνουν για πάρτη σας και ποιος θα είναι ο τυχερός που θα σας πάρει; Εσύ που κοιτάζεις τις φωτογραφίες και λιγουρεύεσαι, είσαι ο εν δυνάμει εκλεκτός της βραδιάς.

Τώρα, όταν φτάσετε στην τελική φάση της συνάντησης, μετά απο φιλτραρίσματα, κι ατελείωτα msn, skype κτλπ, έ για αυτό δεν έχω συμβουλές. Στο χέρι σας είναι το τι θα κάνετε. Απλά μην έχετε πιστέψει τόσο πολύ στα ψέμματα που έχετε πει και μείνετε με το πουλί στο χέρι. Γιατί απλά ότι έχετε κάνει το έχουν κάνει και οι άλλοι!

Όσον αφορά τώρα τον υποφαινόμενο, έχω βάλει ένα ωραιότατο ράφι στον τοίχο και πάω να το ξεσκονίσω.
Καλό Σαββατόβραδο!

6 σχόλια:

  1. Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν έχω σκεφτεί να προσπαθήσω να πουλήσω αλλιώς τον εαύτο μου αλλά επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο να ξέρει ο άλλος με ποιον έχει να κάνει από την αρχή, συνήθως βγάζω τα μειονεκτήματα μου στην αρχή και αν ο άλλος μείνει, αυτό σημαίνει ότι μάλλον αξίζει να δώσουμε μια ευκαιρία και όπου καταλήξει. Αυτό σίγουρα μειώνει δραματικά την ποσότητα αλλά έτσι και αλλιώς οι πιθανότητες είναι ότι αυτοί που δε θα ρίξουν δεύτερη ματιά σε ένα μη market-αρισμένο profile, μετά από 1-2 μηνύματα μαζί σου και πάλι θα κόψουν επικοινωνία οπότε θα παραμείνεις με τους ίδιους στο τέλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι όπως μου τα λες φίλε είναι σα να τους περνάς πρώτα απο ψυχρολουσία και καψώνι για να τεστάρεις ποιος θα μείνει. Μήπως να το βλεπες λίγο αλλιώς; Να φλερτάρεις ας πούμε; και άσε τον άλλον να μάθει στην πορεία τα μειονεκτήματα σου, ίσως να τα ερωτευτεί κι αυτά στην πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ίσως να μην το έθεσα σωστά, αυτό που εννοώ είναι ότι δεν προσπαθώ να κρύψω τα μειονεκτήματα μου ακόμα και στην αρχή, προτιμώ ο άλλος να ξέρει με τι άνθρωπο έχει να κάνει. Πιθανότατα να έχεις δίκιο ότι είναι λίγο απότομο κάτι τέτοιο αλλά προς το παρόν μου βγαίνει σχεδόν αυθόρμητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αυθορμητισμος είναι πολλές φορές άμυνα. Κάτα σα το " μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει" και οτι γίνει. Δύσκολη γκόμενα η Μοναξιά αλλά υπάρχουν κι άλλεσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Βen Provis !
    Ωραίο το blog σου! Kαλώς επέστρεψες. Σε παρακολουθώ στενά...


    @ WIP : θα σε μαλώσω...Μα τι σας μαθαίνω τόοοσο καιρό ; Χα χα χα

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι ΣΕΞ δεν γράφω, δεν το ψάχνω και ιδιαίτερα, πάντως δεν καλοκοιτάω όσους το γράφουν φάτσα φόρα.. αν είναι μόνο σεξ τι να το κάνεις, σίγουρα μπορεί να έρθει με τη συνάντηση αλλά όχι και το βάζεις ως κύριο συστατικό της γνωριμίας! Επίσης φωτό δεν έχω βάλει ποτέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feel FREE to comment...