Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2008

Eυτυχία Ώρα Μηδέν

  Η Αγγλική λέξη Gay βγαίνει από το Γαλλικό Gai που στα Ελληνικά σημαίνει Χαρούμενος. Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι σχέση έχει η χαρά με την σεξουαλική ταυτότητα, εκτός κι αν αυτός που  καθίερωσε την έννοια, ήταν κι αυτός gay, προφανώς σε σχέση, με καλή σεξουαλική ζωή, ώστε χαιρόταν τη συνουσία, τόσο που τουδινε χαρά για να είχε τέτοια έμπνευση. Προσωπικά το να είμαι gay περισσότερο προβλήματα μου δημιουργούσε παρά μου δινε χαρά.
Στα δεκαεφτά μου οι γονείς μου με πέταξαν από το σπίτι, επειδή ο γιος τους ήταναδελφή”. Μια παιδική μου  φίλη με απέρριψε όταν της αποκάλυψα τη σεξουαλικότητα μου γιατί ήταν κάτι που δεν μπορούσε να αποδεχτεί. Στην κοινωνική μου ζωή, οι straight άντρες θεωρούν πως επειδή είμαι gay θα πρέπει απαραίτητα να τους την πέσω λες και θα τους κολλήσω μεταδοτικό ομοφυλοφιλικό ιό και θα γίνουν κι εκείνοι σαν εμένα. Οι γυναίκες από την άλλη ή θα μου την πέσουν για να διεκδικήσουν τα τρόπαια που θα με κάνουνάντραή που θα με κάνουν κολλητό για στυλιστικές συμβουλές. Δε στην επαγγελματική ζωή, με την παραμικρή επιβολή ή διαμάχη θα το ρίξουν στο γεγονός ότι είμαι gay, άρα γιαυτό είμαι στριμμένος και απαιτητικός στη δουλειά λόγω έλλειψής…sex. Και το τραγικότερο από όλα είναι ότι στις gay σχέσεις μάλλον τα πάω χάλια διότι ξεφεύγω από τα κλασσικά πρότυπα του χώρου. Με δεδομένα όλα αυτά λοιπόν αναρωτιέμαι…που στον κόρακα είναι η χαρά;
Πρόσφατα άλλαξα χώρο εργασίας. Λόγω επαγγέλματος ο εργασιακός μου χώρος ανδροκρατείται. Σε κάποια συζήτηση λοιπόν άρχισαν να μιλάνε κλασσικά για γκόμενες και αναπόφευκτα με ρώτησαν σχετικά με την προσωπική μου ζωή και συγκεκριμένα εάν έχω κάποιαγκόμενα”, λες και η γυναίκα είναι ένα αντικείμενο γενικής χρήσης. Όταν λοιπόν τους ρώτησα για ποιο λόγω θα έπρεπε να έχω γκόμενα μου είπαν: Τι να έχεις; Ε, άνοιξα κι εγώ το στόμα μου και είπα ότι όχι δεν έχω σχέση στην παρούσα φάση και εάν είχα θα είχα κάποιον γκόμενο και όχι γκόμενα. Μέσα σε πέντε λεπτά διαλύθηκε η παρέα λες και έπεσε κάποια βόμβα και άρχισαν οι ψιλοκουβέντες πίσω από την πλάτη μου. Άχτι το χω να έρθει κάποιος και να μου πει κατάμουτρα αυτά που λέει πίσω μου.
Εχτές γνώρισα ένα ζευγάρι γυναικών. Στη συζήτηση πάνω μου είπαν πως δεν διανοούνται να αναφέρουν τη σεξουαλική τους ταυτότητα κυρίως στη δουλειά διότι θα τους διώξουν. Η σεξουαλική προτίμηση λοιπόν επηρεάζει την απόδοση εργασίας; Επηρεάζει την ποιότητα σου ως άνθρωπος, ως γιός, ως φίλος;Πρόσφατα έλαβα ένα e-mail όπου με διαπόμπευαν για αυτά που γράφω στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ως gay. Σε απάντηση για αυτόν και κάθε ομοίο του απαντώ  ως εξής. Ο Βολταίρος είχε πει: Δεν συμφωνώ ούτε με μια λέξη με όσα λες, είναι όμως υποχρέωση μου να δώσω την τελευταία ρανίδα του αίματος μου για το δικαίωμα σου να λες ελεύθερα όσα πρεσβεύεις. Δεν είμαι διαφωτιστής, δεν είμαι   φιλόσοφος. Είμαι απλά  άνθρωπος,  πολίτης και gay. Μπορεί να μην συμφωνείς με τις προσωπικές μου επιλογές, έχω όμως το αναφαίρετο δικαίωμα, να διεκδικήσω το δικό μου μερίδιο  ευτυχίας σε αυτήν τη ζωή, όπως και υποχρέωση να προασπίσω το δικό σου δικαίωμα γιαυτό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Feel FREE to comment...